Vanwege ziekte en drukte op het werk iets later dan gepland.. De BNB van februari. Veel leesplezier!
Ter informatie..
Voor alle onderwerpen geldt dat we graag van jullie ideeën krijgen voor de volgende afleveringen: ook als je andere suggesties of opmerkingen hebt, kun je die kwijt via de TeM-functie of via pb bij 1 van de redactieleden.
Elke nieuwsbrief verschijnt halverwege de maand, probeer daarom voor of rond de eerste van de nieuwe maand te reageren. Alle reacties worden gewaardeerd en wij doen altijd ons best om ze mee te nemen in de nieuwe BNB.
De nieuwsbrief van januari is hier terug te lezen. De BNB is een afgeleide van het BBB. Hieronder kun je van de langere onderwerpen steeds een eerste alinea lezen, de volledige tekst staat dan in de berichten eronder.
De redactie wenst jullie veel leesplezier met dit nieuwe BNB.
Bellatrix, Mysa, Olina, Iefke, Rowi, Eddy_Rocks en Marieke_k
Highlights van de afgelopen maand
Topic van de maand
Helaas deze maand geen vrolijk topic van de maand.. Eind januari verscheen op VN het bericht dat drie paarden bij een brand waren overleden. Het bleken de paarden van Bokker silby te zijn, die enkele dagen daarvoor prachtig op de foto waren gezet. Dit bericht heeft ons allen erg aangegrepen en wij wensen silby heel veel kracht en moed om dit verlies te verwerken.
Nieuws
Het nieuws van de maand februari is hier terug te lezen.
Communitynieuws
Bokkers in de media
Nieuwsgierig wie de afgelopen maand de media hebben gehaald? Klik hier.
Quotes van de maand
De laatste quotes zijn hier terug te lezen. Kom je een leuke quote tegen? Stuur dan een PB naar Olina.
Hartekreten
Deze maand zijn er geen hartekreten binnengekomen. Wil jij een persoonlijk bericht sturen naar iemand, stuur dan je hartekreet via een pb naar Bellatrix.
Kunstwerken van de maand
Bekijk hier de kunstwerken van afgelopen maand.
Het virtuele bloemetje
Deze maand gaat het virtuele bloemetje naar Bokker HorseyDude. In dit aangrijpende topic kun je lezen hoe hij helaas zijn vader is verloren. Namens het Boktteam willen wij hem veel sterkte wensen de komende periode.
Het virtuele zonnetje
Het virtuele zonnetje gaat deze maand naar Bokker quintusgl die het volgende schrijft in het IM topic van Bokker Silby:
Citaat:" maar mocht je staartharen hebben, dan wil ik je een mooie lange hanger aanbieden. Ik heb hem ook laten maken van mijn net overleden paard en haal er heel veel steun uit. Dus mocht je dat willen dan pb je maar en zal ik hem op mijn kosten laten maken."
Deze uitspraak verdient volgens ons het zonnetje van de maand februari!
Vijf vragen aan een Bokker of Teammie
Lees hier de vijf vragen aan Dinopino.
Wikinieuws
Lees hier het laatste nieuws over de Wiki.
Wist je dat...
Amanda en Jim hun eerste westernles hebben gehad. Ze erg denkt aan overstappen, maar eerst even aan het aftasten is of het wel echt leuk is voor allebei. Eerste ervaring erg positief is

Neej zo trots als een pauw is op de Olliebabies