Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Jongens, ik lieg niet. Het zou wel heel knap zijn als er met IP-adressen gesjoemeld zou worden. Het betreffende IP-adres is ECHT een Braziliaans IP.
Fonnie"]
Sjimmy sorry maar hier ben ik het niet mee eens...
[quote="Sjimmy schreef:Misschien een idee om dit topic voor de 'slowchat en zaken eromheen' te houden.
En een nieuw topic voor de feiten, dat daar alleen mods en pervinco en jacques kunnen posten als er contact is geweest met betrokkenen of andere ontwikkelingen zijn.
Ik heb dit ook ge-TEMd.
Op deze manier zie je door de bomen het bos niet meer.
nikkiemisty"]
Ik heb net Brenda (Chatelaine) aan de bel gehad. We hebben het adres van Lotte uitgezocht, telefoonnummers, adres van haar tante en doorgegeven aan de politie. Nouja dat heeft de moeder van Brenda gedaan.
Politie gaat nu uitzoeken wie de voogd is van Lotte. De politie heeft ook nadrukkelijk gevraagd om allemaal te stoppen met bellen en zelf dingen te ondernemen. De politie gaat nu alles uitzoeken en lezen natuurlijk nog steeds mee.
Alle berichten die van Lotte afkomen die één van jullie krijgt, moet doorgestuurd worden naar Brenda (Chatelaine) en die belt alles door naar de politie.
DUS STOP MET BELLEN, ALLES GAAT VIA DE POLITIE ZELF!!
[/quote]
[quote="sjokkemeule schreef:Ik ben even terug om een hapje te eten en ik heb telefoon gehad van de kerk. De kerk houd zich even afzijdig, want ze hebben hier gelezen, en omdat de politie er ook mee bezig is doen zij even nix. Het lijkt erop dat Lotte niet in levensgevaar is, dus kalm blijven nu enzo. Laten we het nu aan de experts over ok? wij met z'n allen hebben de molen opgesart, laat nu de overheid e.d. de rest doen, die weten echt veel beter wat wel en niet kan. Ok ?
Merens"]
Chanel_16; lees ajb de berichten die Lotte gisteravond plaatste... we denken dat ze het daar echt niet leuk heeft, en dat het geen gewone vakantie is... ze 'schreewt' om hulp!
[/quote]
[quote="chanel_16 schreef:zei heeft met mij contact op genommen om te zegen dat alles goedmet haar is en dat ze nu gewoon voor 3 weken op vakantie is.met haar vader dat ik me geen zorgen hoef te makendus jullie ook niet en dat als is nu goed met haar.ze is nu gewoon op vakntie
![]()
AnneOmie schreef:Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat wij ons veel te veel aan het opwinden zijn... Lotte zit daar zeker niet bij een sekte en het heeft niets met Omnicom te maken. Ik heb het gevoel dat haar vader haar en haar broer echt heeft meegenomen om nader tot elkaar te komenOkay de manier waarop is niet goed te keuren en Lotte is ook wel tegen haar zin meegegaan maar aan de andere kant is hij haar vader en zij is minderjarig... Ik denk niet dat de politie hier nog tijd en energie in gaat steken want ze is absoluut niet in levensgevaar
![]()
Ik heb zeer sterk het gevoel dat ze over 2,5 week (hoe lang gingen ze) weer terug zijn. Okay Lotte heeft het daar niet naar haar zin maarja ik heb het ook wel eens niet naar mijn zin gehad op vakantie dat ik terug wou en had ook niets te vertellen omdat ik naar mijn ouders moest luisteren... ja haar vader is labiel en wat hij tegen de vader van Nathalie zei is ook niet bepaald normaal te noemen.. Maar hij is wel Lotte's vader en ze zal hem toch ook niet kwijt willen. Ik hoop dat ze echt nader tot elkaar komen in Brazilie en ze allemaal weer veilig terugkomen in Nederland.
En voordat iedereen over mij heen gaat vallen... ik geloof wat Lotte zei en hoe bang ze was.. ik zeg dus absoluut niet dat zij liegt en dat is trouwens ook geen moment in mijn gedachten geweest.. ik heb alleen het gevoel dat wij elkaar gigantisch zitten op te naaien.
Ik vind de laatste berichtjes van Lotte dan ook niet echt overkomen als iemand die in levensgevaar is ofzo.. en waarom zou haar vader haar laten sms-en en op internet laten.. hij zal ook wel weten met wie ze contact gaat zoeken en heeft zelfs het toppic op bokt gelezen.
Lotte meis hou je taai en veilig terugkomen en hou ons op de hoogte!
chanel_16 schreef:ik heb net haar vader probeeren te bellen maar die mob doet niks en haar mob ook niet nathalie wil jij tgen lotte dat ik ook op bokt zit mischien kan ik zo contac met haar krijgen!