IngridM schreef:tis duidelijk dat ze weg wilt, maar niet duidelijk hoe ernstig de situatie is...............
nee dat klopt,
maar als je niet weg wilt zet je niet zo een bericht neer?
ik weet verder ook even niet wat ik ermee aan moet allemaal.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamy schreef:Hallo ik schrike rvan zoveel paginas maar ff snel een berichtje ik zit dus nu in brazilie sangancalo geloof ik vlak bij niterooi \9zo spreek je dat uit vlak bij rio de jeanero ik moest mee van de politie ik wil naar huis ik vind het doodeng hier mijn vader was echt bezeten vannacht heb geprobeerd weg te rennen over straat enzo maar niks ging help me echt ik moet hier gewoon opgehaald worden zonder dat ik keus heb om mee tegaan of me vader inspraak heeft. Bijvoorbeeld omdat ik moet leren ofzo ik heb de pagina niet doorgelezen mijn oom heeft geen kabel maar ik wil naar huis *zoekt huilsmilys*
ik heb geen beltegoed alleen de telefoon van me pa maar daar mag ik niet vel mee sturen omdat het zopveel geld kost
echt alsjeblieft laat iemand me komen halen ofzo
ik zit in een kerk daar verblijf dit is de site
http://www.casadaacolhida.hpg.ig.com.br/institui.htm
ik moet nu weer weg
echt mensen iedereen bedankt voor alle moeite iig..
ik haat de politie echt ik smeekte ze om me niet mee tegeven maar het boeide ze niks me pa had zelfs de deur eruit geramd van de badkamer tone k me daar op sloot pfff
nah k moet gaan tot snel hoop ik
Pervinco schreef:Dat verhaal met de vliegtijden is echt onzin, jullie waren het er over eens dat ze om 1 uur in Parijs vertrokken is. De vliegtijd vanuit Amsterdam is 11,5 uur! HOE WIL ZE DAN NU IN BRAZILIE ZIJN?
Jacques heeft net contact gehad met een zeer betrouwbare bron en enorm grote ingangen. Die is momenteel met dit hele verhaal bezig. Hij is alles aan het natrekken, ook Omnicom, douane ed. Deze man heeft tegen Jacques gezegt dat we er rekening mee moeten houden dat dit 1 grote grap is.
Waterkippie"]
[quote="Natasha schreef:Lotte, je zit in een kerk?
Hebben ze daar ook internet?