Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:14

vecht alle meningsverschillen anders lekker via PB uit,
Het gaat om Lotte, met elkaar verwijten te lopen maken, maken we het topic NOG langer, en wordt het NOG overzichtelijker dan het al is.
PB knopje is er niet voor niets.

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:14

Natuurlijk mag je twijfelen aan iets, als je alles zomaar 1 2 3 kan geloven, is dat ook prima hoor, maar dan moet je niet de mensen die wel twijfel hebben af gaan katten Knipoog

maargoed, 1 ding is zeker, als Lotte terug komt, is het toch wel heel verstandig dat ze daar weg gaat.

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:15

Ze heeft toch een smsje gestuurd naar Brenda en Nathalie?? Dat ze is geland en op weg is naar het huis...?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:16

SuperPepeijn schreef:
sinds wanneer mag je niet meer aan iets waarvan je niet weet of het waar is of niet twijfelen? lijkt me eerder gezonder dan zomaar iets aan te nemen.

tuurlijk mogen de mensen ergens aan twijfelen, maar die suffe opmerkingen van natasha vallen bij mij ook nogal verkeerd Boos!
Ze moet eerst maar 'ns alle pagina's doorlezen en dan praten we verder............................ Boos!

Manon 2

Ik vind het feit dat de vader van Lotte zijn masker heeft laten zakken tegenover de vader van Nathalie wel het allerduidelijkste bewijs. Die man is niet goed snik. Daarnaast is het ook een FEIT dat lotte niet mee wilde.

Chrystal-gek

Natasha schreef:
Ik weet zeker dat ik geen dom commentaar geef, en ik heb zelf al t nodige meegemaakt in mijn jeugd, ik weet een beetje van Abraham en de mosterd! Boos!

Tja, ik ook.
En weet ook daardoor dat in sommige gevallen praten niet helpt.
En ik denk in dit geval ook, er is al vaker tegen die man gepraat, en dat hielp allemaal niks.
Hij is ook een eind van de bewoonbare wereld af met zijn gedachten, en klampt daar zo aan vast, dat een ander wel kan praten, maar dat het niks uithaalt, dat hij er niet naar luistert, het ene oor ingaat en de andere er meer meteen uit.

Praten helpt in sommige gevallen niet, daden soms wel.
En al kun je vanaf hier dan misschien nietzoveel uitvoeren daar, iig meer dan praten wat niet helpt.

Daarbij, ff cru, als die man weet dat er nu zo'n heisa is in Nl doordat iemand hem belt, kan hij rare dingen gaan bedenken.
Daarbij, Lotte heeft uitdrukkelijk gezegd, niet bellen of smsen.
Daar zal ze haar redenen wel voor hebben.
Bijv dat die vader er dan achter komt dat zij zijn telefoon heeft gebruikt, en dat voor een eventuele volgende keer dus niet meer lukt.

IngridM

SuperPepeijn schreef:
sinds wanneer mag je niet meer aan iets waarvan je niet weet of het waar is of niet twijfelen? lijkt me eerder gezonder dan zomaar iets aan te nemen.

tuurlijk mogen de mensen ergens aan twijfelen, maar die suffe opmerkingen van natasha vallen bij mij ook nogal verkeerd Boos!
Ze moet eerst maar 'ns alle pagina's doorlezen en dan praten we verder............................ Boos!

IngridM

SuperPepeijn schreef:

Anoniem

nee, ik zie nu ook dat die site flightarrivals niet lekker klopt.

Ing__

nikkiemisty schreef:
Ze heeft toch een smsje gestuurd naar Brenda en Nathalie?? Dat ze is geland en op weg is naar het huis...?

niet dat ze opweg is naar huis,
maar wel waar ze is en dat ze naar huis wil.

christiane

er is dus contact geweest met Lotte...
dat is opzich een goed teken..,
maar ze geeft wel aan dat ze naar huis wil,

Ik moet nu naar Bed en morgen ben ik de heledag niet online.. maar zodra ik terug ben zal ik het topic weer doorlezen en maar hopen dat er goed nieuws is!!! Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:17

ebbeltje schreef:

Ze zit op het Jacques P Thijsse in Castricum?
Waarom kan dit van nut zijn dan?Haar school is toch al gebeld?

Ik vind dat je best mag twijfelen aan dit verhaal maar zet dat niet in dit topic....Reageer dan liever niet.

Ik heb een heel stuk terug al gereageerd maar heb het pas vanavond weer gelezen... Scheve mond
Wat een verhaal......

Ik heb niet het hele topic doorgelezen,maar er is dus nog wel contact met Lotte geweest?Of in ieder geval had zij een smsje gestuurd?

Ik denk dat het juist goed is dat de mensen met twijfel hier ook reageren. Voor degene die teveel enge films kijken is het wel handig dat mensen hun met beide beentjes op de grond proberen te houden.
Vooral omdat je niets kan doen op dit moment!

Shiloh

jamy is online Haha! althans haar naam staat schuin gedrukt... kom op meid, vertel! wat is er gebeurd?

SuperPepeijn

lis schreef:
lijkt me eerder gezonder dan zomaar iets aan te nemen.
ik denk dat je me verkeerd begrijp lis. de waarheid heeft altijd meer kanten dan 1 verhaal, dus zal je moeten twijfelen, en dingen ter discussie moeten stellen anders kom je nooit tot de waarheid. juist het blindelings aannemen is imo een teken van disrespect.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 04-06-04 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

StalDoorstap

Ik ben er van overtuigd dat iedereen hier van goed wil en bedoeling is!!!

Sylvia

Pervinco schreef:
A.u.b. Jacques/sjokkemeule GEEN pb's meer sturen, zijn internetverbinding gaat compleet over de zeik!!!

Als er echt iets is, mail of pb mij dan en niet Jacques. Ik zorg er wel voor dat het bij hem aankomt.

Jacques vroeg of ik even het volgende wilde zeggen: Justitie en politie ed lezen nog STEEDS mee. Hou dus aub op met speculeren ed... Laten we gewoon even helder denken...

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:18

Waterkippie"]
[quote="nikkiemisty schreef:

niet dat ze opweg is naar huis,
maar wel waar ze is en dat ze naar huis wil.
[/quote]

Ze is opweg naar het huis waar ze verblijft. De plaats staat er ook bij..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:18

Laatst bijgewerkt door Karin op 04-06-04 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:19

Shiloh

ff rustig allemaal, jamy's staat schuing edrukt... ze is dus online

anders is er iemand anders op haar naam... hoe dan ook, volgens bokt is ze online.. laten we even afwachten of we iets horen...

eng a haar ou niet overladen met pb's of zo, dat schiet ook neit op

dell_1

Hoe kan het dat ze op online staat?

Vanillia

Ze staat nu op de lijst van 'Gebruikers op dit forum'. Ik denk dat dat goed nieuws is Lachen

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:20

Shiloh schreef:
jamy is online Haha! althans haar naam staat schuin gedrukt... kom op meid, vertel! wat is er gebeurd?

Niet gelijk iedereen haar aanvallen, het is verstandiger als 1 persoon dat doet lijkt me?

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:20

moddies ik heb een TeM gestuurd.. Wou dat niet hier openbaar plaatsen...

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 23:20

Hallo ik schrike rvan zoveel paginas maar ff snel een berichtje ik zit dus nu in brazilie sangancalo geloof ik vlak bij niterooi \9zo spreek je dat uit vlak bij rio de jeanero ik moest mee van de politie ik wil naar huis ik vind het doodeng hier mijn vader was echt bezeten vannacht heb geprobeerd weg te rennen over straat enzo maar niks ging help me echt ik moet hier gewoon opgehaald worden zonder dat ik keus heb om mee tegaan of me vader inspraak heeft. Bijvoorbeeld omdat ik moet leren ofzo ik heb de pagina niet doorgelezen mijn oom heeft geen kabel maar ik wil naar huis *zoekt huilsmilys*
ik heb geen beltegoed alleen de telefoon van me pa maar daar mag ik niet vel mee sturen omdat het zopveel geld kost
echt alsjeblieft laat iemand me komen halen ofzo
ik zit in een kerk daar verblijf dit is de site
http://www.casadaacolhida.hpg.ig.com.br/institui.htm
ik moet nu weer weg
echt mensen iedereen bedankt voor alle moeite iig..
ik haat de politie echt ik smeekte ze om me niet mee tegeven maar het boeide ze niks me pa had zelfs de deur eruit geramd van de badkamer tone k me daar op sloot pfff
nah k moet gaan tot snel hoop ik