Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperPepeijn schreef:sinds wanneer mag je niet meer aan iets waarvan je niet weet of het waar is of niet twijfelen? lijkt me eerder gezonder dan zomaar iets aan te nemen.
Natasha schreef:Ik weet zeker dat ik geen dom commentaar geef, en ik heb zelf al t nodige meegemaakt in mijn jeugd, ik weet een beetje van Abraham en de mosterd!
SuperPepeijn schreef:sinds wanneer mag je niet meer aan iets waarvan je niet weet of het waar is of niet twijfelen? lijkt me eerder gezonder dan zomaar iets aan te nemen.
ebbeltje schreef:
Ze zit op het Jacques P Thijsse in Castricum?
Waarom kan dit van nut zijn dan?Haar school is toch al gebeld?
Ik vind dat je best mag twijfelen aan dit verhaal maar zet dat niet in dit topic....Reageer dan liever niet.
Ik heb een heel stuk terug al gereageerd maar heb het pas vanavond weer gelezen...![]()
Wat een verhaal......
Ik heb niet het hele topic doorgelezen,maar er is dus nog wel contact met Lotte geweest?Of in ieder geval had zij een smsje gestuurd?
lis schreef:ik denk dat je me verkeerd begrijp lis. de waarheid heeft altijd meer kanten dan 1 verhaal, dus zal je moeten twijfelen, en dingen ter discussie moeten stellen anders kom je nooit tot de waarheid. juist het blindelings aannemen is imo een teken van disrespect.lijkt me eerder gezonder dan zomaar iets aan te nemen.
Pervinco schreef:A.u.b. Jacques/sjokkemeule GEEN pb's meer sturen, zijn internetverbinding gaat compleet over de zeik!!!
Als er echt iets is, mail of pb mij dan en niet Jacques. Ik zorg er wel voor dat het bij hem aankomt.
Waterkippie"]
[quote="nikkiemisty schreef:Ze heeft toch een smsje gestuurd naar Brenda en Nathalie?? Dat ze is geland en op weg is naar het huis...?