Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:23

frostwood schreef:
Ik zou het graag voor je willen doen, maar ik heb echt geen idee (ondanks het hele topic door te hebben gelezen) wat er nu allemaal wel en niet bekend is, omdat sommige dingen nogal rommelig door elkaar staan...

En daarom zou het dus fijn zijn als iemand die het allemaal nog wel kan volgen even goed en duidelijk uit kan leggen wat er allemaal aan de hand is. Misschien dat dat een sticky hier op AM zou kunnen worden, zodat iedereen het daar kan vinden?

[edit:BartVB]Quote ingekort[/edit]

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:24

Zou het trouwens kunnen dat ze der smsje wel gelezen zou kunnen hebben omdat ik wel een smsje kreeg dat het berichtje bezorgd was en daarvoor alleeen maar met onderweg?
Maar dat ze telefonich niet berijkbaar is of Scheve mond

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:26

leentje schreef:
Is dat op kosten van degene die gebeld wordt?

Van geld gesproken... Jacques, ik hoop dat je een beetje bijgehouden hebt welke kosten je vandaag al gemaakt hebt? Ipv met zn alle Jamy proberen terug te kopen, denk ik dat we beter jouw onkosten proberen te vergoeden...

Heb ik niet bijgehouden, laat maar, wel heel erg lief van je. als wederdiens mag je wel es op mijn site gaan kijken die in aanbouw is, en zeggen wat je van mijn scahtje vindt Lachen

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:27

chatelaine schreef:
Zou het trouwens kunnen dat ze der smsje wel gelezen zou kunnen hebben omdat ik wel een smsje kreeg dat het berichtje bezorgd was en daarvoor alleeen maar met onderweg?
Maar dat ze telefonich niet berijkbaar is of Scheve mond

dan MOET ze haar telefoon aan hebben gehad, anders is het niet bezorgd.

Vist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:28

Min ervaring is dat je in Amerika een trial-band telefoon nodig hebt met abonnement. Aangezien Lotte beltegoed heeft......... De meeste gsm telefoontjes met abonnement zijn duo-band.......... daar bereik je echt niks mee in Amerika.

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:29

Ik heb geen idee Chatelaine, misschien dat ze wel smsjes kan ontvangen maar niks terug kan sturen oid Scheve mond Kweet t ook niet...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:31

Het geven en zoeken naar de naam van Lottes moeder heeft totaal geen nut... Die is allang bekend. Daarbij is er geen duidelijkheid waar de tante in kwestie woont, en zoals Bart al zegt: in haar naaste omgeving lijkt niemand zich echt druk te maken.

Ik denk dat het het beste is om gewoon Lotte's reactie af te wachten...

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:33

Ik heb de achternaam + evt telefoonnummers in Arnhem en Groningen aan Sjokkemeule doorgespeeld.

Chatelaine

Ik heb een smsje van lotte ontvangen net

Lieve suss k moest mee van de politie KLOOTZAKKEN k wil naar huis!Dit is de mob van me vader dus niet naar smse ok k ga zo snel mogelijk op bokt alst kan xxx !!

lies

Ik heb de achternaam + evt telefoonnummers in Arnhem en Groningen aan Sjokkemeule doorgespeeld.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:34

Ok ik doe een poging.

De school heeft bij de onderwijsinspectie of hoe gaat dat bij jullie, melding gedaan van haar afwezigheid.
Het is mij ook niet helemaal duidelijk of ze nu oorspronkelijk toestemming gegeven hadden of niet (maar dat de vader dat dan wel tegen Lotte gezegd heeft), in elk geval heeft de school actie willen ondernemen nadat Smurf (is zelf lerares) aan de alarmbel getrokken heeft, zij hadden Lotte vandaag van school niet naar huis willen laten gaan, maar Lotte is dus nooit meer op school geraakt vandaag.

Lotte heeft een tante in Groningen en eentje in Arnem blijkbaar, die in Groningen was er meer voor dat Lotte gewoon zou meegaan, die in Arnem stond meer aan Lotte haar kant.
Edit: achternaam van haar moeder is achterhaald (is meisjesnaam van de tantes) en beide plaatsen geven een aantal matches voor een telefoonnummer.

De politie kan alleen iets doen als een toeziend voogd (waarvan we niet weten of Lotte die heeft) haar zou "opeisen" of als de school stappen zou ondernemen omdat Lotte zonder hun toestemming afwezig is.

Op dit moment willen we nog niets naar de pers brengen, omdat dat Lotte op dit moment meer zou kunnen schaden dan goed doen, we willen eerst contact met haar kunnen leggen.
Sypheron heeft wel een persbericht klaargestoomd.

Vluchtgegevens ed (of ze werkelijk ingecheckt zijn, waar ze juist naartoe gevlogen zijn etc) kunnen niet verkregen worden.

Een oom van Lotte is priester en zou in Brazilië leven, de contactpersoon van de Kerk ginder is op de hoogte gebracht en wil even zelf de zaak bekijken, worden we van op de hoogte gebracht zodra er iets is.

Er is naar de buurvrouw gebeld, die het ook heeft over vakantie in Brazilië en die oom opzoeken.

En er is geloof ik ook met politici gebeld, en sommige bokkers met familie bij de politie hebben ook geïnformeerd naar de mogelijkheden.

Correct me if I am wrong en vul aan als ik dingen vergeten ben aub.
Laatst bijgewerkt door leentje op 04-06-04 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperPepeijn

BartVB schreef:
http://en.wikipedia.org/wiki/Group_polarization
...
Nogmaals, ik vind niet dat er helemaal niets moet gebeuren
feitelijk is dit hetzelfde als wat ik al eerder aangaf, iedereen zit elkaar een beetje "op te hitsen", met alle goede bedoelingen natuurlijk. ik ben het ook met bart eens dat we helemaal niets moeten doen, want wat weten we nu feitelijk? het meeste zijn dingen die van de ene op de andere gaan, op weinig ware info gebaseerd.

sjokkemeule

chatelaine schreef:

Lieve suss k moest mee van de politie KLOOTZAKKEN k wil naar huis!Dit is de mob van me vader dus niet naar smse ok k ga zo snel mogelijk op bokt alst kan xxx !!

Ok DIT doet de deur dicht, ik ga NU stappen ondernemen NU, ik houd jullie op de hoogte, maar ik sta niet raar te kijken als het matten wordt !!!!!!!

TABEE, ik ga nu stampij trappen

Chatelaine

zie bericht boven aan!!!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:35

Wow! Wat geweldig dat ze een bericht heeft gestuurd!
Het is door dat 'suss' ook wel duidelijk dat het echt van haar is of niet Bren?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:35

chatelaine schreef:

klinkt erg rustig. ben blij wat van haar te horen. Hoop dat ze binnenkort zelf weer op bokt kan komen

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:36

Ja zeker weten door suss weet ik zeker dat het van haar is !! Lovers
Ben zo ontzettend blij dat ze wat heeft gesmst !!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:36

leentje schreef:

Lotte heeft een tante in Groningen en eentje in Arnem blijkbaar, die in Groningen was er meer voor dat Lotte gewoon zou meegaan, die in Arnem stond meer aan Lotte haar kant.
Geen van beide hebben we een achternaam of telefoonnummer van, dus nog niet kunnen contacteren.

Ik heb inmiddels de achternaam van Lotte's moeder gevonden en dus heel misschien dat een van beide tante's niet getrouwd is en/of haar eigen achternaam gebruikt. Ik heb de naam + nr's doorgespeeld naar Sjokkemeule.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:37

Hmmm....

sjokkemeule; wat ga je precies doen?

Houd ons op de hoogte

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:38

wow su-per!

wil dit zeggen dat ze nu al aangekomen zijn ginder?

sjokkemeule, als je dit nog leest, blijf alsjeblief kalm of je verliest alle (geloof)waardigheid en daar heeft Lotte ook niets aan

Chatelaine, wat je ook doet, WIS DAT BERICHTJE NIET (maar daar was je zelf ook al wel achter denk ik?) en schrijf voor alle veiligheid het nummer ergens op

Karin

Kun je sms'en vanuit een vliegtuig? Volgens mij kan dat niet. Dat zou dan betekenen dat ze op dit moment niet op weg is naar Brazilie. Lijkt me verstandig om af te wachten tot er meer berichten van haar komen.

StalDoorstap

Charlotte, leg me nu even uit wat er gebeurd is, want ik snap er geen snars van.

IngridM

heeee een sms...........ze zegt wel 'ik wil naar huis' maar het klinkt niet echt alsof ze zowat in gevaar zou zijn, of verdoofd zou zijn of zo, noem maar een aantal opties op...........mmmmmmmm. Ik vertrouw nog steeds de bedoelingen van die pa niet..........maar in ieder geval teken van leven...

Georgette

Klinkt inderdaad rustig. Maar waar is ze nu?

_Michelle_

Volg dit topic al een paar dingen, heb tot nu toe alleen nog niks geplaatst Scheve mond
Krijg echt kippevel bij het lezen van die vreselijke gebeurtenissen Scheve mond Iig fijn om te lezen dat ze een smsje heeft gestuurd!

Super dat alle bokkers zich zó inzetten voor haar OK dan!