Nederlandse dierenactiviste laat uitgemergelde dieren achter

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: Nederlandse dierenactiviste laat uitgemergelde dieren achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:40

Een verhaal komt inderdaad van 2 kanten. Ik weet hier verder niks van, maar ik vind ook dat pvd volledig in de grond gestampt wordt. In het begin wilde ik ook gauw mee gaan met de rest.... En ik denk dat als je eenmaal in een slecht daglicht staat dat het moeilijk is om eruit te komen omdat mensen dan gauw voor 'veilig' kiezen en je als een slecht iemand zien en mensen vinden het nu eenmaal vaak leuk om erin mee te gaan..

Ik vind dat je lef hebt om hier zoveel te reageren.. Fijn in ieder geval dat er nu ook een positief bericht over je is gekomen. Dat alles uit de lucht is gevallen geloof ik niet aan, maar ik geloof wel dat alles verergerd en aangemodderd is. De media is ook gek op extreme verhalen en die kunnen er ook wel een schepje bovenop gooien.

Nogmaals hoe het nu precies zit weet ik niks van.. Misschien kun je inderdaad foto's maken met je paarden met een datum erop, ja ik snap dat het vervelend wordt om jezelf telkens te bewijzen, maar aangezien je hier toch al zo fanatiek reageert, kan dat er ook nog wel bij.. Dan moet je toch even doorzetten.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:44

potverdikkie schreef:
jackgirl schreef:
Potverdikkie, waarom reageer je niet op de vraag van Arabesk ?

Omdat ik daar nog niet was, nu wel, maar ik zie dat ze een nieuw topic geopend heeft. pffff
Ik ga eerst de vragen hier beantwoorden, en zal dan eens bij haar kijken.

Ik kan geen topic vinden die zij geopend heeft?

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:52

Ik heb een tijdje bij een fretten opvang gewerkt en dan merk je eigelijk wel hoe hatelijk sommige mensen zijn tegen elkaar. Elke opvang vond zichzelf beter dan de ander, en vonden het nodig elkaar door de slijk te trekken. Wat heel jammer is omdat je dan niet weet waar de waarheid ligt, en waar de leugen. Door dit soort praktijken komen juist de dieren die we met elkaar willen redden in het geding, daarnaast is het ook nog eens heel moeilijk om nee te moeten verkopen als iemand met een ziek dier voor je neus staat. Ik ken haar niet, eigelijk hoor ik dit allemaal nu pas voor het eerst over Potverdikkie aka 'M.B' dus kan ik gelukkig niet een oordeel vellen. Jammer genoeg zal deze topic een heel zwart/wit spelletje worden, MB en de sporadische enkeling die het voor haar opneemt. Tegen de mensen die terecht of onterecht voor hun gevoel of met kennis van zaken tegen haar zijn. Want dat is natuurlijk ook het probleem, er word gevraagd naar de IRL mensen die haar kennen en willen helpen. Maar ik zie hier ook geen mensen die jou daadwerkelijk echt kennen en niet moeten. Het lijkt allemaal maar een beetje wijzen met onze vingertjes zonder inderdaad te weten hoe het eigelijk zit.

Maar zoals ik al eerder zij, tijd zal het leren. Ik vraag me af hoe verstandig het is om het via dit medium het voor jezelf te gaan opnemen. Ik begrijp het heel goed, of het nou terecht is of onterecht je wilt gewoon ook je zegje doen. Maar misschien is het verstandiger om deze topic los te laten, en even de tijd voor jezelf te nemen om dingen op een rijtje te zetten. Zo word het alleen maar over en weer gegooi met feiten en verhalen en daar heeft helemaal niemand wat aan.

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:21

potverdikkie schreef:
karina1977 schreef:
tjeetje wat een gedoe weer .

lekker over en weer gal spuwen over elkaar .
En de echte waarheid ligt in het midden ergens .
Maar mo zoveel dingen zoveel beschuldigingen moeten jou toch ook wakker maken .
Dat er blijkbaar ergens iets niet goed gaat . En dat je dingen niet kan blijven doen .
En jezelf hier niet beter uitkomt en je dochter zeker niet .

@ maxx mischien even opnieuw lezen staat er allemaal duidelijk of wil je het niet lezen poehee.

En dat is ook de reden waarom ik dus volledig stop met het opvangen van en opknappen van dieren. Voor hulp hoeven ze ook niet meer bij me aan te komen.
Ik ben goed genoeg geweest voor velen om ze te helpen , zelfs midden in de nacht. En ja, jij kan dit beamen........... Heb ik daar ook maar een stuiver voor gevraagd? Nee.
Het enige positieve uit dit hele gezeur is dat er uiteindelijk zeer veel paarden gered zijn. Helaas heeft me dit wel de kop gekost.

Ik denk dat dat een verstandige keuze is .
Het groeid boven je hoofd en dat heeft je nu je kop gekost .
Ik ben het met een aantal dingen die je doet totaal niet eens dat weet je , maar zal je wel dankbaar zijn voor wat je toen deed . spontaan in auto springen om 3 uur te rijden naar iemand die je eigenlijk niet kent waarvan de pony op sterven lag.

Dat is ook de reden dat ik dit verhaal wel met korrel zout durf te nemen .
En mo wat al die troelas betrefd met hun zogenaamde hetze .
Als ik jou was zou ik daar helemaal geen aandacht aan besteden , dat je nu op je gat ligt heb je niet aan hun te danken maar aan jezelf.
Koop dalijk als alles achter de rug is een leuk paard voor je dochter en ga daarvan genieten .

abba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:25

Sorry maar ik word hier niet goed van..... :O

Vóór het verhaal over het veulen (van Meganyr) dat zo goed was opgevangen door PVD (wat normaal is want daar kreeg ze voor betaald) was het één en al aanval en daarna is iedereen 'bijna' verontschuldigend naar PVD toe?? Misschien zouden ALLE bokkers gewoon eerst na moeten denken voor ze 'sterk' reageren op een zo beladen onderwerp als verwaarlozing en dierenmishandeling.

Ik ben op bokt al diverse topics met dit onderwerp tegen gekomen en vind dat sommige mensen erg 'heftig' en 'emotioneel' reageren. Mishandeling, verwaarlozing is natuurlijk ronduit AFSCHUWELIJK en zegt iets over de personen die dit doen. Maar dan moet je het echt zeker weten! Soms is het onweten, dus onderwijs mensen dan zou ik zeggen en soms is het geldgebrek, begin er dan niet aan en als geldgebrek later komt, geef je beesten dan weg aan een goed tehuis of verkoop ze!

Wat ik vooral wil zeggen is dit:
PVD zorg jij nou maar gewoon goed voor je beesten en wees open, eerlijk en misschien eens verstandiger.
Ik heb het hele topic doorgelezen en ik lees duidelijk steeds veranderende dierenaantallen? Eerlijk duurt het langst en ik geloof weinig van een hetze!

Daarnaast is dit voor alle andere reageerders; in NL, België en Duitsland (voor de BILD liefhebbers) ben je onschuldig tot je schuld is bewezen. Als PVD iets doet dat niet kan, dan moet de rechterlijke macht daar eens iets aan doen. Als de DB vindt dat PVD niet goed met haar dieren omgaat, dan behoren ze naast een inbeslagname ook een rechtszaak te starten. Dit durven ze vaak niet!

Als er een rechtzaak van komt dan moet er natuurlijk wel gestraft (hopelijk) worden (indien schuldig), maar dan ook flinke straffen! Misschien ook eens iets nuttigs voor de DB ipv een 'paardenhouderij-bewijs' pleiten voor een levenslang houdverbod voor dierenbeulen, nog geen vlieg in zulke mensen hun handen!!

Als laatste (ik blijf lezen, maar reageer niet meer) wens ik iedereen veel wijsheid en een lange adem toe, want dit verhaal is denk ik nog niet ten einde!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:42

abba schreef:
Sorry maar ik word hier niet goed van..... :O

Vóór het verhaal over het veulen (van Meganyr) dat zo goed was opgevangen door PVD (wat normaal is want daar kreeg ze voor betaald) was het één en al aanval en daarna is iedereen 'bijna' verontschuldigend naar PVD toe?? Misschien zouden ALLE bokkers gewoon eerst na moeten denken voor ze 'sterk' reageren op een zo beladen onderwerp als verwaarlozing en dierenmishandeling.

Ik ben op bokt al diverse topics met dit onderwerp tegen gekomen en vind dat sommige mensen erg 'heftig' en 'emotioneel' reageren. Mishandeling, verwaarlozing is natuurlijk ronduit AFSCHUWELIJK en zegt iets over de personen die dit doen. Maar dan moet je het echt zeker weten! Soms is het onweten, dus onderwijs mensen dan zou ik zeggen en soms is het geldgebrek, begin er dan niet aan en als geldgebrek later komt, geef je beesten dan weg aan een goed tehuis of verkoop ze!

Wat ik vooral wil zeggen is dit:
PVD zorg jij nou maar gewoon goed voor je beesten en wees open, eerlijk en misschien eens verstandiger.
Ik heb het hele topic doorgelezen en ik lees duidelijk steeds veranderende dierenaantallen? Eerlijk duurt het langst en ik geloof weinig van een hetze!

Daarnaast is dit voor alle andere reageerders; in NL, België en Duitsland (voor de BILD liefhebbers) ben je onschuldig tot je schuld is bewezen. Als PVD iets doet dat niet kan, dan moet de rechterlijke macht daar eens iets aan doen. Als de DB vindt dat PVD niet goed met haar dieren omgaat, dan behoren ze naast een inbeslagname ook een rechtszaak te starten. Dit durven ze vaak niet!

Als er een rechtzaak van komt dan moet er natuurlijk wel gestraft (hopelijk) worden (indien schuldig), maar dan ook flinke straffen! Misschien ook eens iets nuttigs voor de DB ipv een 'paardenhouderij-bewijs' pleiten voor een levenslang houdverbod voor dierenbeulen, nog geen vlieg in zulke mensen hun handen!!

Als laatste (ik blijf lezen, maar reageer niet meer) wens ik iedereen veel wijsheid en een lange adem toe, want dit verhaal is denk ik nog niet ten einde!

Als eerste Abba, nog nergens ben ik bij een instantie beschuldigd van dierenverwaarlozing. Nergens kan men ook foto's tonen dat dit zo zou zijn. De 3 pony's die er nu nog staan zijn in beslaggenomen om geveild te worden, dat werkt nu eenmaal zo bij een failliesement. Ze zijn dus niet in beslag genomen door een dierenbescherming of wat dan ook, maar door de curator. Echter in overleg proberen de vorige eigenaar en ik tot een overeenkomst te komen met de curator dat zij ze over mag nemen.

Wat het veranderde aantallen van dieren????
-ik heb 4 honden en deze zijn bij mij
-1 vogel die is bij mij
-5 katten en die lopen inderdaad nog op stal en worden dagelijks verzorgt.

Vind eens een post waarin ik anders beweer.

Er zal een rechtzaak komen ja, maar enkel betreffende mijn failliesement. Niet wegens dierenverwaarlozing.
Dus voor de rechter hoef ik niet mijn onschuld te bewijzen.

Dit bmijft maar opgeblazen worden, en ja, ik zal zo foto's maken met de datum van vandaag van de dieren. En ik zou eens graag foto's willen hebben van mijn o zo vreselijk verwaarloosde dieren.
Waarom kan de BLID deze niet overhandigen? omdat deze er niet zijn!!

Je hebt het erover dat ik open en eerlijk moet zijn, nu dat ben ik of je het geloofd of niet.

Sempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:45

Ik heb bij Bartels een veulen en merrie genomen en we hadden een jonge merrie bij haar gekocht. Die stond er ook heel goed bij. Ik heb er op die paar keer dat ik er geweest ben nog geen mishandeld paard tegen gekomen, wel een paar die ze had opgevangen die aan het verbeteren waren. Ze moest ook wenen toen ze mij met haar merrie en veulen zag vertrekken, ze hield echt van haar dieren. Ook de honden enz. stonden er niet mager bij. Maar er stonden ook paarden van een ander man en als die er niet naar omkijkt als zij weg moet... Wie is dan in schuld denk ik? Ik ken nog paar stallingen waar je altijd een minder paardje tegen komt. Gewoon omdat de eigenaars half pension nemen en uiteindelijk toch niet goed voor hun dier zorgen. Zij heeft gewoon de kans niet gekregen om haar doelstellingen waar te maken.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:45

saskiakefie schreef:
Een verhaal komt inderdaad van 2 kanten. Ik weet hier verder niks van, maar ik vind ook dat pvd volledig in de grond gestampt wordt. In het begin wilde ik ook gauw mee gaan met de rest.... En ik denk dat als je eenmaal in een slecht daglicht staat dat het moeilijk is om eruit te komen omdat mensen dan gauw voor 'veilig' kiezen en je als een slecht iemand zien en mensen vinden het nu eenmaal vaak leuk om erin mee te gaan..

Ik vind dat je lef hebt om hier zoveel te reageren.. Fijn in ieder geval dat er nu ook een positief bericht over je is gekomen. Dat alles uit de lucht is gevallen geloof ik niet aan, maar ik geloof wel dat alles verergerd en aangemodderd is. De media is ook gek op extreme verhalen en die kunnen er ook wel een schepje bovenop gooien.

Nogmaals hoe het nu precies zit weet ik niks van.. Misschien kun je inderdaad foto's maken met je paarden met een datum erop, ja ik snap dat het vervelend wordt om jezelf telkens te bewijzen, maar aangezien je hier toch al zo fanatiek reageert, kan dat er ook nog wel bij.. Dan moet je toch even doorzetten.

Ik ben ook blij dat ik eindelijk na al die jaren eens de kans krijg om ZELF te reageren, en met bewijzen te kunnen komen dat het inderdaad leugens en roddels zijn.
Ik zal nog doorzetten inderdaad, want beschuldigingen dat ik mijn dieren verwaarloos of wat dan ook zijn zeer groffe beschuldigingen!! En ja, dat doet me verrekte zeer als je weet dat ik juist alles eraan gedaan heb om ze te redden.
En ja, daar hoorde ook bij het afscheid van ze nemen op het moment dat het niet meer ging.

Tot vanavond.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:48

Sempie schreef:
Ik heb bij M.B. een veulen en merrie genomen en we hadden een jonge merrie bij haar gekocht. Die stond er ook heel goed bij. Ik heb er op die paar keer dat ik er geweest ben nog geen mishandeld paard tegen gekomen, wel een paar die ze had opgevangen die aan het verbeteren waren. Ze moest ook wenen toen ze mij met haar merrie en veulen zag vertrekken, ze hield echt van haar dieren. Ook de honden enz. stonden er niet mager bij. Maar er stonden ook paarden van een ander man en als die er niet naar omkijkt als zij weg moet... Wie is dan in schuld denk ik? Ik ken nog paar stallingen waar je altijd een minder paardje tegen komt. Gewoon omdat de eigenaars half pension nemen en uiteindelijk toch niet goed voor hun dier zorgen. Zij heeft gewoon de kans niet gekregen om haar doelstellingen waar te maken.

Kwenta en flipje!!!

Hoe is het nu met Flip??

Sempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:52

En zoals BenFan zegt, dat klopt. Als 2 instantie's het niet eens raken met mekaar, dan wordt er altijd eentje beschuldigd. Neem nu voorbeeld een lesgever in een manège, als die een pensiongast lessen geeft en die persoon neemt op een moment beslissing om haar paard bij de lesgever thuis te gaan stallen ipv op de eigenlijke stalling te blijven, dan wordt die lesgever ook beschuldigt van klanten weg te halen bij de manège. Dit nu even als voorbeeld. Zo zal er ook wel iets tussen M.B. en de dierenbescherming gebeurt zijn.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:53

Je schreef inderdaad eerder in het topic ook dat je nu eindelijk ZELF kan reageren, waarom kon dat niet eerder dan?

En welk topic had arabesk geopend want ik kan die niet vinden bij haar berichten?

Sempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:54

Met flippie gaat het heel goed :-) Zou je het erg vinden moest ik zijn naampje verandert hebben? Ik vind het nog steeds heel erg dat Kwenta er niet meer is. Ondanks ik er niet mee kon rijden of werken, heb ik er toch nog een sterke band mee gehad. Ze blijft het tofste paardje dat ik ooit heb mogen hebben. Haar halster hangt nog steeds boven mijn bed. En met de zwarte merrie gaat het ook heel goed, die heeft een keuring mee gedaan en werd er 2de.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:57

Wil ik toch nog steeds graag weten waar Javi is, dit was geen Hach paard, want Javi is via hele andere wegen naar NL gekomen en aangezien ik persoonlijk de gene ben die Javi heeft geplaatst en later nog haar heeft kunnen laten trainen bij Annemarie v/d Toorn, wil ik toch wel graag weten wat er met dit Roemeense paardje is gebeurt nu, aangezien dit geen dier is wat je maar overal kan neerzetten.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:10

M.b., hoe verklaar jij het verhaal van de BLID, dat ze jou er weer uit zouden hebben gewerkt omdat je de paarden goedkoop via hen kon krijgen om ze vervolgens in jouw lessen mee te laten lopen?

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:55

pvd ik had je paar weekjes terug al pb gestuurd, maar geen reactie terug gehad, nou hoefde dat ook niet.
echt vreselijk dat het ze weer gelukt is om jouw weer zwart te maken.

je bent een vechter en dat zal je altijd blijven. hou moet en kop op, voor jullie allemaal daar.

het verhaal van de blid is zeker erg overtrokken ben ook paar keer bij pvd geweest in belgie, maar iedere keer stond alles er netjes bij zowel de paarden als de andere dieren.
ene de aantallen die de blid in hun verhaal zeggen blijkt wel dat ze of niet kunnen tellen of dat ze er niet eens geweest zijn.....en het verhaal weer via via hebben die het weer wat aangedikt hebben.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:55

Ik ben blij dat M.b.nu zelf kan reageren, ik kende M.b.totaal niet maar heb ook pb's uitgewisseld.
Wat inderdaad vaak is, is dat verhalen worden verdraait, wat hier vind ik ook op lijkt..
En inderdaad M.b.heeft een punt als de pony's die van háár waren zo slecht eruit zagen, waarom zijn daar nergens foto's van te vinden? M.b., misschien ook een idee een fototje van de katten te maken? zodat niemand daarover kan oordelen van te mager etc? Ik denk zelf dat een heleboel mensen gewoon de stoet achteraan loopt, zonder de feiten te weten... Zonder foto's etc en bewijs (dus geen verhaaltjes van derde etc) dat de dieren slecht verzorgd waren/zijn, sta ik nog achter M.b..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:15

Maar hoé kan het dan zo zijn dat er zóveel situaties zijn waarin zij terecht is gekomen. Het is namelijk niet de eerste keer en ze is op meerdere locaties het gedoe vertrokken.... Is dat dan werkelijk allemaal te wijten aan zwartmakerij?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:17

Soms weet iemand zelf de aantallen niet meer

potverdikkie @ [VN] Nederlandse dierenactiviste laat uitgemergelde dieren achter
Citaat:
Nee, het artikel klopt inderdaad niet.
Er staan nog 2 pony's en 1 paard. Deze worden nog gewoon verzorgt. Worden 's morgens buiten gezet en 's avonds weer binnen gehaald. Tenzij het mooi weer is, dan blijven ze lekker buiten zoals altijd.

Honden zijn er al helemaal niet, enkel een hond van mijn huurbaas.

Zeker geen 10 katten, er lopen er nog 5 die 2x daags te eten krijgen en net als andere boerderij katten hun leven hebben daar. Houdt niet weg dat ik ze wel degelijk ophaal zodra hun REN klaar is.

Verder zijn er geen dieren aanwezig. Dus aantijgingen over sterk vermagerde dieren en de gehele lijst is volkomen uit de lucht gegrepen.

potverdikkie @ [VN] Nederlandse dierenactiviste laat uitgemergelde dieren achter
Citaat:
Ze zijn niet achtergelaten dus.......... pffffffff
5 katten, 0 honden en 3pony's

Is wel een ander aantal.

Wat is de waarheid????

Citaat:
Welke andere dieren? Ik heb enkel de honden en mijn katten nog. Owja! en Lucky mijn vogel!

Citaat:
Ik vraag mij dus ook af waar het verhaal over uitgemergelde dieren vandaan komt. En dat meen ik.
Ik heb inderdaad de handdoek in de ring moeten gooien, het was niet meer op te brengen. Ja de kosten werden te hoog, had teveel opvangpaarden die uiteraard niets opbrachten. Dit is een keujze van mijzelf geweest en had veel eerder paarden moeten gaan plaatsen. Mijn fout. Daarnaast maakte alle internet verhalen het exploiteren van de stal er niet gemakkelijker op.
Alles is wat de dieren betreft netjes afgehandeld. De pensiongasten hebben inmiddels een nieuwe plaats, alle HACH dieren zijn geplaatst bij particulieren. GEEN ENKEL DIER IS NAAR DE SLACHT.

Op dit moment heb ik nog 4 honden, 5 katten en 1 vogel.

De katten is nog even een probleem, maar kunnen nog even blijven lopen. Ze kunnen gewoon de stallen in, en nogmaals ze worden gewoon verzorgd

Citaat:
Als eerste Abba, nog nergens ben ik bij een instantie beschuldigd van dierenverwaarlozing. Nergens kan men ook foto's tonen dat dit zo zou zijn. De 3 pony's die er nu nog staan zijn in beslaggenomen om geveild te worden, dat werkt nu eenmaal zo bij een failliesement. Ze zijn dus niet in beslag genomen door een dierenbescherming of wat dan ook, maar door de curator. Echter in overleg proberen de vorige eigenaar en ik tot een overeenkomst te komen met de curator dat zij ze over mag nemen.

Wat het veranderde aantallen van dieren????
-ik heb 4 honden en deze zijn bij mij
-1 vogel die is bij mij
-5 katten en die lopen inderdaad nog op stal en worden dagelijks verzorgt.

Vind eens een post waarin ik anders beweer.

Er zal een rechtzaak komen ja, maar enkel betreffende mijn failliesement. Niet wegens dierenverwaarlozing.
Dus voor de rechter hoef ik niet mijn onschuld te bewijzen.

Dit bmijft maar opgeblazen worden, en ja, ik zal zo foto's maken met de datum van vandaag van de dieren. En ik zou eens graag foto's willen hebben van mijn o zo vreselijk verwaarloosde dieren.
Waarom kan de BLID deze niet overhandigen? omdat deze er niet zijn!!

Je hebt het erover dat ik open en eerlijk moet zijn, nu dat ben ik of je het geloofd of niet.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:23

potverdikkie schreef:
BraveSpots schreef:
Ik vraag me af hoe deze dame haar activiteiten als 'activiste' nog verkocht krijgt met dit soort berichtgeving?

Ik hoef niets te verkopen, de mensen die WEL dagelijks aanwezig waren bij me wisten zelf ook dondersgoed dat het voor 99% allemaal piraten verhalen waren. De dieren zijn bij mij nooit iets te kort gekomen.
Echter verhalen van mensen op het internet ZONDER correcte onderbouwing of bewijsmateriaal bleven maar doorgaan.

Dan hoop ik niet, dat de paarden de dupe geworden zijn van die laatste 1% die wel waar is.
Ik geloof niet, dat zulk soort verhalen zomaar uit de lucht gegrepen zijn.
Waar komen ze dan vandaan en hoe komt het dat ze zo'n hekel aan je hebben.
Er is vast wel iets gebeurd, want je bent maar 1 in de velen, die paarden houdt en ik vind het vreemd, dat ze dan net bij jou aankloppen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:24

Zijn er ook foto's van slechte verzorging van welk dier dan ook dan ? want ik zie nu de meeste gewoon de stoet volgen met zwart maken van?

saskiakefie

Het verschil ligt toch welke ze heeft 'achter gelaten' daar en welke dieren van háár zelf zijn?

Hope2012

jeetje echwel .

Ze woont niet op manege dus de honden zijn thuis dat zijn er 4 .
1 hond loopt op de manege die is van de huurbaas die aan de manege woont .
En 5 katten lopen nog op de manege die nog wel van M.b.zijn .
Zo moeilijk is dat niet lijkt me .

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:28

toch zou ik graag foto's willen zien hoe "slecht" ze wel er niet uitzien.. dan pas ga ik wijzen met de vinger, tot die tijd heb ik nog niks gezien, en niet overtuigt dat M.b. oh zo slecht is

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:42

Ja die komen vanavond heeft ze gezegd, dus ff geduld. :)

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:44

potverdikkie schreef:
Canjer leeft nog wel degelijk, en het gaat ook zeer goed met hem. Nogmaals er zijn geen vermagerde dieren bij mij!!!! Vraag de BLID eens om foto's van de uitgemergelde dieren? Die zullen ze je niet kunnen geven want die zijn er niet!

Foto van Canjer?
Volgens mij zijn er namelijk wel mensen hier op bokt, die Canjer zullen herkennen.
En dan natuurlijk met datum erbij.
Laatst bijgewerkt door Tendance op 12-09-11 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt