Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tendance schreef:Ik heb een vraag voor M.B.
Van wie zijn de paarden op de foto en weet deze persoon, dat je foto's van zijn of haar paarden op internet zet als zijnde jouw paarden?
En heb je ook een foto van de 3 paarden in kwestie?
potverdikkie schreef:zwijnenstal schreef:ik heb ook een vraag voor mevr m.b.
van wie waren die 5 dode paarden op uw manege 2 maanden geleden,zijn die inderdaad overleden door fout hooi
Die waren van een handelaar. Autopsierapport is in Gent. Oorzaak overlijden is nog onbekend, maar zeker niet door slechte conditie.
noortje61 schreef:De paarden op de foto zijn paarden van M.B, en ze is het zelf op de foto's.
5 paarden dood 2 maanden geleden?Dat heb ik even gemist....
Net als Geerke verbaas ik mezelf ook over mijn, blijkbaar, minder goede mensenkennis.
Shellyke schreef:Dan zal ik alles maar op 1 hoop gooien, wat is er waar en wat is er gelogen over al je activiteiten? Graag met onderbouwing waaruit blijkt ( bron ) dat het opgeklopte verhalen zijn of dat het waarheid is.
gummie schreef:Wat kan M.B. ons vertellen over de aantijgingen in het artikel? Ben nu wel erg benieuwd.... Klopt het artikel niet?
dejavu schreef:De verontwaardigde toon van M.B. in haar post kan ik al helemaal niet plaatsen. Op heel internet is te lezen met wat voor een oplichtster we hier te maken hebben. Het maakt het er allemaal niet geloofwaardiger op. Het is lekker gemakkelijk om te wijzen naar de wereld die het o zo verkeerd inschat en je vervolgens weigert om te onderkennen dat je een wanbeleid hebt gevoerd. Ik vind het een gênante vertoning.
Je kunt nu eenmaal niet op diverse fora verkondigen dat je zo tegen dierenleed bent en anderen daarvan betichten als je zelf een spoor van oplichting achter je aansleept. Verwacht nu dan ook niet dat men achter je staat en jouw verhaal als waar aanneemt. Te veel rare taferelen, te vaak een te grote mond.
Tendance schreef:Inderdaad, wat klopt er niet aan het artikel?
Als het de paarden zijn, die ze achter gelaten heeft, dan vind ik het vreemd, dat ze er toch 3 dagen terug nog mee op de foto is gegaan.
Overigens is het weer de afgelopen week in heel Nederland dramatisch. Hoe kan het land er dan zo droog bij staan, terwijl het bij ons altijd het langst droog blijft, maar daar nu ook water staat.
Waarom geen fatsoenlijk leven leiden, zoals vele mensen doen?
noortje61 schreef:Op de site van de BLID staat een update, de vermagerde paarden zouden terug zijn bij de eigenaar, wellicht iemand die ter goeder trouw deze dieren aan de zorg van mevr. M.B had toevertrouwd?
Of waren het " in beslag genomen" paarden heeft mevr.M.B ze " opgeknapt"?
xxMaxx schreef:Nou wordt het een spannend topic! Ben inderdaad benieuwd of ze kan onderbouwen waarom dit niet waar zou zijn. Met uitleg? Als het een geloofwaardig verhaal is dan bied ik mijn excuses aan maar zolang ze nog geen feitelijke argumenten heeft gegeven ga ik mee met iedereen.
BraveSpots schreef:Ik vraag me af hoe deze dame haar activiteiten als 'activiste' nog verkocht krijgt met dit soort berichtgeving?
potverdikkie schreef:Een fatsoenlijk leven leiden is iets wat ik maar al te graag wil, echter helaas blijven mensen mij het leven proberen zuur te maken en is mijn naam helemaal naar de klote gewerkt door alle valse aantijgingen op het internet.
Tendance schreef:xxMaxx schreef:Nou wordt het een spannend topic! Ben inderdaad benieuwd of ze kan onderbouwen waarom dit niet waar zou zijn. Met uitleg? Als het een geloofwaardig verhaal is dan bied ik mijn excuses aan maar zolang ze nog geen feitelijke argumenten heeft gegeven ga ik mee met iedereen.
Ik ben niet heel goedgelovig. Als je zowel in Nederland als Belgie bekend staat om je omgang met paarden, dan zal daar toch waarheid in zitten.
Arabesk schreef:BraveSpots schreef:Ik vraag me af hoe deze dame haar activiteiten als 'activiste' nog verkocht krijgt met dit soort berichtgeving?
Nou dan neem je toch tijdelijk een andere naam aan?
![]()
![]()
http://www.horses.nl/dressuur/nieuws/17 ... en-totilas