Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BraveSpots schreef:Ik begrijp niet zo goed het doel van haar werk? Zo te zien heeft ze moeite om haar eigen leven in orde te houden, dan kun je toch wel bedenken dat je niet moet beginnen aan opvang en acties voeren?
potverdikkie schreef:Shellyke schreef:Dan zal ik alles maar op 1 hoop gooien, wat is er waar en wat is er gelogen over al je activiteiten? Graag met onderbouwing waaruit blijkt ( bron ) dat het opgeklopte verhalen zijn of dat het waarheid is.
Laat ik het zo zeggen,
Nooit maar dan ook nooit zullen ze mij kunnen betichten van verwaarlozing van dieren. Hoe wil je in hemelsnaam dat ik het bewijs? Foto's, en zeg me wat je wil dat ik bewijs.
Indien ik het kan zal ik het zeker doen! ben al die ziekelijke leugens namelijk meer dan beu!
gummie schreef:Okee, even alles op een rijtje, want ik ken het verhaal en de vrouw dus niet. Maar als ik het artikel lees, dan springt het volgende er uit:
- sterk vermagerde dieren
- onbetaalde rekeningen
- bekend als oplichtster in Nederland
- bekend bij dierenbescherming in Belgie
- sleutels moeten inleveren bij deurwaarder
- katten, honden, paarden achtergelaten in sterk vermagerde toestand.
de reactie van mevrouw is vervolgens:
- 2 foto's van 3 dagen geleden van paarden die er niet sterk vermagerd uitzien
En dat laatste moet ik dan geloven?????
Rizette schreef:Grappige ???????????
Hoe kun je het over grappig hebben potverdikkie?
Raakt het je eigenlijk wel of heb je aan iedereen en alles schijt ?
Niet te geloven hoe makkelijk jij overal overheen stapt
De hele wereld is gek of niet ?
gummie schreef:xxMaxx schreef:Je moet niks. Ze wilt laten zien dat de paarden niet vermagerd zijn, maarja. Dat waren niet dr enige huisdieren
10 katten, 2 honden en 3 paarden achterlaten, vermagerd of niet, vind ik persoonlijk al crimineel.
gummie schreef:xxMaxx schreef:Je moet niks. Ze wilt laten zien dat de paarden niet vermagerd zijn, maarja. Dat waren niet dr enige huisdieren
10 katten, 2 honden en 3 paarden achterlaten, vermagerd of niet, vind ik persoonlijk al crimineelJa ik ook. Achterlaten is al dierenverwaarlozing... Daarvoor kan ze toch al aangeklaagd worden?
dejavu schreef:De verontwaardigde toon van M.B. in haar post kan ik al helemaal niet plaatsen. Op heel internet is te lezen met wat voor een oplichtster we hier te maken hebben. Het maakt het er allemaal niet geloofwaardiger op. Het is lekker gemakkelijk om te wijzen naar de wereld die het o zo verkeerd inschat en je vervolgens weigert om te onderkennen dat je een wanbeleid hebt gevoerd. Ik vind het een gênante vertoning.
Je kunt nu eenmaal niet op diverse fora verkondigen dat je zo tegen dierenleed bent en anderen daarvan betichten als je zelf een spoor van oplichting achter je aansleept. Verwacht nu dan ook niet dat men achter je staat en jouw verhaal als waar aanneemt. Te veel rare taferelen, te vaak een te grote mond.
Arabesk schreef:potverdikkie schreef:Indien ik het kan zal ik het zeker doen! ben al die ziekelijke leugens namelijk meer dan beu!
Mag ik je vragen waarom je in Hart van Nederland een andere naam gebruikte? Of berust dat op een misverstand/internetroddel?
BraveSpots schreef:dejavu schreef:De verontwaardigde toon van M.B. in haar post kan ik al helemaal niet plaatsen. Op heel internet is te lezen met wat voor een oplichtster we hier te maken hebben. Het maakt het er allemaal niet geloofwaardiger op. Het is lekker gemakkelijk om te wijzen naar de wereld die het o zo verkeerd inschat en je vervolgens weigert om te onderkennen dat je een wanbeleid hebt gevoerd. Ik vind het een gênante vertoning.
Je kunt nu eenmaal niet op diverse fora verkondigen dat je zo tegen dierenleed bent en anderen daarvan betichten als je zelf een spoor van oplichting achter je aansleept. Verwacht nu dan ook niet dat men achter je staat en jouw verhaal als waar aanneemt. Te veel rare taferelen, te vaak een te grote mond.
Precies.
Ik ben opzich niet zo'n rook/vuur type, maar dit soort berichtgeving is niet meer van een onbekende internetstem die jouw niet zo ligt.
Het gaat al veel verder dan dat (jeetje, de DB komt er zelfs aan te pas), en dat zegt imo echt wel iets.
dejavu schreef:potverdikkie schreef:Een fatsoenlijk leven leiden is iets wat ik maar al te graag wil, echter helaas blijven mensen mij het leven proberen zuur te maken en is mijn naam helemaal naar de klote gewerkt door alle valse aantijgingen op het internet.
Nee, dit is het paard achter de wagen spannen. Je hebt ondanks alle aantijgingen (hoe komen die de wereld in?) nog altijd zelf verantwoording te nemen over jouw leven. Je hebt er zelf ook nogal een potje van gemaakt en dat is anderen niet aan te rekenen. Dat is wel gemakkelijk, dat wel, want een slachtofferrol met een doos Kleenex staat altijd interessanter dan oplichter die zich jaren voordeed als dierenactiviste.