Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SSDesign schreef:Even een vraagje, is hier iemand die de overstap heeft gemaakt van de Canon EOS 350D (of evt. 300D/400D) naar de Canon EOS 30D, 40D of 50D? Hoe bevalt deze overstap?
Katja schreef:-Lichtgewicht en klein anders kan ik net zo goed mijn spiegelreflex meenemen.
-Zoveel mogelijk groothoek.
-Redelijk wat optische zoom. (bijvoorkeur meer dan 5x)
-Waterproof/shockproof is een pre maar ik betwijfel of dat erin zit.
-Budget tot ongeveer 400 euro.
Katja schreef:Ik ben erg gecharmeerd van de Panasonic Lumix DMC TZ7 maar het lijkt erop dat die hier onder een andere naam verkocht wordt dus ik moet even zoeken naar het vergelijkbare toestel van Panasonic.
Leonie schreef:orion_ schreef:Kom ik nog even een vraagje stellen....
Stel dat ik de canon 1000d zou aanschaffen, kans zit er wel dik in, welke lens raden jullie dan aan om er bij te nemen?
En bij welke site kan ik het beste de camera+lens bestellen? Zijn er aan/afraders wat betreft service?
Fotokonijnenberg.nl
imd schreef:Om mezelf maar even te quoten:imd schreef:De 100D is een versimpelde versie die op een paar punten wat minder is. De 450D is de opvolger van de 400D, de verbeterde versie. Maar Nouks heeft dit al een paar keer goed! uitgelegd geloof ik.
Nouks @ [FK] [INFO] Welke camera moet ik kopen?
Edit: en deze ook nog: Nouks @ [FK] [INFO] Welke camera moet ik kopen?
wikipedia schreef:Sigma produces products to work with cameras from Canon, Nikon, Pentax, Konica Minolta, Sony, Olympus and Panasonic, as well as for their own cameras.