De poll om te bepalen welk recept straks gedurende 1 maand uitgetest kan worden. De poll loopt over 5 dagen af, en daarna begint de testfase. De inzender van het winnende recept mag de ingredienten voor volgende maand opgeven, inclusief eventueel een voorbeeld-recept.
Ik stem op de koude avocado-sinaasappelsoep, klinkt echt heel lekker. Maar de Zomerse salade met avocadocrostini's en Geroosterde wortel-avocadosalade klinken ook wel heel goed. Was best moeilijk kiezen
Ik ben voor het avocado-dessert, ben heeel benieuwd hoe dat zou smaken aangezien ik me er niks bij voor kan stellen
Gwen
Geplaatst: 14-08-11 10:04
Ik kan niet kiezen, vooral de soep en het dessert lijken me zo leuk omdat het zo anders is .
Nou, ik heb op 2 blaadjes een 1 (soep) en een 2 (toetje) geschreven, even gehusseld en daar blind een papiertje uitgepakt. Het is de avocadosoep geworden .
Avocado kipsalade gestemd, maar dan wel met verse spinazie erdoor anders lijkt ie me wat kaal en niet voldoende salade. Sinaasappelsap vervang ik door sinaasappel essence ivm koolhydraten.