Wiki? Waar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esgaroth

Wiki? Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 17:37

Ik heb een stomme vraag }:0
Ik kom overal dingen over Wiki tegen en zie zelfs een hele onderwerp dat heet Wikizaken.
Wat ik dus niet kan vinden, is die hele baal informatie net als Wiki zelf.
De Wikizaken zie ik... met allemaal berichten door mekaar.

Maar waar kan ik die Wiki zelf vinden?
Sorry voor de domme vraag :o

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 17:38

Rechts boven in.
Daar staat Nieuws-Wiki-Forums

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 17:43

|o Zover rechts bovenin had ik nog niet gekeken.

Dank voor dit licht in het donker!

:o

Sammie

Re: Wiki? Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 00:14

:D :D :') :D

Je komt er ook als je een link op VN aangeklikt. Sommige worden zijn aanklikbaar, bijv. zadel en dan kom je op de wikipagina van zadel terecht. Links kun je dan andere woorden invullen.

En als je zelf wil schrijven over een bepaald onderwerp, kan dat natuurlijk ook :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 01:03

als je mee wil werken aan de Wiki, door artikelen te schrijven en/of te verbeteren, aan te vullen, etc... dan mag je mij of een van de andere Wikimods een pb sturen :)

Dit mag iedereen trouwens doen, die wil helpen met de Wiki. Alle vragen kunnen ook aan ons gesteld worden, we zijn te herkennen aan onze blauwe gebruikersnaam :)

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 01:04

je was nie de enige die het nooit kon vinden alleen jij hebt het lef om het te vragen hier hahaha
ik heb het inmiddels ook gevonden :+

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 01:05

Haha, als ik eindelijk bij de wiki aangekomen was,
wist ik dus nooit meer hoe ik terug moest gaan _O-

fijn dat het probleem opgelost is :D

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 01:10

dit is ook iets waar ik nu pas achter kom en ik zit echt al lang op bokt haha :o

tikte altijd wat stoms in zoals martingaal bij zoeken en via daar naar wiki wel een nieuw pagina in een ander tabblad want anders moest ik opnieuw naar bokt.nl want wist niet hoe ik terug kon :D

goed dat ik dit nu weet :+

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 10:10

Haha ik zie al dat ik dus niet de enige was. En ik dacht dat het echt een domme vraag was, zie al dat er dus meer mensen nog in de duisternis leefden ;) ;)
Dank Mods, ook voor de Wiki uitleg. Op het WHOA westernforum heb ik ook wel eens wat artikelen geschreven, maar volgens mij bestaat dat forum niet meer. Misschien dat jullie die artikelen wel kunnen gebruiken? Staat nergens dat er copyright opzit, en heb ze nota bene zelf geschreven.
Eentje over de haflinger, eentje over de New Forest en eentje over verschillende westernhoofstellen. Hebben jullie daar wat aan?

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 11:08

Majo, als jij de artikelen zelf geschreven hebt dan mag jij zelf beslissen wat ermee gebeurt, tenzij je ze verkocht hebt aan iemand ofzo.
Over de Haflinger en de New Forest hebben we al artikelen, als je op de woorden klikt komt je bij het artikel. Maar misschien dat je daar nog dingen aan kan vullen die we nog niet hebben? Over de verschillende soorten westernhoofdstellen hebben we nog niet zoveel. Dus als je nog informatie hebt dan mag je dat plaatsen op WZ, of 1 van de mods een berichtje sturen.

Als je het leuk vindt om vaker mee te helpen met de Wiki dan mag je ook Wiki-schrijver worden. Daarvoor zou je ook even een Wiki-mod een pb moeten sturen.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 12:16

Moderator skills heb ik niet (meer), heb dat een tijd gedaan op het WHOA forum, maar ik vind mijn naam in het zwart toch prettiger. Geen verplichtingen enzo :)
Maar laatste Mod: je hebt PB!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 12:18

Als Wiki-schrijver wordt je geen moddie hoor, je krijgt ook geen kleurtje. Alleen een pennetje onder je naam *wijst naar links*.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 12:20

Oh, dan ben ik bij dezen een Wiki-schrijver, net een hele lading info naar Aurora gePB't :D