of gewoon slaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Peelie schreef:nee ok... maar het is eigenlijk vrijwel stil... zo bedoel ik het
loopt die knabbelgirl ook al tegen jou te zeuren?
knabbelgirl schreef:Commentaar op de kleur van mijn HaflingerPeelie schreef:nee idd... ik wil net zeggen...
en jij moet je klep houden dikke troelawant als die van mij geen haf is, iddat lelijke ding van jou het helemaal niet
knabbelgirl schreef:Commentaar op de kleur van mijn HaflingerPeelie schreef:Ik heb ook al zo vaak ruzie met haar gehad over dit soord domme dingen...
Ik ben blij dat mijn bolle gewoon een vos met flaxen manen en staard is
raar dat iedereen uit het topic je dan haatEn zegt dat je niet kan rijden en een dikke koe bent
HIHI
Ik wil je wel heelhuids terug op bokt
Peelie schreef:Dit soord dingen stuurd ze me dus...
Sorry, maar vind dit echt niet kunnen
!
Stravero schreef:Peelie schreef:Dit soord dingen stuurd ze me dus...
Ik heb dat berichtje geTeMt en dit erbij gezet:
Knabbelgirl, doet echt niet aardig tegen Peelie, Peelie kan er niks aandoen dat ze niet slank is, ik ben ook niet de dunste maar ik laat me niet op mn kop zitten!!, en dan gaat Knabbelgirl er nog n beetje de lolbroek mee uit lopen hangen ookSorry, maar vind dit echt niet kunnen

joopiexx schreef:&*(%*&^%^% altijd wat met die scholen he...
Morgen moet ik om 11.00 beginnen voor afstudeerbegeleiding, en krijg nu echt om 19.30 een mail dat die les niet doorgaat maar verschoven wordt naar 14.00..
K snap echt niet dat die mensen alles zomaar kunnen bepalen op zo'n school. In het halve jaar dat ik er nu op heb zitten heb ik haar nog nooit gezien voor begeleiding. Ze zegt afspraken gewoon half uur van te voren af via de mail, en ik reis anderhalf uur naar school.. Ik lees dus nooit die mail op tijd.. Lekker handig, in je afstudeerjaar