Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haffiegirl schreef:Mischien moet je even in het paspoort kijken (als je een KVTH paspoort hebt iig) wat daar in staat.
Waar baseer jij op dat jou paard palomino is? knabbelgirl schreef:haffiegirl schreef:Mischien moet je even in het paspoort kijken (als je een KVTH paspoort hebt iig) wat daar in staat.
palamino
Verder ga ik hier nu weg. Ik weet de feiten met betrekking tot mijn merrie. Adijos
Waarom pak je wiki of google er niet even bij? Zamora schreef:Misschien moet je je toch eens gaan afvragen waarom iedereen zegt dat je niet gelijk hebWaar baseer jij op dat jou paard palomino is?
edit: mijn dierenarts wou een van mijn vorige paarden als vos in paspoort zetten terwijl die zilverappelBRUIN was, helemaal niks te maken met vos.

Zamora schreef:thnx
edit: heb me vanwege zilverappel gen e.d. hier best in verdiept maar zoiets als dat haflingers vossen zijn dat weten toch zelfs pennymeisjes??
Als meisje van een jaar of 10 toen ik de penny las dacht ik zelfs dat alle zweetvos gekleurde paarden, die een beetje klein en breed waren haflingers waren

haha ik hoor van andere bokker ook al een en ander dus ik laat het erbij
knabbelgirl schreef:Mijn merrie staat ook ingeschreven als palamino, wat ze ook is
cremello bijvoorbeeld..... dan kan het ook geen haflinger zijn.. diegene die op t paspoort de kleur in heeft gevuld heeft er iig de ballen verstand van..!
Zamora schreef:haha wie weet zijn mijn zilverappels ook niet wat ik denk dat het ishaha ik hoor van andere bokker ook al een en ander dus ik laat het erbij
![]()
ACSM schreef:Ik heb hetzelfde gehad.... Ik had de dag voor de wedstrijd mijn haf geschoren en hij wordt dan bijna wit. Ik kwam de ring in en moest na het controleren van de papieren bij de jury komen. Ze vroeg zich af of het wel een haflinger was en waarom er vos stond![]()
Hier een foto hoe licht hij kan zjn na het scheren http://home.casema.nl/acsmfesten/DSC01468.JPG
haha flauw
Heb je meteen uitsluitsel haha en kost geeneens zoveel. Alleen paar haren uittrekken 
Peelie schreef:Zamora schreef:haha wie weet zijn mijn zilverappels ook niet wat ik denk dat het ishaha ik hoor van andere bokker ook al een en ander dus ik laat het erbij
![]()
omg dan heb ik zometeen toch een palomino of isabell
VivaLaVida schreef:ACSM schreef:Ik heb hetzelfde gehad.... Ik had de dag voor de wedstrijd mijn haf geschoren en hij wordt dan bijna wit. Ik kwam de ring in en moest na het controleren van de papieren bij de jury komen. Ze vroeg zich af of het wel een haflinger was en waarom er vos stond![]()
Hier een foto hoe licht hij kan zjn na het scheren http://home.casema.nl/acsmfesten/DSC01468.JPG
met vief psies hetzelfde, heb ook weleens gehoord: "Is dat nou een haflinger?"
"nee een vos"haha flauw

ACSM schreef:Familie he

Zamora schreef:@twiggy: die van jou is echt heel stoer
kan helaas niet alle profielen bekijken want bepaalde sites zijn geblokkeert dus ook de foto`s die er vanaf komen.
, al hoewel ik vermoed dat er toch helemaal geen Haf in zit eigenlijk (ondanks dat we dat eerst wel dachten, zo is hij ook aan me verkocht destijds....).