Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95
Seltje schreef:Ik had het specialer gevonden als hij onder het zadel zou komen...
Citaat:Na een sportieve loopbaan onder de Duitse ruiter Matthias Alexander Rath ging hij in 2015 met pensioen. Inmiddels is de zwarte hengst negentien jaar oud.
CharmingS schreef:Seltje schreef:Ik had het specialer gevonden als hij onder het zadel zou komen...Citaat:Na een sportieve loopbaan onder de Duitse ruiter Matthias Alexander Rath ging hij in 2015 met pensioen. Inmiddels is de zwarte hengst negentien jaar oud.
Ga jij nog werken als je met pensioen bent, omdat iemand dat speciaal zou vinden?
Ketaki schreef:heel mooi eerbetoon![]()
![]()
AnnoNiemand schreef:Ketaki schreef:heel mooi eerbetoon![]()
![]()
Nou niet voor het paard hoor.Die blijft liever in zijn eigen omgeving i.p.v. uren op een vrachtwagen te moeten, dagen in een vreemde omgeving te staan en vervolgens in een ring met licht en lawaai op te komen draven.
Een paard snapt immers helemaal niets van een 'eerbetoon'.
NenaC schreef:aan de hand krijgen ze waarschijnlijjk minder gezeik dan wanneer er gereden wordt. vind het wel heel slim.
Citaat:Ik begrijp je punt echt wel hoor, het is voor de mensen hun vermaak, maar ik denk dat die ouwe rot zo vaak gereisd heeft in het verleden dat dit uitstapje peanuts is
AnnoNiemand schreef:Citaat:Ik begrijp je punt echt wel hoor, het is voor de mensen hun vermaak, maar ik denk dat die ouwe rot zo vaak gereisd heeft in het verleden dat dit uitstapje peanuts is
Oh, dat denk ik ook hoor, dat hij heel wat gewend is. Maar ik vind het altijd zo frappant dat mensen zoiets 'een eerbetoon voor het paard vinden'.
Citaat:Er wordt nog gewoon met hem onder het zadel gewerkt
hoogendroog schreef:Zijn verschijning heeft vast helemaal niets te maken met de start van het dekseizoen
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 22 bezoekers