Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
celano schreef:Wat er momenteel in de eventing gaande is, is niet helemaal vergelijkbaar. Als ze Merel Blom (die de 'punten' voor Nederland grotendeels bij elkaar gereden heeft) tuis laten, dan passeren ze 1 van de best presterende ruiters. Dat zou niet fair zijn volgens mij als relatieve buitenstaander.
Bij jenny is dat heel anders. Maar nogmaals, echt knap van haar!
Miranda40 schreef:celano schreef:Wat er momenteel in de eventing gaande is, is niet helemaal vergelijkbaar. Als ze Merel Blom (die de 'punten' voor Nederland grotendeels bij elkaar gereden heeft) tuis laten, dan passeren ze 1 van de best presterende ruiters. Dat zou niet fair zijn volgens mij als relatieve buitenstaander.
Bij jenny is dat heel anders. Maar nogmaals, echt knap van haar!
Dat bedoel ik dus ook bij de eventing. En als je weet wat zij tot aan London nog allemaal gaat starten
Bij Janny mag het dan iets anders zijn maar door haar krijgt Ned. een 4e startplaats en dan zouden de andere minder wedstrijden rijden en dan toch mogen gaan? Ik neem aan dat Janny ook is gaan rijden met misschien wel in haar achterhoofd een individuele startplaats te bemachtigen.
Miranda40 schreef:Dat de kaderleden thuis trainen om hun eigen succesvolle weg te kiezen oke maar ik neem aan dat je toch ook vormbehoud op wedstrijden moet kunnen laten tonen. Zij moeten het dan van de grote wedstrijden hebben. Deze meid die wellicht niet voor die wedstrijden in aanmerking komt stippelt ook haar eigen weg uit en bezorgt nu voor Nederland die 4e startplaats. En misschien heb ik het wel mis; dat zij ook wel weet dat ze toch niet in aanmerking komt voor maar toch.....zij rijdt er net zo hard voor als al die andere
Cayenne schreef:No offense tegenover Jenny en Krawall. Ik vind het een hele fijne combinatie om naar te kijken en ze doen het erg goed de afgelopen tijd.
Maar als ze naar de OS zouden gaan, dan hebben een aantal andere combinaties toch iets heel vreemds gedaan.