Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nofrisiansvp schreef:Nou als je in de inrijhal zo voor aan het trekken en achter aan het trappen bent, dan is dat geen reclame voor de Hollandse school
Geldt voor beide heren overigens. We hebben het hier wel over JONGE paarden, die hoeven nog geen passage te lopen.....
Anne111 schreef:Nou.. heb liever dat ze in Verden wat aan het brave rondjes rijden doen..Daar wint niet de beste maar de makste. Paarden die aangetrapt moeten worden hoeven van mij ook niet te winnen, Maar kan me niet voorstellen dat bijv. Laurens en Geert-Jan zo reden. ? Laurens reed Allright trouwens in Verden
misterA schreef:nofrisiansvp schreef:Nou als je in de inrijhal zo voor aan het trekken en achter aan het trappen bent, dan is dat geen reclame voor de Hollandse school
Geldt voor beide heren overigens. We hebben het hier wel over JONGE paarden, die hoeven nog geen passage te lopen.....
En een G.P. jurylid die 5-jarige paarden zeer royaal beloont in de voorronde terwijl ze nog net niet piaffe en passage lopen.
De organiatie mag nog wel het hele gebeuren evalueren,
wat wil men nu, de aanleg beoordelen of een foutloze proef.
Het was nu erg halfslachtig, zeker al in de voorrondes.
In de finale liepen nu paarden mee die in de Pavo-voorselectie nog niet aan de 65 punten zouden komen.
Pletje123 schreef:Ik vroeg me af: kan iedere willekeurige ruiter/amazone met een startkaart en een 4- of 5-jarig paard meedoen aan deze competitie?
nofrisiansvp schreef:Ja,und? Het ging hier over trekken, schoppen en opprikken.
sowieso schreef:uiteindelijk mocht geloof ik ook iedereen die 3x mee gedaan had de finale rijden. Bij de zesjarigen was er helemaal weinig deelname!