Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Janine1990 schreef:Bondscoach heeft hier toch vrij weinig mee te maken?
janderegelaa schreef:En Haazen dan? Of lest die niet bij Sjef:-)
Raiza schreef:janderegelaa schreef:En Haazen dan? Of lest die niet bij Sjef:-)
De beste 3 resultaten tellen.
Jeanette heeft nu 15, 15 en 11. Al zou ze 1x 1e worden, dan komt ze nog maar op 50 punten en blijft ze onder Edward en Imke staan.
De kans dat ze 2x 1e wordt is naar mijn mening nihil. (absoluut niks tegen Jeanette, vind haar echt een topruiter, maar ze is in mijn ogen gewoon niet zo goed als Ed, Adelinde, Imke en Anky op hun top.)
Adelinde heeft 20,15 en 6. Als die nog een keer 1e wordt staat ze ook op 55 punten, maar om boven Edward en Imke te komen moet ze 2x 1e of 1e en 2e worden in komende 2 wedstrijden.
Anky heeft 20, 14 en 13 punten. Die moet ook al 2x 1e of 1e en 2e worden om boven Edward en Imke uit te komen.
Ik stel voor:
Anky 1e in Neumunster en 3e in Göteborg, Adelinde 3e in Neumunster en 1e in Göteborg. Dan staan ze met zijn 4-en op 55 punten.
En dat de beste dan mogen winnen in Den Bosch

Niks persoonlijks tegen haar natuurlijk, maar ik gun het een Imke, Jeanette en Adelinde gewoon om eens te knallen!
Zo thuis ben ik ook weer niet. Maar Jeanette doet ook al heel wat jaartjes mee. Ik neem er mijn hoed voor af, dat ze dit niveau ook nog haalt!