Oranje dressuurequipe is er helemaal klaar voor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Oranje dressuurequipe is er helemaal klaar voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 19:18

http://www.bokt.nl
Cayenne

Het dressuurteam gaf zojuist kort reacties op vragen van journalisten. Het viertal (Adelinde Cornelissen, Edward Gal, Patrick van der Meer en Anky van Grunsven) sprak kort over de entourage en de huidige vorm.

Anky: "We hebben vanochtend kort in het hoofdstadion getraind. Morgen rond vier uur trainen we opnieuw in de hoofdring. Alle paarden zijn fit en het gevoel is 100%" Edward: "Bij mij is het 93% want het gaat per dag met 7% omhoog, dus dan zit ik straks precies op 100% wanneer het nodig is!"

De ruiter uit Harskamp vervolgt: "We hebben gisteren voor het eerst in het grote stadion getraind en daar was Undercover nog een beetje onder de indruk van de entourage. Er liepen veel mensen en de hekken trilden een beetje. Het gaat iedere dag beter, maar het is nu natuurlijk nog even wennen."

Patrick van der Meer wist van tevoren niet precies wat hij moest verwachten: "Ik ben er vrij kort tevoren bijgekomen en had geen idee wat de sfeer zou zijn. Tot nu toe gaat alles veel makkelijker dan ik dacht. We kunnen gewoon even naar het dorp en het wordt allemaal niet zo afgeschermd als ik in m'n hoofd had. Het is een hele fijne atmosfeer."

Adelinde staat op scherp. De amazone was vier jaar reserve maar mag nu in actie komen met haar Parzival: "Het is nu voor het echie. Vier jaar geleden was ik er wel bij, maar kwam ik niet in de baan. Dit jaar moet het gaan gebeuren."

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:20

Ik ben héééél benieuwd wat donderdag gaat gebeuren, gaat zo mega spannend worden!

xxxJulia

Re: Oranje dressuurequipe is er helemaal klaar voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:24

Ik ben ook echt super benieuwd!!

DaisyB94

zin an!!!

Nickyyyy

Dat wordt spannend! Helaas moet ik, zoals ook gisteren en vandaag, stiekem op mn telefoon op mn werk gaan kijken.. Als ik mn baas lief aan kijk mag ik nederland wel tussendoor kijken op de computer!

Dit is wel een onderdeel waar we wel degelijk kanshebber zijn voor goud! :D

kwpener

Aranel schreef:
Ik ben héééél benieuwd wat donderdag gaat gebeuren, gaat zo mega spannend worden!

ik ben het met je eens :j *\o/*

Dragon16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:28

Weet iemand maybe of het ook ergens op de tv word uitgezonden? Zowel het dressuur als get springen?

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:29

9 augustus wordt de kür uitgezonden op ned1 vanaf 13:00 uur verder is alles op de livestreams van NOS te zien

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:40

DaisyB94 schreef:
9 augustus wordt de kür uitgezonden op ned1 vanaf 13:00 uur verder is alles op de livestreams van NOS te zien

Wordt de hele kür uitgezonden? Dus van begin tot eind?

En de individuele kwalificaties moeten dus via de livestream bekeken worden? -O-

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:47

Zin in :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 20:05

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:06

*\o/* *\o/* *\o/* Zet hem op! *\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:10

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* .... ik denk ik help even..... :+

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:11

Ik ben ook benieuwd donderdag :D

Habore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:13

horseyfries schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* .... ik denk ik help even..... :+

_O- _O- _O- _O- _O-

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:16

Ben al helemaal in de stemming... :P

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:19

horseyfries schreef:

Dat kan ik beter :') _O-

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:39

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:41

Ludique, wacht maar tot ik volgende week zelf in Londen ben..... :j

ANOUKIEE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:48

Nog even een vraagje hier, donderdag en vrijdag zijn de eerste kwalificatierondes van de dresuur, individueel en team toch? Hoe gaan deze in zijn werk? Vallen er al ruiters af vrijdag?

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:50

Cayenne schreef:
Edward: "Bij mij is het 93% want het gaat per dag met 7% omhoog,

Dan kan wachten lang zijn. :(:)

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:53

Aranel schreef:
DaisyB94 schreef:

Wordt de hele kür uitgezonden? Dus van begin tot eind?

En de individuele kwalificaties moeten dus via de livestream bekeken worden? -O-

Volgens mij wel dat ze de hele kür uitzenden... de individuele kwalificaties weet ik niet zeker of dat op tv komt maar is zoiezo te zien op de livestreams

mylittle1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:59

Weet iemand de precieze starttijden voor as donderdag??

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:05

Ik ben heel erg benieuwd!! Dressuur is toch wel mijn favo onderdeel (:
Wanneer word het uitgezonden?

love_SorayaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:09

Leuk ik wil dit ook zeker gaan volgen.vandaag deed de live stream het niet op me computer baalde als een stekker Haha