Het was mijn eerste meeting, dus ik was behoorlijk zenuwachtig. Al helemaal toen we erachter kwamen dat we het adres in Braamt niet hadden en dus werd voorgesteld dat ik Ilona ("Jurga") even moest bellen met de mobiele telefoon. Mijn eerste antwoord was simpelweg: "No way". Ik was veel te verlegen om een 'vreemde' persoon op te bellen, maar ik werd gedwongen (:P) dus na zenuwachtig met shakende handen het nummer ingetoets te hebben kreeg ik haar aan de lijn en vertelde ze me dat ze de route en beschrijving mee zou nemen. We spraken een tijd af dat we haar op het station zouden zien, maar uiteindelijk stonden we er een stuk eerder.
Eenmaal op het station moesten we dus even wachten en Gery naam een kop koffie. Alles wat ik kon doen was naar de grond kijken, omdat ik echt zenuwachtig was en nog heel erg verlegen. Een aantal minuten later stond ze voor onze neus en stelden we ons allemaal voor. Daarna weer verder opweg naar Braamt, waar Astrid en Ilona achterin gezellig over schoolzaken aan het praten waren, en Gery en ik waren voorin bezig over monitoren

We ontmoetten de belangrijkste organisatoren van deze meeting "hanna" en "buster" en hebben lang en gezellig met iedereen zitten praten. Toen we op een gegeven moment naar binnen gingen, werd er koffie en thee geschonken, en ik had ook een thee besteld. Op een of andere manier was er een kopje te weinig besteld en Roy zat dus zonder thee of koffie. Ach geen probleem, "ik zal niet zomaar uitdrogen". Maar Ilona stond er dus op dat ik thee zou krijgen en ging richting bar om het te halen, een ogenblik later had ik een kop thee voor mijn neus staan

Na de gezellig bijeenkomst werden er buiten nog heel even een aantal groepsfoto's gemaakt en toen was het weer richting huis. Maar ditmaal alleen met Astrid en Gery, want Ilona reed met iemand anders mee.
"Wow, wat een meid." Ik had haar van te voren wel eens mee gesproken via pb, maar we besloten ook elkaar te gaan spreken via MSN. Van het een kwam het ander en via een omweg kwamen we er dus achter dat we elkaar "toch wel erg leuk vonden". Een korte periode later hadden we onze eerste "date" alleen. Nouja, alleen? Overal op bokt gingen al verhalen in de rondte en ik durf wel te zeggen dat ik toen mijn mooiste tijden op bokt genoten heb. Prisca, Laui!, Death_Squad, Naz en nog vele anderen hielden de "twee tortelduifjes" nauwgelet in de gaten (tenminste dat wilden ze ons wijsmaken

Vandaag is het dus precies een jaar geleden dat ik de schoonheid uit mijn leven heb leren kennen. Helaas moesten we vanmorgen vroeg op het station weer afscheid van elkaar nemen tot komend weekend, omdat Ilona moest werken, maar ach, we'll manage. Dat hebben we tot nu toe nog altijd gedaan en het is ook altijd gelukt. Natuurlijk hebben we net als anderen wel eens wat dingen die niet helemaal kloppen, maar het komt altijd weer goed, en het belangrijkste, de liefde, die is alleen maar gegroeid. Boven veel verwachtingen, want een relatie op afstand vonden sommige mensen toch maar raar. Maar het lukt en het gaat perfect. Nog nooit hebben we ons zo goed gevoeld en het gaat steeds beter. Ik wil bij deze (again

Hierbij een foto, Ilona in het midden

ps. Meer info en verhaal in mijn profiel