Nieuws van de lovebirds...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Nieuws van de lovebirds...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 22:01

Jaja!! Het is zover! Ik heb DE primeur *LOL* ! Vandaag zijn de 2 lovebirds op een openbare plek verschenen! Waar?? In Venlo, op de kinderboerderij.

Na een rondleiding aldaar, zijn de lovebirds naar het huis van een van de 2 lovebirds gewandeld. En volgens mijn bronnen was het een hele romantische wandeling Lovers

En wat er verder nog meer is gebeurd, mogen de 2 vogeltjes zelf vertellen *LOL*

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 22:14

HOi allemaal

Waren ze gezellig op de kinderboerderij gaat astrid met haar stomme kop er de hele tijd achter aan wandelen terwijl roy er zelf ook gewerkt heeft en dus ook zelf de rondleiding had kunne geven veel romantischer toch?
Nou en nog iets verder is er niks gebeurd heb ik al van ilona gehoord dussss. as niet banketstaaf

nou gr xxx Dennis (broertje van sypheron)

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 22:16

waarom veranderd l u l l e n in banketstaaf of lijkt dat maar zo oke nogmaals proberen banketstaaf

zoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 22:44

*LOL* *LOL* En jij denkt dat jou broertje aan jou neus gaat hangen wat ie met Iloon heeft uitgespookt? Je zou wijzer motte zijn.

Maar zoef heeft goed opgelet, er is wel degelijk het een en het ander gebeurt. Natuurlijk wel. Ze zijn via romantische omweggetjes naar huis gewandeld, elkaar stevig vasthoudend.
En wat nog meer? Ja doei, zoef gaat jullie natuurlijk ook niet alles aan jullie neus hangen, dan hadden jullie zelf op moeten letten.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 22:46

ik weet het ik weet het!!! ik weet zelfs meer als het broertje van roy Schijnheilig denk ik Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 23:10

Zie het topic op algemeen haha. Ja as, je had idd DE primeur, al was het op de kb nog niet officieel grinnik! Haha!
Nu wordt ik wel erg benieuwd wat Flubke dan wel niet weet? Verward

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 08:10

Maar was die ene 'lovebird' niet veel te verlegen voor een romantische wandeling???? Verward
Lijkt mij moeilijk als je een meter van elkaar af loopt! Haha! Lips are sealed

Maar hé, is het dan zo'n romantische kinderboerderij?? (dan komen wij ook even langs! Ooh nee, dat hebben wij niet nodig hoor..... Lovers ) Want dit is voor het eerst dat ik iemand op een kinderboerderij zie daten!!!

Grtjs!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 10:14

We hebben ook niet gedate op de KB gek! Ik moest ff broertje Dennis meeten natuurlijk! Haha!
En neeee, hij was niet te verlegen, ik sleur hem gewoon mee! Tong uitsteken

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 18:12

Jurga schreef:

En neeee, hij was niet te verlegen, ik sleur hem gewoon mee!

Dat schijnt nodig te zijn bij hem, ja! Haha!

Maar succes samen hoor.

Grtjs!