Het Grote Lovebird Verslag

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Het Grote Lovebird Verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 13:10

Er was eens een klein lief meisje (dikke twijfels bij klein en lief). Het was niet zomaar een klein lief meisje, nee ze was onderdeel van de club van 2 zekere iemanden. De (het?) andere zekere iemand is klaarblijkelijk doucheverslaafd (met al het oplosgevaar van dien). De vraag is hoelang deze club stand kan houden natuurlijk. Feit is dat vandaag de eerste grote besloten vergadering van deze club is. Onder de codenaam: Lovebirds. Helaas voor de club is het grote nieuws al dágen van tevoren uitgelekt, vandaar dat wij hier een verslag deponeren. Er doen nu natuurlijk talloze speculaties de ronde, maar geen één is zo nauwkeurig als die van ons!
In navolging van het koninklijk huwelijk, iets meer dan een maand geleden, zal de club hier ook de Eerste Zoen dunnetjes over doen.

Helaas is er op dit moment nog niet zo heel veel meer te melden, vandaar dat jullie nog maar rustig even af moeten wachten! Misschien dat Steef met zijn fameuze telepathische verslag op dit moment meer kan melden?

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 13:23

Feit is wel dat de Eerste Echt Prive Ontmoeting vandaag plaats vind, uiteraard is het een besloten meeting!

Maar het is afwachten, en we hopen De Eerste Zoen hier op bokt te kunnen hebben, nog voordat deze afgelopen is!

Ook hopen we dat er een balkonscene zal plaatsvinden (k heb nog wel een dakterras in de aanbieding) Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 13:31

Tevens kan ik u melden dat (mijn god, ik lijk wel griffier) de ander zeker iemand (hmm, ik vraag me af of mijn pillen hun werk niet iets te goed doen) vanochtend vroeg met blubber in de benen na een nacht waarin nauwelijks de slaap gevat kon worden richting Lunteren is getogen (leestekens zelf bijdenken). Alwaar het kleine lieve meisje, tevens mede clubgenoot, hem al opwachtte. Wat een weerzien! Ik vraag me persoonlijk af (daar dat gedeelte van deze top secrete (whoops) happening niet door mij persoonlijk bijgewoond is) of daar al de mogelijke Eerste Zoen (met of zonder?) gevallen is? Desnoods doen we het officieus over vanaf de Lunterense berg (met uitkijktoren?). Omdat wij inmiddels met flink wat bombarie en niet geheel onopgemerkt Lunteren nog niet eens bereikt hebben, lijkt onze spionage actie in het water te vallen. Helaas vergeten de dames en heren omzeephelpers dat wij natuurlijk op alles voorbereid zijn en ook dit al voorzien hadden. Vandaar dat wij vannacht in allerijl camera's opgehangen hebben. Ware het niet dat we het station overgeslagen hebben, of ja, anders gezegd: op het verkeerde spoor gericht hebben. Rest mij nog de vraag of Lunteren wel een station heeft, aangezien dit alles slaapwandelend geschied is…

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 14:40

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* haha, ik zal maar niet iets erbij voegen want dan raakt het uit stijl, maar ik krijg hier wel weer een beetje goeie zin van *LOL* *LOL*

tallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 14:42

ik kan je melden laui dat lunteren een station heeft hoor.
Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 15:22

Death_Squad schreef:
Eerste Echt Prive Ontmoeting

Hmm, zie hier EEPO, de liefdesdope... Ben ik toch niet het enige gedrogeerde individu alhier... Dat zet aan tot zeer ernstige overpeinzingen waar ik op dit moment helaas nog niet toe in staat ben, maar wat niet is kan nog komen... Of te wel: nog ff wachten... PIZZA!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 15:32

hahahahah en hoe gaat het verder in lunteren?............... Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 15:34

Euh Laui, hoeveel camera's heb je geplaatst vannacht? En hoe en waar kunnen we die bekijken? Had verwacht dat je dat wel ff door kon geven Haha!

En ik dacht dat we een live verslag van Steef zouden krijgen, die wasmocht erbij zijn geloof. Als ze Iloon nu maar niet alleen laten als ze Steef met Roy gaat douchen Lips are sealed Tong uitsteken

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 15:35

Opschudding in het kamp der spionnen! Wij zijn eindelijk eindelijk gearriveerd in het gat dat zich Lunteren noemt (niets ten nadele van dat gat hoor, maar dat is de reden waarom wij het niet eerder gevonden hadden, Lunteren is een GAT, daar hadden wij niet echt op gerekend). De pillen zijn inmiddels uitgewerkt, vandaar dat we nu dus alsnog vertraging met onze spionagebezigheden oplopen. Gelukkig hebben wij ons camerateam die ons live up to date houden wat betreft de ontwikkelingen die gaande zijn. Er werd ons gemeld dat de EERSTE ZOEN GEVALLEN IS!!! Nou nou, eerst zien dan geloven natuurlijk. Waarop wij, gehinderd door een wat kreupele medespion (de mol?), ons haastje repje als idioten door het bos struinden om dan op zijn minst op tijd te zijn voor de 2e zoen. En dat heeft nogal wat voeten in aarde gehad (vandaar de vertraging), maar we hebben het gered. En dat was me een zoen! Gelijk de helft van onze zeer goed getrainde spionnen uitgeschakeld, gewoon flauwgevallen bij het zien van zulk zoengeweld. Wij hebben inmiddels ook het Lunterense Station ontdekt, wat eigenlijk geen station zou mogen heten, maar goed, laat dat gat ook het idee hebben van een station, gerund door de Nederlandse Snotneuzen.
Nu moeten wij ons geheel verdekt opstellen in de bosjes om maar niet ontdekt te worden. Dat zal wat moeilijk gaan omdat één van onze spionnen per ambulance afgevoerd moet worden vanwege de intense shock waarin deze spion verkeert. Misschien dat wij -de overige spionnen- ons maar gauw uit de voeten moeten maken met achterlating van deze deserteur die zo nodig in shock moest geraken. Het is niet makkelijk om door de bosjes de club der 2 zekere iemanden te achtervolgen. Vooral omdat ze hier ook sloten hebben, iets wat mij compleet vreemd is, en zeker met een kreupele spion is het moeilijk slootjesspringen. Maar we gaan het redden, wij weten immers de eindbestemming en wij zullen zorgen dat wij daar ook aanwezig zijn om vervolgens geheel stiekem en absoluut onopvallend met een stuk of wat spionnen door één sleutelgat te koekeloeren. Of in ieder geval een poging wagen tot, maar laten wij er vooralsnog vanuit gaan dat het gewoon helemaal gaat lukken en dat op die paar missers tot nu toe alles helemaal goed gaat verlopen.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 15:59

Nou, nou, met vallen en opstaan zijn we inmiddels bij het sleutelgat aanbeland. Wat ik al vermoedde is helemaal bewaarheid, je kunt niet met meer dan één door een sleutelgat kijken. Vandaar dat tot nu toe nog niemand iets gezien heeft. Maar dat komt ook omdat we nu mijn geniale ingeving aan het bewerkstelligen zijn. We hebben een klein camera'tje door het sleutelgat gepropt (zodanig dat het er aan de andere kant niet uit komt, dus eigenlijk er ín en niet er door). Dat moeten we nu aansluiten op de zender etc, zodat het camerateam vanaf een veilige plek (een zeer crimineel uitziend busje in de omgeving van Lunteren) ons op de hoogte kan houden van wat er zich afspeelt in de camera. Het laatste nieuws is op dit moment dat ze iets zien, maar ze willen niet zeggen wát. Dat is dus erg jammer, het beeld is wel uitstekend als we hen moeten geloven. Wij hebben ons inmiddels verschanst in de badkamer (erg dringen, vooral omdat het bad vol met water zit??) en proberen nu via de dakgoot het raam van de bewuste kamer te bereiken, zodat we zelf ook nog iets kunnen zien. Één van de spionnen is zo slim geweest en heeft zich buiten in een boom verstopt. Die heeft klaarblijkelijk een geweldig uitzicht, want veel horen we er niet meer van (alleen wat gehijg). Het is wel jammer dat we met té veel zijn en dat we dus niet allemaal in die boom kunnen gaan zitten, of allemaal door het sleutelgat kijken, of met z'n allen via camera's de gebeurtenissen volgen. Maar daarom niet getreurd, we zijn nu druk bezig met het zoeken naar een geheime doorgang. En anders maken we er even een (al het gereedschap is aanwezig). De vraag is of die doorgang dan nog zo geheim is!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 16:18

Kijk, sommige mensen laten hun hersenen op hun nachtkastje staan, maar ik duidelijk niet. Ik heb nu namelijk een camera geïnstalleerd in de boom. Was even werken, maar dan heb je ook wat, en aangesloten op een beeldscherm in de badkamer. We kunnen nu genieten van een ongekend schouwspel. Het is jammer dat we tot nu toe de Lunterense Berg scène hebben moeten missen, maar ik kan een ieder verzekeren dat dit toch meer de moeite loont. Het slimste komt nog: ik heb alles op video laten vastleggen. T.z.t. dus in de winkels te verkrijgen tegen een walgelijk hoge prijs! Omdat voor sommigen (van de spionnen dan) zo'n live tv-beeld niet afdoende is zijn ze nu bezig met het boren van een gat. Ik heb ze gewaarschuwd, want wie weet boor je in de elektriciteit en elektrocuteer je jezelf. Nou, zo'n vaart zou het wel niet lopen. Het scheelde weinig, ze hadden de waterleiding te pakken! Nu boren ze dan een gaatje er vlak onder, en ik kan je verzekeren, deze keer is het wél de elektriciteit!
Goed, de zoveelste spion is ook uitgeschakeld. Ik zou het nog bijna vergeten te vertellen. Zoals ik eerder al meldde ging er een via de dakgoot. Zodra deze spion een blik in de kamer wierp vond er zo'n enorme hersenschok plaats dat hij losliet en zo naar beneden viel. Pijnlijk, maar goed, dat is het risico van het vak. Het opvallende is dat geen van de Lunterense inwoners iets is opgevallen. Ik kan je verzekeren dat zijn val met nogal wat kabaal gepaard ging. Zelfs de Lovebirds hebben niets gemerkt. Daarna hebben we pas de boomcamera geïnstalleerd waarbij de spion in de boom verstijfd bleek en per ongeluk uit de boom geduwd is. Ook beroepsrisico zeg ik dan maar.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 16:39

Ja hoor, zojuist heeft men de elektriciteit ontdekt. Keiharde explosie, vonken, fik… alles erop en eraan. We hebben ze gauw in de badkuip gedompeld en het bleek dat ze, ondanks de enorme schok, nog tekenen van leven vertonen. Nog steeds hebben de Lovebirds niets in de gaten. De stroom is nu in heel Lunteren uitgevallen als gevolg van de kortsluiting die deze lumineuze ontdekking veroorzaakte. In de verte worden we nu al een paniekerig geschreeuw gewaar, ik zou niet weten wat er zo eng is aan een beetje stroomuitval op klaarlichte dag, maar goed, kennelijk kennen ze dat hier helemaal niet. De badkamer is nu wel total-loss. Er zit nu een gát in de vloer, en in de muur. De tegels zijn zwartgeblakerd. Er is het een en ander gesmolten, maar wij laten ons niet van de wijs brengen, onze apparatuur doet het nog, dus wij gaan vrolijk verder.
Door het gat in de muur kunnen we nu prachtig mooie afluisterapparaten installeren. En misschien krijgen we het zelfs voor elkaar een paar microfoontjes in wat kleren te verstoppen zodat we in het vervolg precies weten waar de Lovebirds het over hebben. Het is wel risicovol om met je hand door het gat te gaan om zo'n microfoontje op te spelden, vooral om dan het risico van ontdekking van deze zeer geheime operatie wel erg groot is. Toch gaan we het wel proberen, want zo'n kans moet je gewoon niet laten liggen. Vandaar dus dat er nu een duidelijk voelbare spanning heerst, iedereen doodstil is en we maar hopen dat men aan de andere kant van de muur niets merkt.

Dit is de 11e reactie, het gekken getal, dus kap ik ermee... Bovendien zit ik alleen op mezelf te reageren, beetje zaai...

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 16:48

Ga dooooorrrrrrrrrrrrrrrrrr Laui! Ga door!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:20

Ga maar gewoon door hoor Laui. ZIt het met een grijs te lezen.
Zouden de personen van de club van twee, nog een verslag van de "geheime Lovers meeting" geven op bokt...
... we wachten geduldig af...

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 20:08

Uhm,ik volg het niet helemaal meer?Mag dat?
Gaat dit toevallig over Syph Haha!:D:D

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 20:54

Ja, over de enige Top Secret meeting, waarvan het hoe wanneer en waarom reeds dagen geleden uitlekte! Vandaar dat wij hier een beetje zitten te stoken tussen Loon en Syph, maar als het goed is trekken ze zich er niets van aan...

Ff wachten nog, want ik moet weer ff het hele verhaal lezen zometeen... En natuurlijk ff bokken! Clown

Laui!

En ze leefden nog lang en gelukkig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 22:10

Stilte opgeheven. Wat een geluk, alles is zonder slag of stoot verlopen, en nog steeds heeft de club van 2 zekere iemanden niets door. Gek toch hoe dat kan, maar ja, ik vraag het me maar niet af. We moeten zo wel een noodplan bedenken om ongezien het pand hier te verlaten als de Lovebirds weer vertrekken (lijkt er wel op), dus kraakt iedereen zijn hersens er nu op. Het jammere is dat het grootste deel van de spionnen hun hersens vergeten is, die van mij uitgewerkt zijn en er verder dus geen oplossing aan het komen is. Het was wel heel slim om te bedenken dat we de camera met toebehoren uit het sleutelgat moeten verwijderen. Dat hebben we dus maar snel gedaan, waarop ons camerateam nogal kwaad werd en met hun busje toeterend door Lunteren zijn gaan rijden. Ze wisten niet waar wij ons precies bevonden, dus wij zijn nog niet verraden. De twee geëlektrocuteerde spionnen zijn inmiddels ietwat bijgekomen. We hebben ze voor de zekerheid nog maar een keer een schok gegeven, omdat ze zo raar bleven doen, daarna verbeterde hun situatie zich snel, al kramen ze nog steeds iets onverstaanbaar Russisch uit. Geeft allemaal niet, we hebben een tolk in het team.
We hebben een noodplan uitgevaardigd, we gaan ons via aaneengeknoopte handdoeken uit het badkamerraam laten zakken aangezien de Lovebirds beneden zitten en wij dus niet onbelemmerd gewoon via de gangbare weg het pand kunnen verlaten. Snel hebben wij onze apparatuur ingepakt en zakken nu een voor een naar beneden. We hebben de situatie goed geïnventariseerd en zullen ons daarna in de bosjes verstoppen, direct onder het raam, zodat wij niets hoeven te missen. We hebben de Lovebirds nu microfoontjes opgespeld, dus we kunnen ongehinderd hun conversatie volgen. Het is niet bijster interessant, maar goed, dat is ook een onderdeel van het vak. Je kunt niet altijd alles hebben. We hopen nog op wat interessante bekentenissen cq verklaringen. En om die te krijgen moeten we toch echt geduld hebben.
Ze zijn inmiddels vertrokken. Te voet. Waarheen? Geen idee, maar wij volgen, heel onopvallend. We hebben enorme tassen met apparatuur mee en lopen doodgewoon over de weg, ondertussen in het Russisch communicerend. Ze hebben ons wel raar aangekeken toen wij nogal luidruchtig langskwamen. Misschien dat ze onze verstijfde metgezel raar vonden. Of de twee geëlektrocuteerde lieden. Zij hebben namelijk wel heel wonderlijk haar, maar dat kan iedereen zich wel voorstellen. Verder converseren wij natuurlijk in het Russisch, misschien dat dat wat verwarring sticht. Of zou het door de uitgevallen elektriciteit zijn? Ik heb geen idee. Gissen heeft ook geen nut, wij hebben een missie, en zolang zij die niet kunnen achterhalen lopen we geen gevaar. We zijn op een gegeven moment maar gewoon rechtstreek de bosjes ingelopen en hebben gedaan of wij wetenschappelijk onderzoek deden. Het heeft waarschijnlijk wel gewerkt, want ze hebben met geen woord over ons gerept. Natuurlijk was er niets wetenschappelijks aan onze missie. We zijn al snel geruisloos, of ja, dat mocht ik willen, achter de Lovebirds aangegaan. Net toen we ze weer bijgehaald hadden loopt één lid van ons team zo recht tegen een boom aan, breekt al zijn botten (flink kabaal), schreeuwt moord en brand in het Russisch. Ze keken gelijk in onze richting. Wij zijn toen allemaal maar plat op de grond gaan liggen, hopende dat ze ons niet zagen (we vallen niet al te erg op, dus er was een dikke kans). Daarna hebben we onze collega midden op de weg gelegd en wéér de ambulance moeten bellen om vervolgens weer geheel geruisloos onze tocht te vervolgen.
Toen heb ik opdracht gegeven om een aantal leden van ons team met verborgen camera's en in onopvallende kleding zich te mengen in het gezelschap (op zo'n paardenstal, je kent het wel). Nou, dat ging prima. Bleek dat dat paard waar dat meisje elke keer zo raar over doet gewoon hartstikke lief is. Geen vlieg kwaad doet werkelijk. Ondertussen hebben wij nog een aantal mooie beelden kunne maken. Goede geluidsopnames vervaardigd etc. Daarna was voor ons ook de tijd om, straks zouden we nog ergens in de gaten lopen. Dus toen we zagen dat ze richting station liepen zijn wij maar weer huiswaarts gekeerd. Dat ging overigens een stuk sneller dan de heenweg, vooral omdat we nu precies de weg wisten. Net toen we over de Lunterense Berg kwamen floepte het licht in Lunteren weer aan en hoorden en zagen we ons criminele busje met het camerateam als een vliegende bliksem door het gat scheuren, ondertussen nog steeds luid toeterend!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 22:15

Ze houden het trouwens wel erg lang uit. Zouden ze hier niet meer durven komen? Of zou Syphie (haha, die hou ik erin) stiekum blijven slapen? Ben heel benieuwd wat ik morgen aantref!

Ik ga iig tukje doen... moet wel voorzichtig blijven he? Haha!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:23

Laui! schreef:
Ja, over de enige Top Secret meeting, waarvan het hoe wanneer en waarom reeds dagen geleden uitlekte! Vandaar dat wij hier een beetje zitten te stoken tussen Loon en Syph, maar als het goed is trekken ze zich er niets van aan...

Nee hoor Loon iig niet. Die zat gisteren bij mij met een grijns de topics hier op kippenhok te lezen.
Maar het duurt inderdaad lang voordat er verslag komt. Schijnheilig
En dat terwijl Loon nu wel online is....

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 12:57

Wat flauw, en niet reageren! Tss, heb ik daar zo mijn best op gedaan!

*huil* ik ben zo snielig, heb ik me uitgesloofd krijg ik er niets voor terug, ja, stank voor dank!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 13:38

We zijn je errug dankbaar Laui!!!! Je beschreef alles precies goed Schijnheilig , dus ja, waarom zou ik dat dan nog een keer doen? Verward Knipoog

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 13:56

Maar Loon, er zijn toch nog wel heeele sappige details die je mij vast niet wilt onthouden? Kan allemaal via pb, msn, icq, telefoon en hier op bokt! Knipoog

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 13:59

Steef, ik zal je alles vertellen...... Knipoog maar ik moet nu naar school.... Haha!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 14:00

TSsk, en dan niet eens doei zeggen op msn!
En dat ene uurtje spijbelen kon er vast ook nog wel bij!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 14:02

ach joh, ze voelde zich gewoon in het nauw gedreven... at krijg je met dat soort mensen, die durven hun gevoelens gewoon niet en plain publique te uiten.
Dan is Sjors uit de Cup-a-soup reclame meer mans!