Super dat ze bestaan maar als er 5 tussen staan bij de lijst nieuwe berichten lijkt me dat een beetje overdreven...
Kunnen ze niet geschrapt worden uit het gedeelte nieuwe berichten net zoals de topics op bijv. FK?
Edit: dit dus..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline schreef:Voor wat betreft actieve onderwerpen kan ik wel al een reactie geven: er is op dit moment niet de mogelijkheid om daar verder in te filteren dan op dit moment het geval is. Idealiter zou je het zo willen instellen dat mensen die geen interesse hebben in fotomeetings die niet zien, mensen die alleen interesse hebben in de fotofora de andere fora eruit kunnen filteren, et cetera. Maar dat is met de huidige software helaas geen optie.
LoveBodin schreef:Maar dan zie je dus alleen de nieuwe topics, in die subfora. En ja, zoals je al zei, je kan wel stipjes zetten, maar dat worden er ook zo veel (bij mij dan)
Ik vind het juist leuk, om in meerdere subfora te kijken, en mijn favoriete forums zitten al zo vol![]()
Centrale dingen etc. volg ik bijvoorbeeld niet, maar ik vind het wel leuk om dankzij actieve topics nieuwe dingen te zien, bijvoorbeeld op VT (waar ik niet vaak kijk).
Eline, waarom lukt het niet met de huidige software? Omdat het wel mogelijk is alleen paardgerelateerde onderwerpen te laten zien?
karuna schreef:Voor mij op de voorpagina alles wat nuttig leerzaam of leuk kan zijn op welk gebied dan ook voor meer dan een heel beperkt aantal mensen. Maar geen huiskamer topics of meetings of verslag van een meeting in welke vorm dan ook. Dat laatste is vaak voor een heel klein groepje interessant, vaak niet meer dan een man/vrouw of 50 hooguit.
Edit en ook de uit de kunst topics of de topics die verwijzen naar een link of filmje op internet. Alles in het stuk forumzaken zoals forum, markt, wiki, www, en alles vanaf links naar beneden in algemeen.