(Foto)meetingen vullen actieve berichten zoekoptie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

(Foto)meetingen vullen actieve berichten zoekoptie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-13 16:10

Ik gebruik graag de optie 'actieve berichten' , om te zien wat de nieuwste berichten zijn.
Ik erger mij de laatste tijd nogal aan het feit dat er soms wel 10 of meer ( echt niet overdreven, grote honden, schuwe honden, zuid holland, strand... alles komt voorbij, ik mis alleen nog knaagdiersessie's :+ )fotomeeting topics instaan, die ook steeds terug komen omdat er net zo in gepraat wordt als in een HK topic...

Ben ik de enige of is het een optie om deze uit de actieve berichten te halen?

Jes

Re: (Foto)meetingen vullen actieve berichten zoekoptie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 17:03

Er is bovenaan bij actieve berichten een optie om te kiezen voor "alleen paard gerelateerde topics".

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 17:08

Ja, maar ik heb wel hetzelfde als TS, maar ik wil niet alleen paardgerelateerde topics. (:

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-13 17:19

Jes schreef:
Er is bovenaan bij actieve berichten een optie om te kiezen voor "alleen paard gerelateerde topics".

Ik vind bijvoorbeeld LZP ook heel boeiend... ik maak zelf ook graag foto's, dus het is echt niet zo dat ik tegen foto's ben, maar als je op een paardenforum zit is het gewoon zonde als een bepaald soort topics zwaar de overhand hebben, terwijl het naar mijn idee ook vooral de manier van reageren is die ervoor zorgt dat ze bovenaan staan, het zijn echt hk topics qua reacties, imo dan :)

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 18:47

Ik ben het met je eens!
überhaupt Meeting topics denk ik dat het meer huiskamer zijn zo nu en dan. Misschien een idee om naast "alleen paard gerelateerde topics", ook een "Geen BM topics" te doen?

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 20:17

Dan gelijk geen BM/HK topics, lijkt mij handiger :)

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 20:53

Nooor_ schreef:

In actieve berichten of überhaupt niet meer?

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:55

een knopje met "geen bm/hk topics" in actieve berichten (;

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:56

Nooor_ schreef:

HK topics staan er sowieso al niet. Daar is geen knopje meer voor nodig.

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:58

Echt niet? Dan is er iets mis met mijn actieve onderwerpen want bij mij staan die er wel regelmatig in.. Vreemd, haha

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 16:25

Ik zie ook bij de fotomeetings door de bomen het bos niet meer.

Misschien is het handig om subcategorieën te maken?
Dus bijvoorbeeld:

Boktmeetings
- Fotomeetings
+ Honden
+ Paarden
(of per regio indelen?)
- overige meetings

Want nu sneeuwen de niet-fotomeetings een beetje onder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 17:41

Ik kan me je irritatie helemaal voorstellen, helaas is hier nog geen mogelijkheid toe.

Lottjxx: Hier zijn ook meerdere topics over geweest, zie onder andere:
[FZ] Subforum fotomeetings

Bart heeft op 17 oktober deze reactie gezet:
BartVB schreef:
Ik ben het er helemaal mee eens dat de huidige situatie niet optimaal is, maar dat probleem is een stuk breder dan alleen de fotomeets. Het is erg lastig om op het moment een meet te vinden waar je heen kan. Je zoekt je helemaal simpel omdat je moet selecteren op besloten/open, locatie, datum, doelgroep, activiteit, etc. Dat probleem lossen we niet op door BM in twee delen te splitsen. Het wordt inderdaad wel iets makkelijker maar niet heel erg veel. Daar staat dan tegenover dat het forum weer wat onhandiger wordt in het gebruik (bij het plaatsen/zoeken van topics) en de lijst van forums is al erg, erg lang.

Ander punt is dat je meetings niet dagelijks zoekt. Daardoor is het nog steeds vervelend dat een meet vinden lastig is maar het is niet iets waar je meerdere keren per dag tegenaan loopt.

Overigens is er wel een manier om makkelijker leuke meets te vinden. Als je het forum sorteert op Topic Start (met dropdown onderaan de lijst met topics) dan zie je welke nieuwe meets er bij zijn gekomen. Fotomeets (en andere meets) die al een tijd lopen en bijna constant op pagina 1 staan zie je dan niet. Kan ook via deze link:

[BM] Boktmeetings

Er zijn overigens wel ideeen over een meer permanente oplossing voor het niet goed kunnen vinden van Bokt meetings maar dat staat op de lijst na een aantal andere projecten... Op de korte termijn kan ik daar niets over beloven dus helaas.

Neemt niet weg dat ik het met je eens ben dat BM overspoeld wordt door fotomeetings, maar ik denk dat hier helaas op de korte termijn nog niks mee gedaan kan/zal worden.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 17:49

Maar daar gaat dit topic niet echt over. Dit gaat over actieve onderwerpen :)
ben wel benieuwd of daar wat aangedaan kan worden, eigenlijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 17:51

Mijn reactie met dat laatste stuk was ook voor Lottjxx bedoeld :)

Over actieve onderwerpen is er inderdaad nu nog geen mogelijkheid toe, maar geen flauw idee of daar (makkelijk) iets aan gedaan kan worden.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 17:54

Hmm hier heb ik nog niks van gemerkt? Nu ook even gekeken bij actieve onderwerpen maar het valt toch wel mee?
Aan het eind van het weekend kan het overigens heel logisch zijn als er een meeting geweest is, daarna worden de foto's er in geplaatst. Maar dat zijn echt geen tig topics :+

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 18:04

hmmm ik snap je wel, maar ik erger me er niet aan (kijk maar naar me onderschrift :P ) zo zie je maar dat iedereen andere interrese heeft, er valt altijd wel wat te zeuren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 13:44

Ik heb het weer opgegooid achter de schermen. :) We overleggen er nu over, zodra we meer weten laten we dat hier horen!

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 13:46

Dank je wel Jans!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:03

Voor wat betreft actieve onderwerpen kan ik wel al een reactie geven: er is op dit moment niet de mogelijkheid om daar verder in te filteren dan op dit moment het geval is. Idealiter zou je het zo willen instellen dat mensen die geen interesse hebben in fotomeetings die niet zien, mensen die alleen interesse hebben in de fotofora de andere fora eruit kunnen filteren, et cetera. Maar dat is met de huidige software helaas geen optie.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 12:18

Omdat het recentere topic gesloten is dan hier ook maar mijn tip:
Ik heb alleen bepaalde subfora aangevinkt die ik wil volgen, de voor mij oninteressante topics komen zo niet in mijn lijst met actieve topics :) Ideetje? Dat kan bij profiel - overzicht - favoriete forums...

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 12:36

Heino schreef:
Omdat het recentere topic gesloten is dan hier ook maar mijn tip:
Ik heb alleen bepaalde subfora aangevinkt die ik wil volgen, de voor mij oninteressante topics komen zo niet in mijn lijst met actieve topics :) Ideetje? Dat kan bij profiel - overzicht - favoriete forums...

Maar dan zie je dus alleen de nieuwe topics, in die subfora. En ja, zoals je al zei, je kan wel stipjes zetten, maar dat worden er ook zo veel (bij mij dan :+ )
Ik vind het juist leuk, om in meerdere subfora te kijken, en mijn favoriete forums zitten al zo vol :')
Centrale dingen etc. volg ik bijvoorbeeld niet, maar ik vind het wel leuk om dankzij actieve topics nieuwe dingen te zien, bijvoorbeeld op VT (waar ik niet vaak kijk).

Eline, waarom lukt het niet met de huidige software? Omdat het wel mogelijk is alleen paardgerelateerde onderwerpen te laten zien?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:24