Voor een topnotering zal ik nog een paar keer inloggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mondy schreef:Lukt het wel als je internet even helemaal afsluit en weer terug gaat inloggen?
luxx schreef:Mondy schreef:Lukt het wel als je internet even helemaal afsluit en weer terug gaat inloggen?
Wanneer dat niet lukt kan je nog proberen twee rondjes linksom, drie rechtsom je tafel te lopen in middelmatig tempo (niet andersom!) daarna vijf klapjes op je linkerbil, dan een keer hoofd schouders knie en teen terwijl je Flarum! scandeerd. Dan zou het moeten werken
luxx schreef:Mondy schreef:Lukt het wel als je internet even helemaal afsluit en weer terug gaat inloggen?
Wanneer dat niet lukt kan je nog proberen twee rondjes linksom, drie rechtsom je tafel te lopen in middelmatig tempo (niet andersom!) daarna vijf klapjes op je linkerbil, dan een keer hoofd schouders knie en teen terwijl je Flarum! scandeerd. Dan zou het moeten werken
Bubblewrap schreef:Storm schreef:Voor de mensen die het wel lukt,
Zet eens een screenshotje neer.
Dan riskeer ik een ban...
En dat wil ik nu net niet op 1 april
luxx schreef:Wanneer dat niet lukt kan je nog proberen twee rondjes linksom, drie rechtsom je tafel te lopen in middelmatig tempo (niet andersom!) daarna vijf klapjes op je linkerbil, dan een keer hoofd schouders knie en teen terwijl je Flarum! scandeerd. Dan zou het moeten werken