haha...mijn paard is op het moment dus vooral paard nummer 3
mist de afwerking....Gezellig! al ben ik er zelf maar heel even denk ik, heb om 20.30 vergadering, dus kom alleen ff aan't begin kijken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha...
mist de afwerking....
goeiemorgen
. Zometeen even goed met school bezig. Morgen een presentatie en vanmiddag moet ik iemand interviewen (via de telefoon)
.
.
. Dus ik til d'r op en ging zitten en toen is ze zo op mijn schoot in slaap gevallen haha
. Te leuk!
verrassend, daar heb ik nog nooit wat normaals van gezien
maar blijkbaar zijn ze er dan toch!

haha

BartVB schreef:Dan de 10 meest bekeken topics op Bokt uit 2010. Daaruit blijkt vooral dat veulens altijd garant staan voor heel veel views. Maar liefst drie delen van het dikke buiken topic, het topic waarin iedereen die een veulen verwacht welkom is om nieuws, tips, trucs en natuurlijk foto’s te delen. Naast de veulens blijken ook de SGW-Bokkers en de Bokkers die liever áchter het paard zitten hoog te scoren:
91121 keer bekeken: [KS] [HK]Het Dikke Buiken Topic 2010 - deel 2
85467 keer bekeken: [SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!
82561 keer bekeken: [KS-ITP] Ieniemini zeer speciaal veulentje op komst
81157 keer bekeken: [KS] [HK] Het Dikke Buiken Topic 2010 - deel 3
78653 keer bekeken: [KS-ITP] Tweeling in aantocht
72283 keer bekeken: viewtopic.php?t=1394407
64721 keer bekeken: [AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2
63885 keer bekeken: [VVDD] Nieuw paardje , niet voor gevoelige kijkers, is overleden
61805 keer bekeken: [EV] Tentenkamp 2010
61222 keer bekeken: [KS] [HK]Het Dikke Buiken Topic 2011

en heb geslapen tot 10 uur!
Gisteravond nog even op stap geweest, was erg gezellig. 

Wel luxe, 2 keer.
. Maar ik ben steeds donkerder geworden. Tegenwoordig verf ik
! Vandaag gaan bij die van ons ongeveer de ogen open, ben benieuwd. Lijkt me veel leuker als je er echt iets mee kan doen, met ze allemaal even een rondje om het huis ofzo. Ze zitten nu alleen heel erg te zeuren (piepen kreunen whatever) als ze dorst hebben of over elkaar heen liggen
?
Grappig dat we zo vaak bekeken worden of zouden we zelf allemaal zo vaak in het topic kijken
?
Balen van je rug 

Wat een actie! Heb je geen blarenzalf?
Leuk dat je woensdag naar Viking gaat kijken. Heeft Marielle al iets op het oog?

Doe er maar voorzichtig mee!
ik dacht trouwens dat dat niet eens mogelijk was!

En zulke prijzen zijn al helemaal nooit verkeerd.