Wou hier net wegstappen vandaar mijn hakken omhoog!
Verzamelen!
Schouderbinnewaarts!
Mooi halthouden!
Inbuigen!
and last but not least, lekker tegen over ons door het zelf gemaakte crossterreintje door de natuur
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Carlaa schreef:Het verslag laat ik even aan de verse bruid over. Kan wel verklappen dat het geweldig mooi was en de meest fantastisch georganiseerde bruiloft die ik ooit heb meegemaakt.
Is dat wat?
Hebben de hele middag op de bank voor pampus gelegen. Waren er vanochtend ook al weer vroeg uit, nog wat buitenlandse gasten gedag gezegd etc.
). Alle mensen met taak hebben zich ook super ingezet, ik was blij dat de batterijen van de camera op waren zodat Carlaa ook eindelijk wilde gaan feesten. De stoere auto die we van Melanies vriendje mochten lenen, wordt zo weer opgehaald. Morgen kunnen we voor ons vertrek naar enetie nog ff snel onze cadootjes bekijken
echt leuk
(van bruiloft)
jeetjewat een tijden
Why??
hihi..

Hij sprong vandaag op les iig heel erg fijn! (had al in geen weken les gehad en was toch wel erg fijn dat er weer eens iemand meekeek
)
Rhino Wug turnout medium
! (En ik kan je vertellen, dat zijn geen gewone rubberen Welkoop laarzen hoor!
). Op een gegeven moment wilden we die container wel uit, het werd namelijk zó warm dat ons zweet behoorlijk begon op te warmen
! Haha, dat was niet zo lekker in je nek! We kwamen kruipend die container uit, want als je laag blijft heb je het minste last van de warmte, nou en laag blijven wilden we dus wel! Maargoed, dat hebben we weer gehad en het was zeker weten heel erg leerzaam, dus de moeite waard. Jullie hadden het nog over conditietrainen, maar ik moet zeggen, sinds ik bij de brandweer zit is m'n conditie een stuk verbeterd hoor, dus dat kunnen jullie ook nog altijd gaan doen ipv zwemmen natuurlijk.
Vieva schreef:gomir, maar hij heeft ook atrose in zijn nek, dan krijgt hij er last van!

Biertabje schreef:moonligth?
Leuk Onide, dat je nog een paardje van Tineke mag rijden. Moest om je vrijspringfoto's te bekijken helemaal overdwars voor de pc gaan zitten
Leuk paardje!