). Over +/- 11 uurtjes gaat deze wedstrijd van start. Dus laat ons genieten van jouw wedstrijdverslag!Alvast heel veel succes voor iedereen die morgen en overmorgen moet rijden!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Over +/- 11 uurtjes gaat deze wedstrijd van start. Dus laat ons genieten van jouw wedstrijdverslag!
Waarom mag ze zelf vertellen (ik neem tenminste aan dat ze nog wel in dit topic komt)

Sam vond het wel grappig dat ie in een wat hoger tempo mocht lopen en drie letters had om z'n overgang te maken. Was een nette proef. Alleen was ie wel een beetje druk en gewoon stout
Want bij de overgang terug naar draf sprong ie gewoon tot 3 keer toe weer aan in galop 

Alleen op hindernis 3 hindernis met hoge maisstengels waar je doorheen kon vegen. Glipte hij erbij langs. Daar achter was alweer een groot grasveld dus ik weer terug. Weer aangereden. Durfde hij nog niet helemaal dus half over het rode bord. Ik riep zo van is ie goed? Dacht al wel van niet. Bleek dus ook zo dus kon ik weer aanrijden
Dus weer terug was inmiddels al weer een paar meter verder 

Echt hij pakte goed aan en had nu echt het gevoel dat ie het leuk vond
Water ging ook super gewoon lekker in draf gedaan. Wel wat tijdfouten maar als ik er niet tot twee keer toe langsgegaan was had ik een hele mooie tijd gehad 

Ik ging een beetje vroeg naar de DA na ong. 5 min. al en Paaks hartslag was ook wel hoog namelijk 80. Daarna nog heel veel rondjes gestapt en hem een beetje afgekoeld met water. Simmie schreef:Voor dat smalletje moet je echt de controle over je paard hebben wil je die goed kunnen nemen. Geen aanleuning en midden op een open veld.
Ik heb vandaag de cross gelopen en vindt 'm goed te doen. Ik heb nr 28 (B-paarden) gezien, dat is volgens mij een bokker, en die had nogal wat problemen op hindernis 1. Verder nog Marieke gezien met wub of uk (sorry mariek, weet niet meer hoe jij hem nou noemt).
:D 
Geef de volgende keer maar een gil hoor

Toen het springen.. dat ging hard! Wel foutloos en binnen de tijd ( kon niet anders ) Cross ging slecht. Had 1 weigering op hindernis 1, en op hindernis 2 uitgesloten. Hij vond het raar om van het bos naar het weiland te springen en zelf had ik voordetijd al de twijfels op die hindernis. Nadat ik m'n nummer in had geleverd, mocht ik nog verder rijden als ik zorgde dat ik andere niet hinderde. De rest ging dan ook goed! Had 1 weigering op dat mais, maar die vond ik zelf ook best nog wel hoog staan voor de B. Voor de rest sprong ie alles! Ondanks de uitsluiting toch nog een goed gevoel er aan over gehouden
Eq's hartslag was voor de cross 64 en na de cross 60, was allemaal goed dus
En we proberen het in Barchem gewoon weer net iets beter te doen 

, Tevreden

Revanches schreef:Simmie schreef:Voor dat smalletje moet je echt de controle over je paard hebben wil je die goed kunnen nemen. Geen aanleuning en midden op een open veld.
Ik heb vandaag de cross gelopen en vindt 'm goed te doen. Ik heb nr 28 (B-paarden) gezien, dat is volgens mij een bokker, en die had nogal wat problemen op hindernis 1. Verder nog Marieke gezien met wub of uk (sorry mariek, weet niet meer hoe jij hem nou noemt).
That's me...![]()

viefdepief schreef:@ Rowie: Weet niet of je je mail al gelezen hebt maar je had nog een 4e prijs
, gelukkig was er een oranje hesje die me hielp
), verder liep ie super.. Zelfs de wal zonder twijfel. Had helaas erorm veel tijdfouten. Zakte dus gigantisch.
viefdepief schreef:Foto's van bokker Mandy
http://img480.imageshack.us/img480/6015/sgwmandysa9.jpg
Er was wel een omheining, maar dat stond zo lelijk
http://img166.imageshack.us/img166/8056 ... dy2lm8.jpg
http://img181.imageshack.us/img181/3149/sgwmandypt3.jpg
Fotogeniek paard heb je trouwens, hij kijkt twee keer echt recht in de camera

viefdepief schreef:@ Rowie: Weet niet of je je mail al gelezen hebt maar je had nog een 4e prijs