Dus moesten we alles laten veranderen.Ja precies en dan zit je met je voeten automatisch ook hoger. Je past wel netjes bij Woll!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb wel gelezen..
wat en schandaal zeg wedstrijd liep 1.5uur uit
)

1,48
madelene schreef:Sim, ik ben ook naar Zundert geweest, vond het wel leuk, de losrijdbak is om van te kwijlen zo mooi, en het crossweitje was redelijk begaanbaar. Maar ja wat wil je in deze tijd van het jaar..hier en daar wat glibberen.
Wisselend in hindernis hoogte, en van alles wat..en op zich heb ik fijne instructie van Jan gekregen, en mocht ik de lijntjes die ik niet goed had gedaan herhalen, met correctie..
Fijn om weer erin te komen voordat ik volgende week zaterdag naar Rob in ede ga...
En de organisatie was ook goed geregeld, complimenten voor de hele familie Peters.
.
!
! Bam heeft na het rijden altijd jeuk aan zijn hoofd dus ik laat hem dan meestal even zijn hoof aan een paal of iets dergelijks schuren als ik het hoofdstel af doe alvorens ik het hoofdstel om doe. Op vreemd terrein laat ik hem liever niet los dus doe ik gelijk het halster om, wat steevast betekent dat Bam gaat proberen zijn hoofd aan het halster dat ik over zijn neus probeer te schuiven, en mij vervolgens met halster en al de lucht in tilt
. Zou ik eigenlijk ook eens een keer moeten laten vastleggen, zodat ik er later om kan lachen .
.
:
):