Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amber_ schreef:Ja dat hou je toch.
Maar als ik hoor.. was Ede gewoon heel simpel gebouwd vergeleken bij Cray.
Gewoon moeilijker gebouwd.
Scum schreef:Beste 3 resultaten Suus. Dus het zou alle 2 mee kunnen tellen.
miss_jumpy schreef:Scum schreef:Beste 3 resultaten Suus. Dus het zou alle 2 mee kunnen tellen.
Beste 3 resultaten per provincie, dus volgens mij kunnen die best van 2 ruiters afkomstig zijn. Ik kan nergens vinden dat 1 persoon maar met 1 paard mee mag doen?
Lielle schreef:Scum schreef:/knip
Maar... hoe gaan we het verder aanpakken? Limburg heeft heel veel deelnemers. Het lijkt me dat een provincie wel een minimaal aantal deelnemers moet hebben om mee te kunnen tellen, anders wordt het lastig.
Wat vinden jullie van dit voorstel:
* Provincie die mee wil doen moet minimaal 3 teamleden hebben
* De beste 3 resultaten van Etten-Leur (ongeacht de klasse en of het paarden of pony's is) tellen mee. Voor de berekening van het eindresultaat volgen we dezelfde puntentelling als de VLV (ook voor de B rubrieken).
* Bij ruiters die met meerdere paarden rijden telt alleen het beste resultaat mee
* Resultaten houden we bij in dit topic.
* De prijs is eeuwige roem op Bokten de Bokt-SGW trofee!
openingsbericht, maar verderop wordt er wat anders gezegd.
miss_jumpy schreef:besloten is dat een deelnemer met meerdere paarden mag meetellen voor de bokt-provincie-verkiezing.
Eigenlijk het enige wat telt zijn de beste 3 resultaten per provincie! En of die nou van 1, 2 of 3 ruiters komen maakt niet uit.
Scum schreef:Ach Jiska, voor die mooie beker kom jij graag naar Limburg
Nog een toevoeging. Ik wil een sluitingsdatum voor aanmeldingen plaatsen. Dan stel ik voor dat aanmelden kan tot de dag voor de wedstrijd, dus 31 maart en 8 april.
Anders krijgen we straks van die grapjassen die roepen: ik deej ook mee, en ik was eersteste!
Scum schreef:Voorstel:
EL, C'ray en Markelo zijn de 3 aangewezen crossen. Als je ze allemaal rijdt dan telt alleen de 1e cross die je rijdt mee. Als je met meerdere paarden start telt alleen het beste resultaat.
De prijsuitreiking zouden we dan in VP of Vlietlanden kunnen doen.