Lisa91 schreef:Zuid-Holland haalt jullie nog wel in!!
ja want brabant heeft 23 punten met 4 combinaties en zuid-holland 13 met 2 combinaties

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lisa91 schreef:Zuid-Holland haalt jullie nog wel in!!
miss_jumpy schreef:Scum schreef:Beste 3 resultaten Suus. Dus het zou alle 2 mee kunnen tellen.
Beste 3 resultaten per provincie, dus volgens mij kunnen die best van 2 ruiters afkomstig zijn. Ik kan nergens vinden dat 1 persoon maar met 1 paard mee mag doen?
g0otje schreef:ik doe waarschijnlijk ook nog mee bij de b paarden
Lielle schreef:Ik denk dat Gelderland het gaat winnen eerlijk gezegd.
Citaat:* Bij ruiters die met meerdere paarden rijden telt alleen het beste resultaat mee
breunis schreef:En we hebben niet zo heel veel combinaties in gelderland dus ze moeten wel allemaal in de prijzen rijden om aan de punten te komen.
g0otje schreef:Citaat:* Bij ruiters die met meerdere paarden rijden telt alleen het beste resultaat mee
Telt dit nu wel of niet?
MJ: Ja eigenaresse, het paard is ook te koop dus voor de liefhebbers
Scum schreef:Is prima, max 2 paarden per persoon dan.
g0otje schreef:Scum schreef:Is prima, max 2 paarden per persoon dan.
Haha dan begrijp ik het niet meer geloof ik
g0otje schreef:okede regel op de openingspagina telt dus niet
breunis schreef:Lielle schreef:Ik denk dat Gelderland het gaat winnen eerlijk gezegd.
En waarom denk je dat Liielle?Wij moeten de punten nog scoren.
Robin start de 1e keer Z en gaat voor een foutloos rondje en niet echt voor de tijd.De andere pony in de B staat met een dik been,hoop dat die op tijd weer goed is anders blijft ze thuis.
En we hebben niet zo heel veel combinaties in gelderland dus ze moeten wel allemaal in de prijzen rijden om aan de punten te komen.
We zullen wel zien allemaal je best doen dus Gelderland
breunis schreef:Sorry lielle,applaus voor het competitie secretariaat.Iedereen succes maandag.Hoop dat we net zulk mooi weer hebben en let allemaal op de vlaggetjes en de hindernisssen die je niet mag springen.We zijn gewaarschuwd door de vele disk. van afgelopen weekend.