Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TinePine schreef:Bedankt Koeke en Zooist. Momenteel ben ik mij in deze materie aan het verdiepen. Over 3 maanden heb ik na 3 jaar mijn papieren. Equinerisk moet ik misschien eens bellen. Mijn opleiding staat er niet tussenrelatief onbekende opleiding nog.
Er is mijn beroepsaansprakelijkheid geadviseerd omdat ik ook paarden in training krijg. Maar ja wat is wijsheid he? Bedrijfsaansprakelijkheid klinkt ook aannemelijk maar ik ben een 'eenmanszaak'. Wat dat betreft kunnen ze mij echt van alles wijsmaken, vandaar dat ik hier naar de mogelijkheden vraag. Hier zitten misschien al mensen die door schade en schande wijs geworden zijn
Ik zal de tips eens nalopen, Bedankt!
Loiz schreef:Mijn vraag over reclame maken is een beetje onder gesneeuwd volgens mij.
Maar heeft er iemand ervaring met reclame via Facebook?
Rex_Rolfo schreef:In reclame jargon: één advertentie is geen advertentie. De kracht zit hem in de herhaling en dan ben je dus x keer 55 euro kwijt.
Voor één keer is hooguit interessant als je de advertentie daarna elders kunt misbruiken (b.v. superkort eenmalig spotje op de locale zender en dan vet uitvergroot gaan promoten met "bekend van radio en tv")
Wil je jezelf betaalbaar onder de aandacht brengen moet je vooral slim zijn. Lees b.v. het boek Calimeromarketing van Karen Romme eens
Yucca schreef:Loiz schreef:Hebben jullie misschien tips of aanbevelingen voor het laten drukken van flyers en visitekaartjes?
Goede of minder goede ervaringen?
Ik doe eigenlijk alles via drukwerkdeal. Alleen de ronde stickers kan ik niet aanraden.
Amanda schreef:Ik weet niet zo goed waar ik mijn vraag moet stellen, maar ik denk dat hier wel mensen zitten die 'm kan beantwoorden.
Het gaat om grijs kenteken rijden.