Westerntrail schreef:Tja had van de week vlechtjus gemaakt bij mijn Haffie.
k denk geen penny hoar, als het maar geen roze elastiekjes zijn die reuken naar groentesoep en bollen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monatoetke schreef:Of het toe-eigenen van manege paarden en 'heel boos' worden als een ander meisje de pony aandacht gaf(ik had zelf alleen de 'enge' paarden als lievelingspaarden dus nooit last van gehad
)
_likepink_ schreef:mag iCk my melden?
met myn ouders heb ik un een groooohooot huiss met veul weilannd en veuhl paardjess.
ick train myn paard altijd zonder tuig want bitten vind ik sielughen voor het rijduh doe ik join ups
het is egt un sgatjuh het is du beste paardma het is wel een wittuh...
kheb voor myn verjaardagh ook un rose halstersetjeh gehad.
How to make my day! Hahahaha.
Nu voel ik me wel penny met me boktnaam ...
passieAppel schreef:_likepink_ schreef:mag iCk my melden?
met myn ouders heb ik un een groooohooot huiss met veul weilannd en veuhl paardjess.
ick train myn paard altijd zonder tuig want bitten vind ik sielughen voor het rijduh doe ik join ups
het is egt un sgatjuh het is du beste paardma het is wel een wittuh...
kheb voor myn verjaardagh ook un rose halstersetjeh gehad.
How to make my day! Hahahaha.
Nu voel ik me wel penny met me boktnaam ...
Nieteens 100 zwarte hengsten ingereden?
idefix4 schreef:En tot mijn schande weet ik nie wat hurtland is?
Ben ik nu penny af?
QueLee schreef:Toen ik de OP las moest ik wel een beetje lachen.. Maar ik vind sommige reacties die hier gegeven worden wel getuigen van weinig volwassenheid..
Het mooiste is dat (bijna) iedereen die hier 'penny's' nadoet.. onder de 20 is.. veelal 13 en 12 jaar.. van de mensen die boven de 20 zijn vind ik het trouwens nog sneuer.. je kan smakelijk lachen om de OP maar verlaag je alsjeblieft niet tot zo'n kinderachtig niveau..
We zijn allemaal jong geweest.. als ik in de ruitershop sta word ik ook weer even kind, als er een nieuw paard op stal komt ook.. en ja mijn ruin krijgt ook wel eens vlechtjes..
ik vond vooral: de Penny kan niet ver zijn erg leuk haha alsof t een vreselijk monster is