Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxMaxx schreef:Ik heb daar nooit moeilijk over gedaan als ik ging rijden.. je gaat niet naar een modeshow. Je gaat stinken en wordt vies, doe een oud shirt aan, je hoeft niet mooi te zijn als je paard rijdt...
Aukelizzy schreef:Ik zou liever geen witte rijbroek aandoen voor een gewone rijles. Die zit binnen de kortste keren vol met vlekken. Wordt je moeder vast niet blij van. Je kunt toch ook bij je bruin/blauwe rijbroek een trui aantrekken? bv in blauw of bruin..(als je in de goede tinten wilt blijven) Veel plezier op de manege. Dat is belangrijker dan de kleur van je trui..toch?
MarijkexMara schreef:Aukelizzy schreef:Ik zou liever geen witte rijbroek aandoen voor een gewone rijles. Die zit binnen de kortste keren vol met vlekken. Wordt je moeder vast niet blij van. Je kunt toch ook bij je bruin/blauwe rijbroek een trui aantrekken? bv in blauw of bruin..(als je in de goede tinten wilt blijven) Veel plezier op de manege. Dat is belangrijker dan de kleur van je trui..toch?
jaa ik doe gewoon mijn blauw/bruine aan
kaatjeee1997 schreef:blup die paarden gaan niet denken : OMG haar Groene T-shirt past echt aaaabsoluuuut niet bij die rijbroek verschrikkelijk!!DIe ga ik er lekker af bokken vandaag!
Het is toch geen modeshow??
Ik trek gewoon een T-shirt aan dat me niet irriteert en een die vuil mag worden, dan een pul of jas en voiloa.Ik heb een donkerbruine broek.Ik kijk bena nooit van: mmm, die kleuren passen niet.Het belangrijkste is voor mij dat het goed zit.Voor de paarden maakt het niks uit hoor!Natuurlijk ga ik niet met kleren waar gaten in zitten of kleuren die echt totaaaaal niet gaan, maar ijbreoor de rest?
kaatjeee1997 schreef:blup die paarden gaan niet denken : OMG haar Groene T-shirt past echt aaaabsoluuuut niet bij die rijbroek verschrikkelijk!!DIe ga ik er lekker af bokken vandaag!
Het is toch geen modeshow??
Ik trek gewoon een T-shirt aan dat me niet irriteert en een die vuil mag worden, dan een pul of jas en voiloa.Ik heb een donkerbruine broek.Ik kijk bena nooit van: mmm, die kleuren passen niet.Het belangrijkste is voor mij dat het goed zit.Voor de paarden maakt het niks uit hoor! Natuurlijk ga ik niet met kleren waar gaten in zitten of kleuren die echt totaaaaal niet gaan, maar voor de rest?
MarijkexMara schreef:maar ik heb een blauw met bruine
broek;) heeft iemand nog een idee
wat voor kleur shirtje/hempje daarbij
past?
groetjess<3