Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fair schreef:Mijn wilde arabische hengst was vandaag ontsnapt, alleen ik kon hem weer pakken, voor iedereen rende hij weg, behalve voor mij, en ik ging toen een bosrit maken en over boomstammen springen zonder zadelen hoofdstel.
Toen voelde ik me heel stoer.
MarlindeRooz schreef:Fair schreef:Mijn wilde arabische hengst was vandaag ontsnapt, alleen ik kon hem weer pakken, voor iedereen rende hij weg, behalve voor mij, en ik ging toen een bosrit maken en over boomstammen springen zonder zadelen hoofdstel.
Toen voelde ik me heel stoer.
je gaf hem toch wel een wortel na die tijd hé?
charmedxlove schreef:okee het penny verhaal van mijn broertje en zijn vriendinnetje die mijn wilde hengst gingen temmen
ik heb dus een bruin paard aardig rustig maar houd niet zoveel van andere mensen die hij niet kent heel erg eenkennig is een ruin en het is dus geen goed idee erop te willen rijden zonder dat ik erbij ben...
had ik mijn broertje met zijn vriendinnetje meegenomen naar stal toe wand ja zei rijd op de manege en houd heel veel van paarden en tja ik heb dus een paard een aangezien het mijn broertje vriendin is ja dan mag ze mee...
ik loop weg is mijn broertje op mijn paardje gesproken wand ja zijn vriendinnetje kon hem heel goed les geven en samen konder ze hem wel eventjes berijden
dus ja op gegeven moment hoor ik veel kabaal komt dat vriendinnetje naar me toe gerent en ja.. broertje eraf gelazert en vriendinnetje komt naar me toe nou dit paard is levensgevaarlijk als je wilt kan ik hem wel voor je rijden![]()
even later komt haar moeder der thuis weer ophalen ik hoor der weglopen en helemaal gillen en doen en zeggen ja mam rens ging op een echte hengst rijden een grote zwarte! uhm ja hoor hele grote 1,63 zwarte ( bruine ) hengst (ruin) hahaha
laat haar maar in die waan
zie daar de penny in rl
chenwen schreef:@Idefix4 ze komen niet uit de computer haha. Op me mobieltje zijn die knopjes te vinden
Appelmoes_11 schreef:Hahahahahahoe oud was ze? OMG.
Penny: ik ben op zoek naar een felgekleurd bitloos hoofdstel... het liefst in het blauw maar roze is ook goed
MickeyenVici schreef:KirstenVosje schreef:Oh, ik ben dus niet de enige die op youtube naar filmpjes kijkt van mensen die van hun paard af flikkeren.
Nee ik ook!