Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
jepsica schreef:nee maar elke dag zand erin is niet goed. daarom doe ik het als het te erg wordt. en ik doe het niet om rijtechnische redenen. maar dat gaat jullie verder weinig aan. er is een reden voor. en het wordt steeds beter. verder rij ik een paard eerlijk naar de hand toe. ik rij niet met hulp teugels. en ben eerlijk tegen me paard. het knarsen is een gewoonte. het wordt steeds beter. dus door de eigenaar en mij gaat ie vooruit. en daarom zeg ik jullie moeten niet zo snel oordelen
jepsica schreef:dope is heel wat anders. in je profiel staat dat je 23 bent. nou eerder 12 met zulke opmerkingen![]()
![]()
jepsica"]
dope is heel wat anders. in je profiel staat dat je 23 bent. nou eerder 12 met zulke opmerkingen![]()
![]()
[/quote]
Goed blijven lezen jepsica! Dit schreef ik eerder in dit topic:
[quote="Aimee schreef:De ene gebruikt dope, de andere hulpteugels, de volgende pakt gewoon wat zand. Wellicht niet toegestaan, maar de meesten komen ermee weg. Het werkt als een prestatieverhogend middel en zodoende zien mensen het heil ervan in.
jepsica schreef:knarsen is hier een ondeugd. en niet een rijtechnisch probleem.
jepsica schreef:jullie hebben allemaal wel je mening zo klaar.
maar jullie weten verder niks van mij of van het paard.
jullie lopen me alleen maar af te zeiken. de meeste van jullie hebben geen knarsend paard.
geen 1 van jullie heeft een paard met een gewoonte zoals knarsen.
als een paard lucht zuigt krijgt ie ook een band om. net of een oaard dat lekker vind. maar dat is ook nodig. teveel knarsen is slecht voor de tanden van een paard. dit is het laatste wat ik ervan wil zeggen. voor mensen met een serieuse reactie's die me niet willen afzeiken kunnen me pben.
knarsen is hier een ondeugd. en niet een rijtechnisch probleem.
verder wil ik hier niet meer op reageren.
ik kan wel informatie geven over het hoe en waarom maar hier uit blijkt dat je toch alleen maar wordt afgezeken.

Levy schreef:Ik moet heel eerlijk zijn als ik zeg dat ik minder moeite heb met dope, dus in de vorm van of stimulerende middelen of kalmerende middelen, als tegen iets als zand in zijn mond stoppen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening hoor......