Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alou schreef:Ik heb een wintec met Cair. past prima (ligd op mn net ingereden 8 jarige)
en voor mijn jonge pony neem ik een boomloos zadel, aangezien ik er dit jaar maar 1 a 2x in de week +/- 30 min op ga. en dan neem ik er laten een wintec met Cair er bij voor haar.
Juangi schreef:Ja inderdaad... Erg lastig hier! Zat ook te denken om een Wintec te doen, aangezien die zoiezo vaak passen. Maar goed, dan moet ik alsnog opzoek naar iemand die kan opvullen/bijvullen.
montyjansen schreef:Juangi schreef:Ja inderdaad... Erg lastig hier! Zat ook te denken om een Wintec te doen, aangezien die zoiezo vaak passen. Maar goed, dan moet ik alsnog opzoek naar iemand die kan opvullen/bijvullen.
in een wintec kan je zelf een bredere of smallere boom in doen, moet je een andere kleur bestellen, 4 of 5 maten zijn er.
Alou schreef:montyjansen schreef:in een wintec kan je zelf een bredere of smallere boom in doen, moet je een andere kleur bestellen, 4 of 5 maten zijn er.
Er zijn 6 verschillende bomen.
en in de extrabreed collectie volgens mij een stuk of 4. je kan de kussens op laten vullen, of er een kopen met cair. (lucht in de kusses die zich verdeeld over de rus voor betere aansluiting.
Juangi schreef:Oke dankjewel!Heb inmiddels een goede zadelmaker in de buurt gevonden (lang leve Bokt! Ik had namelijk niet goed genoeg gezocht) dus dat probleem is al opgelost!
Morgen (en volgende week zondag) komen er kijkers voor het ras! Cas is een Garrano, dit ras is best zeldzaam in Nederland (hooguit 20) en nu zijn er mensen die dus ook een Garrano uit Portugal willen halen, maar eerst willen komen kijken. Erg leuk! Ben echt benieuwd wat ze er van vinden!![]()
De Garrano: http://www.bokt.nl/wiki/Garrano