Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar ja meschien ik weet niet of je dat al doet maar meschien moet je eens longerent er overheen gaan met der zonder iemand er op dan ben jij veilig en kan je het tog regelen of rij haar eerst een beetje moe( is moelijk ik weet het
)en ga daarna springen maarja ik hoor het wel
veel succes
ik denk als je wat vaker springt ie vanzelf wel rustiger word. 
MissSL schreef:haaij..
ik spring maar 2 kee rper week 1 kee rop les en 1 keer thuis.. ook heb ik springles maar ik schiet er gewoon niets mee op.. heb dese pony al bijna 4 jaar en nog weinig verbetering.
MissSL schreef:
ik ga het tog maar weer eens met mijn instructeur overleggen.. en kijk dan weer verder.. hij raadt het mij sterk af.. hij zegt dat je pony er op den duur slechter van kan gaan springen.. als je hem bv wat wel een keer kan gebeuren, niet helmaal goed meegeeft boven de sprong dat die dan zo een klap krijgt dat die daardoor anders en slechter kan gaan springen..
je gaat er natuurljik niet vanuit dat dit gebeurt maar dat zegt hij tegen mij..
monsera schreef:MissSL schreef:
ik ga het tog maar weer eens met mijn instructeur overleggen.. en kijk dan weer verder.. hij raadt het mij sterk af.. hij zegt dat je pony er op den duur slechter van kan gaan springen.. als je hem bv wat wel een keer kan gebeuren, niet helmaal goed meegeeft boven de sprong dat die dan zo een klap krijgt dat die daardoor anders en slechter kan gaan springen..
je gaat er natuurljik niet vanuit dat dit gebeurt maar dat zegt hij tegen mij..
Ik geef hem helemaal gelijk.Ik vind het onverantwoord om daar mee te gaan springen.Ik denk niet dat jij begrijpt wat er gebeurt als je niet genoeg ruimte geeft boven de sprong.Leer eerst maar eens goed rijden.
monsera schreef:MissSL schreef:
Ik geef hem helemaal gelijk.Ik vind het onverantwoord om daar mee te gaan springen.Ik denk niet dat jij begrijpt wat er gebeurt als je niet genoeg ruimte geeft boven de sprong.Leer eerst maar eens goed rijden.
leer eerst maar eens goed rijden?! doe normaal mens... achterlijk wijf