YouKwnowWho schreef:Ik doe écht zoveel mogelijk om Stella tegen te houden. Van tevoren ga ik altijd nog even de weg op en rijd ik daar wat tempowisselingen in stap. Als dat voor mijn gevoel goed gaat, ga ik de bak ik ook al staat daar een hindernis van iemand anders. Je ziet Stella al helemaal kijken en je voelt 'r al helemaal oplazen. Dan stap ik een poosje (verwoede pogingen om haar aandacht bij mij te houden, die hindernis is ook zoooooooo spannend) met veel tempowisselingen, voltes enzovoort. Maar als ik ga draven breekt de hel los. Ze gooit gewoon dr hoofd opzij en stuift op de hindernis af! Je kunt schoppen en trekken (beetje grof gezegd) wat je wilt maar mevrouw heeft maar 1 ding in haar hoofd en dat is springen. Ze kan zich echt keihard maken en tja, dan is er niks mee te beginnen. Als ik haar eindelijk normaal in stap heb, is ze doodmoe en drijft ze van het zweet... het is gewoon écht niet mogelijk meer om in de bak te rijden met een hindernis, tenzij je wilt dat er ongelukken gebeuren. Da's gewoon niet meer te doen.
Tsja dan zit er maar 1 ding op, paar van Stella dr springgeentjes aan tjo geven en andersom, Tjo dr niet-springgeentjes aan Stel. Wie weet krijg ik dat gele monstertje van mij dan ooit over een hindernis, hihihii
Of we knippen dr manen en geven dr ene gele kleurspoeling en dan gaan we ff NPC-en met Stel, zouden ze erin trappen bij het stamboek?
Viv