Uhmm mijn droompaard:
en groot paard. moet aanleg voor dressuur hebben maar ook voor springen. je moet hem 100% kunnen vertrouwen. (maar niet zo'n sloom ding) mag best wel eens een bok geven. maar niet stront eigenwijs zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dancertje schreef:dancertje schreef:een rustig paard waar je lekker buiten mee kunt rijden
liever geen smal ding
ik hoef niet persee de sport ermee in.
belangrijk is wel ook niet te klein ben 1.78 met lange benen
voor de rest vind ik grondwerk belangrijk.
wat denken jullie bij mij?
Fiffill schreef:Grappig topic!
Een kleine pony, stoer, sober, wollig in de winter, rustig in de omgang maar toch lekker wat pit er in, recreatiepaardje, extra gangen zijn een groot pluspunt...Maar ik houd ook wel van barok.
M'n favo rassen; De IJslander en de Garrano dus! Al kwijl ik ook weg bij een mooie PRE...
Juangi schreef:Fiffill schreef:Grappig topic!
Een kleine pony, stoer, sober, wollig in de winter, rustig in de omgang maar toch lekker wat pit er in, recreatiepaardje, extra gangen zijn een groot pluspunt...Maar ik houd ook wel van barok.
M'n favo rassen; De IJslander en de Garrano dus! Al kwijl ik ook weg bij een mooie PRE...
Garrano!Echt een aanrader want voldoet aan je eisen.
Fiffill schreef:Fiffill schreef:Grappig topic!
Heb je mijn kleine lettertjes gelezen?