Moeten jullie ook zo lachen om je beesten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

Moeten jullie ook zo lachen om je beesten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 21:28

[VvdD] Moeten jullie ook wel eens zo om je paard lachen?
na.a.v dit topic, herinnerde ik me ineens het gesprek tussen mijn fam. gister. WQe hadden het over onze honden, mijn tante heeft een pool hond en wij een golden retriever. Het ging over hoe dom de hond van mijn tante kan zijn.. UIteindelijk kwamen we op wat gemeenschappelijke domme acties. Bijvoorbeeld dat ze beide hun ogen dichtknijpen als je een balletje aangooit. Domme beesten! Snappen niet dat ze het balletje moeten VANGEN! Haha!
En tweede was dat wanneer zij een wind laten, ze altijd even achterom kijken: wat was dat nou?? Haha!
En de hond van mijn tante snapt maar NIET dat wanneer de bal tegen een muur rolt, deze ook weer terug rolt. Dan rolt ie tussen haar benen en kijkt ze achterom: hoe kan dat nou?? Haha! Heel komisch!

Moeten jullie ook altijd zo om jullie beesten lachen?

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:14

Jaa Haha!
Beesten zijn soms zo leuk! Mijn caafjes gaan altijd helemaal verward om zich heen kijken als je ze roept; zo van "waar dan".
Ik kan even geen andere dingen bedenken, maar ik lig vaak dubbel om die beestjes zeg Tong uitsteken

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 10:36

als die muts van ons een wind laat gaan haar oortjes naar achteren, koppie op onschuldig (dat doe ik niet......)
Of een kat die op de rugleuning van de bank ligt te meuren (lees slapen) en vervolgens hoor je nagels omdat er een kat naast ligt.....
Of de kleinste poe kruipt in de krabpaal (zo'n geval met een gat onderin) en moeders gaat aan de achterkant kijken of haar dochter er daar weer uitkomt......
mijn eerste caaf, nam altijd een aanloop om in zijn ruif te komen,ging een keer gigantisch mis, aan de ene kant van de ruif zag ik een koppie en aan de andere kant een kontje met 2 achterpootjes

paard3nl0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 11:31

ja echt wel

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 12:24

haha annechien, die zijn leuk! Jammer dat ik nu even niet meer kan verzinnen, maar lig geregeld dubbel om die beesten van mij.
Het is wel ontzettend grappig om te zien hoe onze poes met een elastiekje speelt. Poes naar links, poes naar rechts, poes halve meter in de lucht, etc Haha!
En onze poes moet altijd he laatste woord hebben. We hebben een siamees en die staan erom bekend dat ze nogal luidruchtig kunnen zijn. Nou die van ons doet haar ras eer aan. Zodra je wat tegen haar zegt, krijg je antwoord en zo dus een heel gesprek. Haha! Uiteraard worden we ook wel eens gek van haar geschreeuw, dus schreeuw je wel eens boos dat ze op moet houden "maaaauuw!!!", Roks hou op! "MAAAAUUW!" ROXY!! "MAAAAAUUUW" Haha! het is echt heel komisch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 12:35

Haha ja, mijn dieren doen ook altijd zó dom, geweldig. *LOL* Lovers

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 12:48

Als m'n hond blij is om je te zien gaat ie helemaal blij kwispelen en laat ie z'n tanden zien, Verward , lijkt net alsof ie dan lacht Tong uitsteken en dan gaat ie je helemaal aflikken Cool

M'n fretten gaan in je been bijten als ze aandaht willen, en dan echt totdat je been begint te bloeden Scheve mond Maar verder zijn ze wel lief hoor Haha!

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 14:10

Als Max graag iets (te snoepen) wil hebben gaat hij het aanwijzen met zijn neus. Hij staat dan bijvoorbeeld voor de plank waar de hondesnoepjes staan en duwt dan met zijn neus tegen de zak aan. Hij jat ze niet maar maakt wel heel duidelijk dat hij er wel wat lust.
Als je dan wat snoepjes in je hand hebt en je zit op de bank zit en je besteed geen aandacht aan hem, zit hij hele tijd met zijn neus tegen je been te duwen. Een echte wijsneus die hond. Haha!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 14:41

Haha idd, mijne kunnen ook zo dom doen! Ik kan idd in een scheur liggen om die maffe beesten Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 16:44

haha esther, dat kan die van mij ookw el ja! Onze vorige poes tikte altijd met haar pootje tegen je aan als ze aandacht wilde, was ook altijd erg komisch

dani1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 16:52

onze hond en kat liggen altijd met elkaar te knuffen , dan heb je ook wel eens kans dat de kat een poot van de hond op de kop krijgt, ze zijn beide namelijk lekker lomp.

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:13

onze hond die spelen altijd heel onbenullig in het bos... Dan wil zipper , goran in halen en dan draait goran zijn kop om van waar blijft die en dan knalt die weleens tegen een paal op...

of ze gaan met de bal spelen en dan komt die en een wei en dan wilen ze over een stroomdraad springen en dan komt dat draad tegen hun zaakje aan.. en dan kijken ze echt zo naar mijn vader van dat doet echt zeer!! haha heel komisch