Moeten jullie ook wel eens zo om je paard lachen?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Moeten jullie ook wel eens zo om je paard lachen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 14:20

Hoi allemaal!!

Ben vanmorgen weer wezen rijden en vooraf even losgegooid om de energie kwijt te raken. Net toen ik de bak in wilde gaan gingen ze echter de bak sproeien en slepen. Ik sunday dus eerst ff in de klein bak gezet (grenzend aan de grote) tot ze klaar waren.
De grote trekker met sproeiwagen was totaal niet indrukwekkend. De herrie gaf ze werkelijk niks om. Toen de sleep (die geen herrie maakte) even later achter de trekker hing was dat uiteraard wel eng.

Toen de trekker uit de bak was nog even in de grote bak laten rennen. Ze hadden gisteren namelijk alvast de bak versierd dus ik dacht ik laat haar ff los dan kan ze even goed kijken naar de grote kerstboom in de hoek en de nieuwe spiegels (die helemaal schoon waren dus hartstikke helder). Kon ze lekker wennen en de energie eruit bokken zonder dat ik erop zat.

Ik haar eerst aan de hand langs de spiegel en de boom geleid, niks aan de hand helemala niet eng, maar ja met haar weet je nooit. Als je er even later op zit kan ze zomaar weer doen alsof het errug eng is.
Ik even later naar de andere kant van de bak lopen en haar losgelaten.

Wat doet mevrouw, ze draait om en rent keihard terug naar de nieuwe spiegel en was daar niet meer weg te slaan;-)

Ze leek wel verlief op zichzelf Lovers

Tsja was gewoon zo grappig om te zien, moest ik ff kwijt!!

Even later met rijden vond ze het overigens dit keer niet eng. Wel apart, de vorige dag hingen de nieuwe spiegels er namelijk ook al wel, alleen waren ze toen nog niet schoongemaakt. Niet schoongemaakte spiegels zijn blijkbaar enger *LOL*

Toen ze overigens bij de spiegel wegliep was de kerstboom aan de beurt, er moet toch getest worden of die eetbaar is Haha!

Dat was het weer.....
Ga morgen als het nog zo'n weer is als nu nieuwe foto's maken voor mijn profiel......Zal wel kijken of ze dan nog zo verliefd is op zichzelf, maak ik daar ook een kiekje van;-)!!

JO!!

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 15:26

tja,heb ook wel eens de slappe lach,als ik Aisa buiten doe!
Mevrouw gaat dan eerst een serie bokken weggeven om bang van te worden ,waarna ze lekker gaat rollen.
Dan komt het ,als ze gaat staan doet ze dat soms als een koe,eerst haar kont omhoog en dan haar voorkant ,weer gevolgt door een handstand of iets dergelijks!
Ik dacht echt ,ik heb toch een paard en geen koe of wel?? Het ziet er in ieder geval niet uit als ze dat doet,en moet er telkens weer om lachen!

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 15:59

Iedereen heeft dat denk ik weleens Mijn vader niet trouwens, die was vanochtend weer helemaal over de rooie omdat mijn paard weer eens wat aan het slopen was...ze was aan het hout van de kozijnen begonnen Nagelbijten / Gniffelen

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 16:48

Hahah Vork

Herkenbaar, mijnes staat zichzelf ook altijd te bewonderen.
Of hij doet op de Poetsplaats het licht aan-uit-aan-uit! En dan maar het knopje om blijven duwen en zich afvragen hoe dat licht nou de hele tijd aan en uitgaat! Haha!

WallaceLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 16:54

hehe, de mijne doet dat met een plas water, die staart er zo in :p
en ineens stampt die erin ofzo:p

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:32

Ik lach me altijd rot om Rashida..Dan zitten er ergens bakkabouters verstopt..En je ziet aan die kop dat ze dan wat van plan is..En als we er dan langs rijden roep ik boe..En dan weet ze spontaan niet meer wat ze van plan was.. Soms staat ze ook echt heeeel lief te kijken naar me..

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:00

Zit wel te lachen om al die posten zeg! Leuk topic!!!!

Mijn tink doet ook domme dingen toevallig pas geleden.... Ik heb er een topic over gestart.

[ITP] Mijn domme tinker....

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:10

haha dat met die spiegels ken ik..randeux gaat als het koud is er hard inblazen en dan met zn neus de aanslag weer weg vegen Verward en hij hinnikt ook tegen zn spiegelbeeld Tong uitsteken

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:26

Hallooo Risje Tong uitsteken Kom ik jou tegen net zoals op dh! Mja maakt niet uit ... Maar ik heb dat bij mijn verzorgshetjes af en toe ook zo erg!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:30

ja............ dagelijks kan ik om de paarden wel minstens een keer lachen als ik ze om me heen heb Haha! Haha! Haha!

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:32

Ja, soms kom ik echt niet meer bij! Toen ik in het begin bezig was met Yaan, was ik eens aan het instappen en ik liet hem gewoon doen. Toen liep hij naar de spiegel in de hoek en bleef daar een hele tijd staan kijken naar zichzelf. Hij hield zijn hoofd wat schuin, duwde zijn neus tegen het glas,... Ik kon echt niet meer van het lachen!

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:39

Haha,
"kijkt in de spiegel, hey wat een leuk paardje staat daar, snuif snuif Haha!"

Fantastisch om te zien altijd Knipoog Haha!

Chely

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 21:53

ik lig meestal in een deuk als madam vindt dat t voer niet optijd wordt bezorgt...
Dan kan ze zóóóó uit de hoogte doen GEWELDIG

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 21:37

Hoi allemaal!!

Leuke verhaaltjes.....Blijkt toch maar weer dat paarden ook grappig kunnen zijn.

De spiegel vindt Sunday overigens nog steeds erg interessant. Net met rijden ook weer, kom je eraan over de lange zijde, ben je bijna voor de spiegel en tilt ze toch even haar hoofd op om recht in de spiegel te kunnen kijken:)

JO!!

love_FlAmE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 15:08

Haha Haha! . doet flame ook als we aant rijden zijn Knipoog . Dan ziet ie zichzelf in de spiegel en drekt die oortjes naar voren en aan 't kijken. En weg is de concentratie van het rijden Tong uitsteken .

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 16:02

Ja dat moet ik zeker, mijn paard is af en toe zo'n droge en zo'n ontzettende kluns, das altijd wel grappig! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 17:00

mijn verzorgpaardje houd niet zo van bruggetjes.. nu gaat dit de laatste paar weken wel goed, maar dan moet het bruggetje niet opeens van kleur gaan veranderen(er lag wat ijs/douw op de zijkanten en leuningen)

dus ze wou er niet overheen, ze was een beetje bangig maar blijft dan wel rustig hoor maar gaat me dan zo aankijken van"ik wil echt niet"hihi echt schattig, dus ik afgestapt en aan de hand mee genomen, hoe; teugels in me handen en het grote hoofd van me paardje onder me arm, hihi het had gefilmd moeten worden zooo schattig, zo'n groot paard die zich dan verstopt onder je arm.. Lovers

_Moreno_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 17:01

haha... 't paard van me zus heeft vaak de neiging op te steigen als hij los gegooit word...
is echt komisch om te zien.

Afbeelding
Hier de aanloop voor het opsteigen...

Afbeelding

En zie hier... het paard stijgt op! haha.. (let op de 4 voetjes van de grond Knipoog)

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 18:54

ja, heel vaak.
Als hij op zijn achterwerk gaat zitten en dan lekker schuren met zijn kont op de grond:D
Leuke foto's moreno

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 19:29

tlijkt wel dat elk paard zo gek is op spiegels.Beetje arrogant misschien *LOL*

Phara is zo eens onder de draad door gekropen
maar wij hebben dus 1stroomdraad (wel onder en boven een draad) daar een meter achter staat een soort van gaas.
dus stond die tussen de stroomdraad(die gelukkig niet op stond) en het gaas.
Die hulpeloze blik die ze dan opzetten he *LOL*

littlegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:26

heel veel Clown

vooral om zijn superdomme acties

ie is zelfs al es tegen een paal gelopen Scheve mond maar niet hard natuurlijk

nadezda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 00:27

Nou heb vandaag weer zo gelachen om mijn 2 1/2 jarige stoute ruin....NOT.
naast zijn stal heeft hij door de trailies met zijn lieve smoeltje de deken van zijn moeder erdoorheen gewurmd en hem netjes in flinters getrokken in zijn stal.
Hoe hij dit weer voor elkaar heeft gekregen Verward maar lukt hem iedere keer dit soort fratsen uit te halen.

hier een foto van de lieverd
Afbeelding

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 00:39

Haha , heb ook weleens van die momenten dat ik hard moet lachen om mn vzpaard Vork

@ Nadezda; Dat is idd minder grappig Bloos!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 12:22

Toen ik Sikiley ging rijden was het een somber paardje, voral omdat ze wat te weinig aandacht en teveel wisselende (jonge) ruitertjes had gehad. Nu anderhalf jaar en een neiuwe stalling verder komt ze helemaal los! Ik zie niets meer terug van het sombere paardje. Ze kan zo heerlijk uitbundig doen, de baas spelen over de andere paarden en vrolijk spelen in de wei. Dan komt er echt een glimlach op mijn gezicht Lachen
De 3jarige Amber haalt altijd malle fratsen uit tijdens het ontdekken van van alles en nog wat, dat is altijd grappig om naar te kijken Haha!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 12:39

Ja, ik had laatst nog van die momenten:
Iemand van stal zou Tornado eventjes springen. Dus de eerste keer snapte Torro er helemaal niets van, hij wist helemaal niet wat ie moest doen. En doen sprong hij eindelijk, en toen maakte we een dubbel, en hij komt erop af, springt, en neemt een gigantische eindspurt naar de andere kant van de bak, net zovan: Hee, ik ben blij dat ik erover ben! En ikke lachen, ik was blij dat ik er niet op zat!

En als er helemaal niemand op stal is, en Torro staat helemaal alleen op de wasplaats, en ik ga even naar de kast om iets te halen, begint ie allemaal te kappen, en te draaien, en al kijk je maar met 1 oog het hoekje om, dan ziet ie je en issie weer stil. en dan draai je je weer om, en dan begint ie weer. Enz.

En Ixo kan soms ook best grappig zijn, als je de staldeur niet op slot doet zeg maar, dan doet Ixo hem met zn neus weer open. En ik wist dat nog helemaal niet, dus ik doe Ixo in zn stal, en laat de deur op een heel klein kiertje (schuifdeur), en ik ga even naar de kast om wortels te halen. Ik kom terug, issie net bezig om stiekem stapje voor stapje de gang op te gaan. Haha, en dan kijkt ie echt zovan:'Ik?,. ik deed niets!'