Vakantie in Turkije ...

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samy

Berichten: 11079
Geregistreerd: 16-07-02

Vakantie in Turkije ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 11:59

Vorige week ben ik terug gekomen van een weekje Turkije.
Nu gaan we volgend jaar in Oktober weer terug, waarschijnlijk naar het zelfde hotel (Pineta Hotel in Marmaris), maar ik zou graag willen weten in welke plaats jullie het erg naar je zin heb gehad en welk hotel jullie ons aanraden.
Als alles door gaat zit ik in Mei ook weer in Turkije en dan wel in het Pineta hotel.
Als jij daar ook bent geweest, mag je ook reageren hoor!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 12:08

He wat lekker dat je in mei alweer gaat.
Ik ben ook een paar keer in Turkije geweest, altijd maar op een plaats dus heb niet echt vergelijkingsmateriaal.
Ik ben in Gumbet geweest, een klein plaatsje naast Bodrum. Gumbet zelf is heel klein en geen boulevard, wat winkeltjes maar veel uitgaanscentra en restaurants. Ik zat in Hotel Parkim Palas, supergoed verzorgd en het eten is er erg lekker(voll pension)op www.htcreizen.nl kun je kijken hoe het eruit ziet.. De Hammam, boottrips en duiken kan je er ook, dus in principe genoeg en anders met de Dolmus naar bodrum.
Het is eigenlijk toeval dat we daar steeds terecht kwamen, toch wil ik een keer naar een andere plaats in Turkije. De andere badplaatsen schijnen niet te vergelijken met Gumbet.

Samy

Berichten: 11079
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 12:18

Ik raadt je Pineta Hotel in Marmaris aan (wel 1,5 nog met de auto vanaf het vliegveld) maar all in, eten moet je van houden, als je een zeur met eten bent heb je er niet veel. 3 * en de website van hun is www.pineta.com.tr voor fotos van het animatie team (L) kan je kijken op www.picturetrail.com/pineta (Let niet op mijn fotos van Özkan)

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 12:32

Ik ben naar villa sol geweest in marmaris..echt super hotel!
Ligt op longbeach aan de boulevard.Waar ligt pineta erges?

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 15:11

Tadano schreef:
Ik raadt je Pineta Hotel in Marmaris aan (wel 1,5 nog met de auto vanaf het vliegveld) maar all in, eten moet je van houden, als je een zeur met eten bent heb je er niet veel. 3 * en de website van hun is www.pineta.com.tr voor fotos van het animatie team (L) kan je kijken op www.picturetrail.com/pineta (Let niet op mijn fotos van Özkan)


ik ben in pineta geweest vorig jaar, toen was het nog leuk!
schijnt dat het nu 1 grote rotzooi is omdat het hotel is overgenomen
vond het iig echt super geweldig daar, heb nog vaak contact met iemand die vorig jaar hoofd van het animatieteam was Pling

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 15:16

zit je picturetrail te bekijken... Ika is er dus nog steeds.. (zag dat je Ikar had geschreven maar dacht echt dat het Ika was mn nicht heeft nl zn adres enzo Knipoog) De rest van vorig jaar is er dus niet meer zo te zien Verdrietig
Zijn Pie & özlem (2 vrouwen) er ook niet meer?
Wel leuk iig dat er iemand was die daar ook was, haha.. beetje verhalen uitwisselen enzo, wilde dit jaar eigenlijk ook terug dus ja!

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 15:17

MelodyT schreef:
Ik ben naar villa sol geweest in marmaris..echt super hotel!
Ligt op longbeach aan de boulevard.Waar ligt pineta erges?


pineta ligt niet aan de boulevard maar net achter de hoofdstraat van marmaris in de richting van Içmeler..

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 15:49

ik zat in het amaris hotel in marmaris
echt een super hotel OK dan!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 16:44

Ik ben in Alanya geweest, 4 jaar geleden alweer. Hotel Blue Star. Was toen al goed, nu schijnt het uitgebreid te zijn!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 17:23

Verplaatst van AM naar BI.

Samy

Berichten: 11079
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 18:08

bliksemluver schreef:
zit je picturetrail te bekijken... Ika is er dus nog steeds.. (zag dat je Ikar had geschreven maar dacht echt dat het Ika was mn nicht heeft nl zn adres enzo Knipoog) De rest van vorig jaar is er dus niet meer zo te zien Verdrietig
Zijn Pie & özlem (2 vrouwen) er ook niet meer?
Wel leuk iig dat er iemand was die daar ook was, haha.. beetje verhalen uitwisselen enzo, wilde dit jaar eigenlijk ook terug dus ja!


Ja volgens mij heette hij ook Ika, want hij had zijn naam in mijn foon gezet maar dan als ïka, maar iemand anders zei weer dat ie Ikar heet.. Maar ze veranderen daar volgens mij elke keer weer van naam. Dit waren de mensen die in het oude Pineta liep, er liep ook nog wat in Pineta Deluxe (Nieuwe Pineta) daar krijg ik binnen nu en 2 uur ofzo fotos van! Maar ik heb je toegevoegd op MsN. Ben wel benieuwd welke verhalen je over me broer hebt (ja dat zei hij hoor)

Samy

Berichten: 11079
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 18:10

bliksemluver schreef:
ik ben in pineta geweest vorig jaar, toen was het nog leuk!
schijnt dat het nu 1 grote rotzooi is omdat het hotel is overgenomen
vond het iig echt super geweldig daar, heb nog vaak contact met iemand die vorig jaar hoofd van het animatieteam was Pling


Weet niet hoe het ervoor was, maar qua rotzooi vond ik het wel mee vallen. Alleen hadden ze meer keus moeten hebben in het eten en de bediening (lees receptie) had wel engels moeten kunnen.
Was Ika(r) vorig jaar hoofd of was Sasha dat? Want dit jaar was Sasha het. Echt laggen dat je ze ook kent, die 2 dan!

sa80
Berichten: 220
Geregistreerd: 29-08-04
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 18:35

Ik ben afgelopen maand (de week VOOR de herfstvakantie) in Alanya geweest in hotel Blue sky. Mooi hotel, lekker eten en AI --> hele dag eten en drinken voor niks dus. 's avonds was het in het centrum nog lekker druk zelfs in de cafe's en discotheken was het erg gezellig druk en dat buiten de vakantie periode!

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 21:37

Ik ben (uhm ff denken) ongeveer 5 jaar in Pineta hotel geweest. Toen was het erg leuk. Ben ook nog twee keer in Alanya geweest. Vond Marmaris toch wel veel leuker. Het strand is niet mooi (dat is in Alanya veel mooier) maar het centrum is errug gezellig. Ik kan me herinneren dat er een erg leuke bazaar was met leuke spullen! Toen ik in Pineta was was het nog geen Allinclusive hotel. Het was toen halfpension. Het eten was echt superlekker. (vooral de toetjes, mmmm.........)

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 09:41

Ik ben twee weken terug naar Demirtas geweest (nog voobij alanya) daar is absoluut GEEN toerisme te vinden, echt heerlijk we zaten in het huisje van mijn ouders.
Alanya vondt ik vooral 'savonds een hele gezellige stad.
Marmaris ben ik ook een keer geweest maar eerlijk gezegt vondt ik dat minder.

Sharlyn
Berichten: 434
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:02

Ik ben in Alanya geweest en heb echt een SUPER vakantie gehad we zaten in Hotel Polaris, heel mooi, goed en hygienische faciliteiten, lekker eten aardig personeel enne meer vakantie verhalen vnd je in mijn topic dilemma adves graag bij algemeen :

[AM] Dilemma Dilemma.... Advies graag...

Maar ik raad Alanya en hotel Polaris van harte aan.
En als je in Alanya bent en je wil met een boottocht/grotten expeditie mee moet je met de boot Brother Five mee gaan.
Die jongens kunnen Nederlands en zijn knettergek. (maar wel veiligheid staat voorop bij hun hoor!)
Laatst bijgewerkt door Sharlyn op 05-11-04 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:04


Brasko

Berichten: 153
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 15:09

Side, ook erg leuk

_June
Berichten: 1958
Geregistreerd: 23-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 23:02


Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:52

Ik ben dit jaar naar JOY geweest,in icmeler,das aan de andere kant van het water(als je vanaf marmaris naar de overkant kijkt).
Super daar!
Je loopt zo het strand op en 5 min wandelen en je zit in de drukte!

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 16:28


manonneke

Berichten: 2441
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Eindhoven, Achtse Barrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 15:54

wij zijn naar alanya geweest.............horizon app. hotel

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 13:34

kusadasi is heel mooi, toeristische plaats maar toch heel veel minder druk dan de grotere steden, wij hebben daar ons huisje staan

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 15:05

ik was ook in marmaris geweest bij marmaris palace Haha!
heel leuk hotel was dat

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 01:16

Ik ben eind oktober in Alanya geweest.
In Hotel Angora Beach.