En wat gebeurt er 4 mei? Dat hoort Honey dr veulen te krijgen! Maar of ze zich dit jaar aan de datum zal houden? in 2003 was ze 15 mei uitgerekend, en werd het veulen 10 april geboren. Alles erop en eraan, helemaal gezond, op een onderbijtje na, maar daar kan ze mee leven (alleen dus wel afgekeurd voor de fokkerij helaas...)
Even terug naar 2003:
Honey: (hier eind 2005 in zwangerschapsgym
)
Saujana's Raja (v. Toyhorse Midnight shadow, superster preferent)

Dit werd:
Ouburgia's Magical Mystery
Hier een paar weken oud:

En hier een paar maanden oud
Met mystery was het nogal een gedoe, buiten dat ze 5 weken te vroeg was (en ik dus zelfs een DNA test moest laten doen om te bewijzen dat Raja wel de vader was) was ze ook nog eens kwijt.
's Morgens werd ik gebeld dat ze een zak met bloed in de stal hadden gevonden, maar dat er geen veulen was. Grote paniek natuurlijk. Uiteindelijk vonden we het veulen buiten, terwijl de merrie heel de nacht binnen had gestaan. We denken dus dat Hon met dr kont tegen deur (die allee aan de bovenkant vast zat, lag aan e buitenkant een tractorband tegenaan) heeft gelegen tijdens de bevalling, het veulen de deur als het ware open heeft geduwd, veulen eruit, deur dicht, veulen buiten...
Afijn, Hon gaat dus nu geruime tijd voor de uitgerekend is onder de camera!
Ze is drachtig van Moonlight Samba, een fewspot Appaloossa van 103cm

Heb van de week gedroomd over een vos panterbont hengstje met 2 blauwe ogen... hmmz, kan ik mee leven!

Ik heb dat helemaal gemist, terwijl ik rond die tijd iedere dag op de kraamstal te vinden was
.