Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Al_Zawraa schreef:Sioux, dat is ook al een beste buik! Nog geen uierontwikkeling? Je dacht eerst toch dat ze misschien toch nog drachtig was van de eerste dekking?
Giolli schreef:Zo ik ben even tot een ontdekking gekomen.
Na alles zorgvuldig geteld te hebben zit mevr. vandaag op 242 dagen dracht en niet op 257.... Zat er dus een stukje naast en dus niet 2 juni uitgerekend maar 18 juli? huh? kan iemand mij helpen? Haar dekdatum was 13 Aug. ' 11 ...snap er niets meer van!!!
Giolli schreef:Bedankt.. Tasje is op 2 juni uitgerekend dus ze moet nog 2 maand... dat zou betekenen dat ze op 8 a 9 maand zou zitten?
gr_roos schreef:Ik las dat ze 28 juli gedekt is, dus dan zou ze rond 28 juni zitten. Ze is in je dagen aantal ook korter drachtig dan mijn merrie en die is 17 juni uitgerekend. Ik hoop nogmaals dat het niet zo is, maar ik denk dat alleen een dierenarts uitsluitsel kan geven.
Giolli schreef:Hoi Allemaal, ik ben Bernadet.![]()
Kom me even melden... ahoewel er niets zeker is hier.
Misschien kunnen jullie iets herkennen.
Mijn merrie is zo ongeveer 27/28 juli gedekt voor de 2e keer. (eerste keer gust)
<< knip>>
Giolli schreef:Zo ik ben even tot een ontdekking gekomen.
Na alles zorgvuldig geteld te hebben zit mevr. vandaag op 242 dagen dracht en niet op 257.... Zat er dus een stukje naast en dus niet 2 juni uitgerekend maar 18 juli? huh? kan iemand mij helpen? Haar dekdatum was 13 Aug. ' 11 ...snap er niets meer van!!!