@melody ze begint al aardig uier aan te maken zeg
Mijn merrie is nog maiden, maar heeft van zichzelf al een uier, dus als die straks vol gaan schieten dan denk ik dat ze aardig wijd beens gaat lopen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
T3mptati0n schreef:Ik zal vanavond ook even een afteltopic maken! Mevrouw zit nu op 262 dagen dracht!
Mooie merrie giolli! Welkom
Rosa schiet al mooi op! Ze is heel wat boller als Jolin! Maar Jolin is ook maiden.
Charisma schreef:Goh, als ze 7 maanden is is het nog vroeg om uier te zien denk ik, maar als je merrie al een veulen heeft gehad kan het wel... daar ben ik niet zo van op de hoogte (mijn eerste veulen), ik zit zelf met uierperikelen...er zijn hier bokkers die daar meer ervaring in hebben
Al_Zawraa schreef:Heaven heeft ook een mooi buikje, ze schiet ook al aardig op!
Giolli, welkom! Mooie merrie heb je.
Ik zie ook nog niet zoveel buik, maar dat kan nog komen, of misschien vertekenen de foto's? En daarnaast zijn er natuurlijk ook genoeg merries waar je sowieso weinig aan ziet.
Alleen het aantal dagen dat ze drachtig zou zijn volgens je post, kan alleen niet kloppen. Mijn merrie is op 21 juli voor het laatst gedekt, en zit vandaag op 214 dagen (morgen precies 7 maanden drachtig), dus jouw merrie zal rond de 207 dagen zitten denk ik? Misschien een typfoutje 280 ipv 208?
Wat betrefd niet scannen is natuurlijk eigen keuze, maar "Als er wat in zit, komt het er vanzelf wel uit" is wel heel makkelijk gezegt, wat nou als er een tweeling in blijkt te zitten? Dat had je dan kunnen voorkomen door te scannen.. Maar ik kan me voorstellen dat jij daar zelf niet alles over te zeggen hebt, aangezien je vader die beslissing gemaakt heeft.