draver rulezzzz

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

draver rulezzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:53

ik ben op zoek naar mensen met een (gekoerste) draver ik zou graag willen weten wat jullie er nu mee doen zelf rij ik endurance met een gekoerste orlof draver van 9 hij heeft 5 jaar lang op de baan gelopen

mischien ken je hem of een broertje/zusje van hem. hij heet voluit McCloud of lewis en zijn vader On The Take en zijn moeder Daisy A

ik vind het jammer dat dravers niet door iedereen geliefd zijn want ze zijn super lief en trouw toen ik die van mij kreeg was hij zadelmak en nu kan hij springen dresuur en is hij super mak ik ben heel trots op hem op dat hij moelijke dingen steeds maar weer blijft proberen

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:51

Ik heb ook een draver (standardbred).
Een merrie van 7 jaar, voor zover ik weet heeft ze wel gekoerst.
En als er hier nog een paard bij zou komen, dat word een draver!Zeker weten!! Lachen *LOL*
Ik rijd er nu alleen maar recreatie mee, maar voor in de toekomst...
Endurance lijkt me ook heel leuk, en mennen ook Lachen
Het zijn zulke geweldige beestjes!
Ik vind ze over het algemeen ook een heel lief hoofd hebben.
Mijn paard leert snel, en wil veel voor je doen.
Ik wou eerder liever een ander ras, en ik ben zo blij dat ik voor de draver ben gegaan
Ik vind ze geweldig!!!!!! *LOL*

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:52

Rassenpraat???

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:32

ik heb op 2 verschillende dravers gereden. De een heeft gecoursd van de baan afgehaald omdat het niet meer ging ( doorgedraaid en door het hek gevlogen ) naam is big ticket. Deze was recreatief heel erg leuk om te rijden. Daarna nog een andere merrie gereden Shania en dees was net te langzaam voor de baan. Ik ree met haar recreatief, crossen, met de sulky tweespan alles noem maar op. Dravers zijn leuke en lieve en eigenwijze paarden maar je moet er mee om kunnen gaan. Het blijven volbloeden

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:34

[RP] Dravers zijn cool!
[HK] Draverpraat....

Ik heb een draver waar ik ook endurance mee rijd!
Hopelijk dit jaar klasse II...

Salty (Jovial Lobell)
v. Strausie
m. Yggdrasil (v. Star Performer)
heeft wel gekoersd, maar is voor de recreatie verkocht, omdat ze steeds in galop viel.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:08

PP -> RP Lachen

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 11:02

kom gezellig naar "Dravers zijn cool" !!

McCloud of lewis komt me nog wel bekend voor van de baan. En hier op bokt is nog iemand met een draver van On The Take volgens mij heet haar paard Never give Up .

Mijn paard, Morespeed Mac, heeft ook gekeorst, maar niet heel veel verdiend

sas00

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 11:54

Ik heb ook een draver die heeft gekoerst.
Van haar 2de tot en met een stukje van haar 5de jaar.
Ze is nu 7 en voor mij een echt toppertje, ze pakt alles goed op en leert erg snel.

Als je nog meer wilt weten BP me maar>
ben nooit over haar uitgesproken Lovers

lovemaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:49

ik heb ook een (amerikaanse) draver. hij heeft waarschijlijk wel gekoerst, maar was niet goed genoeg en zonder papier verder verkocht voor recreatie en sport. toen ik hem kreeg heette hij manuel....ik weet dus verder niks over zijn afstamming. toen ik hem kreeg had ik er nog geen idee van dat het een draver was. hij leek een beetje op een qaurter x new forest ofzo. maar later bleek toch wel dat het een volle draver was Knipoog

wat gaaf dat je edurance rijdt! dat zou ik ook heel graag willen doen! maar bij ons in de buurt heb je daar geloof ik niet echt een vereniging ofzoiets voor....helaas Boos!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 20:23

Ik heb ook een draffie, zie profiel voor meer onfo Haha!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 02:00

lovemaan schreef:
wat gaaf dat je edurance rijdt! dat zou ik ook heel graag willen doen! maar bij ons in de buurt heb je daar geloof ik niet echt een vereniging ofzoiets voor....helaas Boos!

Heb je ook niet nodig. Er is 1 nationale endurancevereniging waar je lid van kunt worden.
Je kunt ook eens meedoen aan een kennismakingsklasse voor je lid wordt
of kom naar een van de voorlichtingsavonden!
www.deronline.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 08:06

lovemaan schreef:

moet je even op www.der.nl kijken dat is de nederlandse vereniging

thiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:46

Hoi,
Ik heb ook een draver van 14 jaar.Hij heeft tot zijn 11 jaar in Frankrijk gekoerst en is dan naar kennissen van ons gekomen.Daar heeft hij 2 jaar voor gekoerst op de kleine bond.Ik heb hem daar al een jaar getraind.Zijn eigenaar was het koersen moe (ook al deed hij het nog goed),wegens ziekte.Zo heb ik hem kunnen kopen.Hij is heel lief en is te rijden op stemcommando's,alleen met vreemde paarden komt zijn koersinstinct terug boven en is hij slecht te houden (trekt dan verschrikkelijk).Ik rij vooral in de bossen en dat vindt hij heel leuk!
Groetjes

Lowie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:49

Ik heb Illowa Diamond (v: Yellowa m: Velita Lentrod). Op 1 januari 2005 was Lowie precies 10 jaar recreatiepaard. Ik rijd het liefst buiten en in het bos maar als het weer het niet toelaat gewoon in de binnenbak.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:42

En ook ik heb een draver Haha!
In me profiel staat heel veel maar zal even kort wat vertellen over hem!!!
Ras: Americaanse draver
Naam: Kindness Meadow
Geslacht: ruin
leeftijd: 12 jaar (8juli 1993)
kleur: bruin. witte vlek op rug en 3witte voeten
Papa: Cobra Lobell
Mama: Zoraya S
Fokker: Siersema en Bandringa
Gekoerst: Jah. hij heeft ongeveer 7keer op de baan gelopen maar is gestopt vanwege onregelmaat nou paar honderd meter....
Bijzonderheden:"in mei een slokdarmverstopping en koliek gehad, operatie aan achterbeen vanwege spat. heeft hier geen last meer van...

Super knollie OK dan!
Cheese! in me profiel
voor meer vragen check me Profiel

lovemaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:19

Westernfreak schreef:
Heb je ook niet nodig. Er is 1 nationale endurancevereniging waar je lid van kunt worden.
Je kunt ook eens meedoen aan een kennismakingsklasse voor je lid wordt
of kom naar een van de voorlichtingsavonden!
www.deronline.nl

bedankt....ik zal meteen even kijken!! judith_cloud...ook bedankt Lachen