Waarom dat snap ik niet, want ik vind het een prachtige sport. Dus heb je een draver (koerspaard of niet) zet het hier neer en vertel wat over hem of haar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Waarom dat snap ik niet, want ik vind het een prachtige sport. Dus heb je een draver (koerspaard of niet) zet het hier neer en vertel wat over hem of haar
.
Twee koerspaarden en twee vor de 'lol'
Tammy's Pride is een driejarige merrie, ze staat op het moment thuis op rust. To The Point is het grote driejarige monster. Hij heeft karakter, om het zo maar te zeggen. Hij heeft de neiging om zelf te beslissen of ie zin heeft om te koersen of niet. Rival is een vijfjarige merrie die op het moment af en toe gereden wordt door een meisje uit het dorp. En dan mijn grote trots: Ofir
Zelf gefokt en na een niet onsuccesvol koerscarriere nu mijn rijpaard. Hij heeft een record van 1.16,6 maar kan vanwege een peesblessure niet meer koersen. Ik heb er nu 1 endurancewedstrijd met hem opzitten, volgens jaar willen we weer
Op het moment doe ik weer wat dressuur met hem omdat er in het bos weinig te beginnen is.