lijkt me ook wel raar jah.... toen k met mn schoonvader KM ging op halen uit E'loord bij paardenkliniek (was in mei, vanwege slokdarmverstopping) heeft hij de hele terugweg vreselijk lopen stampen in de trailer... liet nou net de brug open staan... die chauffeur achter ons zal ook wel gedacht hebben dat we een wilde hengst (ruin) erin hadden staan...
radnah2
Geplaatst: 28-12-04 22:03
Ach is ie toch ook De wilde hengst/Ruin van het wilde westen!
Mijn is de wilde merrie van het zuiden (nou nog op zoek naar het wilde)
mooneyes
Geplaatst: 28-12-04 22:15
nou ja,
er zijn wel veel meer paarden druk op de trailer, was laast een paard die zich los had in de trailer, die ging alle kanten op, wow, dat was vaag, en de eigenaar was nergens te bekenen een andere man heeft toen weer rustig gekregen.
Judith_W
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-04 22:26
ik ben blij dat Mores zich gewoon gedraagt op de trailer of vrachtwagen
SuzanneL
Geplaatst: 29-12-04 14:09
Hallo!! Ik heb ook een draver!! Kock Tornado genaamd. Hij heeft tot zijn 6e op de baan gelopen!! Maar nu rijd ik hem dressuurmatig en soms een sprongetje. Inmiddels is hij 11 en ken ik hem sinds zijn 5e.. Hij is voor mij the best!!!!
Ilse
Geplaatst: 29-12-04 16:28
We hebben Racer weer gepest met het fototoestel vanmiddag . Hij was verschrikkelijk druk, hij had dan gisteren ook vrij weinig gedaan, én waren ze ook nog eens bezig met een trap te bouwen vanuit de kantine naar het juryhokje. En ja, als je fris bent is dat al helemaal doodeng natuurlijk . Na even diep ademhalen en relax oefeningen van mijn stalgenoten heb ik toch maar verder gereden en inderdaad, hij deed weer stoer en ging weer geweldig lopen . Zie hier de (mislukte) foto's: [HAW] Mijn knappe 5 jarige aan het werk in het caramel.
(mooie titel btw he? Ben benieuwd of het meer kijkers trekt )
CarinaR
Geplaatst: 29-12-04 17:55
leuke foto Ilse... Ik heb n dravertje bij mij in de buurt gevonden... k had al zo'n vermoeden dat hij een draver is...maar had die mensen zelf nooit gesproken... vandaag uitje gehad van onze weg... vanwege 40jarig bestaan... en daar waren hun ook... Hij heet Imagination... ze weten helemaal niets van m maar heb binnen 5 minuten vader en moeder gevonde, lang leven internet... Binnen kort de dravertjes maar s laten meeten...
CarinaR
Geplaatst: 29-12-04 21:28
hmm check deze site s ff: http://www.travavl.com/nor-bibl-peterthegreat.htm Moeilijk om uit te leggen maar goed... Speedy Crown is de opa van KM... de opa van Speedy Crown is Rodney en daar weer de opa van is Peter the Great en daar gaat t om... KM lijkt echt vreselijk veel op hem... smalle koppie etc...
prompter
Geplaatst: 29-12-04 22:48
Bijna alle dravers gaan terug op Peter the Great KM, je vind eigenlijk geen draver zonder dat bloed. Danny's overgrootvader is ook Rodney, Speedy Crown kom je ook in bijna alle stambomen tegen .
Zo, nu eens naar de foto's van Racer kijken .
prompter
Geplaatst: 29-12-04 22:53
Mooie foto's Ilse! Haha, geen hond ziet dat het een draver is . Als je dat van tevoren er al bij gezet had, kreeg je heeeeel ander commentaar denk ik
CarinaR
Geplaatst: 30-12-04 11:17
Ach k heb er ook geen verstand van... maar t gaat er meer om dat KM er zo vreselijk veel oplijkt!!!!
Kimmie1974
Geplaatst: 30-12-04 11:28
Hij ziet er zeker goed uit Ilse, zo zien we het graag Helemaal een goeie van dat Ramirobloed ha ha. Maar het is toch gewoon een lekker ding die Racer van jou Ben het er helemaal mee eens dat die dravers van ons met dit koude weer superfris en vrolijk zijn, ik was toch eigenlijk gewoon een beetje stuurloos gisteren, alleen in turbodraf en weinig zin in dressuurwerk > dus hebben we gewoon lekker in de rondte gecrost, het moest er gewoon even uit zal ik maar zeggen... Vandaag maar weer serieus aan de slag met die "ouwe"
SuzanneL
Geplaatst: 30-12-04 12:09
Bij ons was het gister schrikken!! Ik haalde mn paard uit de paddock, kreunend en strompelend liep hij mee naar stal!! En een flinke wond op zn hals.. Een maand terug zijn zn ijzers eraf gegaan en dat gaat prima.. ik dacht dus eerst dat er misschien iets in zn hoef zat, maar nee!! Ik denk dat het vanuit zn heup komt ofzo. Dinsdag komt Steffi vd Laarse naar hem kijken, maar ik hoop dat het vanmiddag al iets beter gaat. Maar even niet meer buiten spelen...
Oja, speedy crown is ook de opa van Kock!! 1 grote familie!!!
Even een test!! Ben niet zo handig met computers!!!!! en helemaal niet met fot's toevoegen!!! HELP
SuzanneL
Geplaatst: 30-12-04 14:35
Oke nog een fotootje. Even kjken of het nu wel is gelukt. Sorry hoor, ben geen ervaren bokker!!!
Ilse
Geplaatst: 30-12-04 15:38
promptertje schreef:
Mooie foto's Ilse! Haha, geen hond ziet dat het een draver is . Als je dat van tevoren er al bij gezet had, kreeg je heeeeel ander commentaar denk ik
Ik laat het nog even gaan, ben benieuwd wat er nog meer voor commentaar op komt
CarinaR
Geplaatst: 30-12-04 18:14
pff nou ik heb weer lekkere dag gehad... typ dit met halfbevroren vingers en me hoofd scheef (zo uitleg) Vanmorgen eerst de stal maar is flink onder handen genomen... toen naar de dokter want ik heb dus een zeer zware oorontsteking waar ik nu dus druppels voor heb.. tussen door ff eten en drinken. toen KM zadelen en naar me pa... die heeft KM zn voetjes weer ff bekapt...hij bleef aardig staan maar op laatst ad ie t wel gehad, hij wilde naar huis. terug weg heeft ie super mooi aan de teugel gelopen... ik trots :J hahah en toen was t alweer einde van de dag.... paardjes voerenn en nu kom k net thuis... Zo da was weer een ouderwetse KM en Ik dag... haha (op de dokter na dan he)
mijn eerste rijfoto's op bokt !Gelukkig zijn ze lekker vaag
Owja,Ilse,echt super toffe foto's !Het blijft echt een kwijlpaard!
_Rebec
Geplaatst: 30-12-04 19:27
leuk hoor kidness volgende keer foto's hé als ze zo goed loopt ik heb gereageerd op de topics
CarinaR
Geplaatst: 30-12-04 19:38
Jippie!!!!!!!!!!!!!!
Ik was ze al kwijt maar dan nu toch gevonden... de eerste kennismaking tussen mij en KM... echt geweldig gaaf... hij s daar echt super dun in zn vacht... bij ons staat ie namelijk meer in de wind... ik ga zo n topic open maar wilde t in ieder geval aan jullie vertellen