1e keer: 5 jarige @ work(helaas vage foto's)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

1e keer: 5 jarige @ work(helaas vage foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 16:44

Alles staat door elkaar.Rhythm is al een jaar zadelmak maar ik rij er pas sinds een maand echt op(daarvoor ging ik er eens in de twee maanden op zitten).Helaas zijn de foto's nogal vaag(moet echt nodig een nieuwe camera hebben Schijnheilig ).Ze had een mega protestbui,het was op dinsdag en het weer was fris,dus Rhythm was ook fris Haha! !Het zijn dus foto's genomen op een slechte dag,maar goed,dit zijn mn eerste rijfoto's op bokt dus dan kan het alleen nog maar beter worden Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Moeilijk te zien,maar hier ging ze even omhoog Scheve mond
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 16:45

kleine fotos iid... kan je niet goed zien wat ze doet.
maar met de ena laatste foto ziei k dat je in draf zit Tong uitsteken
xxiezzz

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 16:47

Je kan wel op de foto's klikken,dan worden ze groter Lachen ...maar daar worden ze helaas niet scherper van Knipoog .Ik zit zelf te twijfelen of ik nou in galop zit de laatste foto of dat ze aan het zooien was,ze peerde hem elke keer achter in die hoek(vandaar dat de foto's allemaal gemaakt zijn als ik in het midden van de bak rij >;) )

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 16:48

Jaja!! Ik heb gezien dat ze een beetje omhoog gaat!
Jaja, ik ben goeeed Cool

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 16:50

Cadish schreef:
Jaja!! Ik heb gezien dat ze een beetje omhoog gaat!
Jaja, ik ben goeeed Cool

haha,ik vond het toch minder toen ik erop zat Knipoog !Het was elke keer precies bij die lantaarnpaal Scheve mond .Op een gegeven moment wist de fotomaker dus al dat er daar een mooie foto te maken was Bloos!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 16:53

Voor zover er wat te zien is zijn het leuke foto's hoor Haha! Jij rijdt niet op een Engels zadel, of wel?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:23

hehe, eindelijk foto's van jou op Rhythm! OK dan! Leuk hoor! Ik vind het er op een paar foto's heel rustig uitzien Hoe draaft ze trouwens in de bak?

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:26

mooi paardje
jammer van de kwaliteit van de foto's
maar het rode dekje valt wel lekker op [goed herkenningspunt]

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:44

Rhythm Lovers . Wat had je met je fototoestel uit gespookt? Haha!
Ik wil ook nog wel eens een rood setje voor Racer aan gaan schaffen, denk dat het hem wel erg mooi staat Lachen .
Ik wil anders ook wel een keer komen foto's maken?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 20:05

De vragen Knipoog :

Ik rijd op een soort van Endurance zadel.Het is heel hoog van de voor en achter kant(maw,ze kan op haar kop gaan staan,ik blijf toch wel zitten Haha! ).Het draven in de bak gaat super!Galop doet ze ook al(vooral naar voren en richting uitgang >;) ) .Het rode dekje is inderdaad goed te zien,had beter kunnen zeggen rood dekje ITP wat je ziet verder weinig Go jij! Go jij! !En mijn fototoestel kan je verstellen op dichtbij en veraf,en nu staat dat knopje op dichtbij en kan het niet meer terug Bloos ....dus nu is alles vaag Boos! ! En Ilse,ik neem je aanbod aan hoor Haha! !Maargoed,met een beetje mazzel heb ik volgende week een nieuw toestel,dus dan komt het rode setje meer in beeld,dan zal ik ook de bandages aan doen(is ze nog opvallender Haha! )

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:33

Ha,ha wat een foto`s.Ik heb ze gemaakt met de camera van ruitje,deze was ietwat stoffig Haha!
En het begon ook aardig donker te worden.Van dat knopje had je niet verteld Ruitje Scheve mond

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 11:15

leuke foto, als je niet goed tijd lijkt het net een tedybeer met een rood dekje Knipoog

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 12:12

taverno schreef:
Ha,ha wat een foto`s.Ik heb ze gemaakt met de camera van ruitje,deze was ietwat stoffig Haha!
En het begon ook aardig donker te worden.Van dat knopje had je niet verteld Ruitje Scheve mond

Daar kwam ik ook pas later achter hoor Knipoog ! Ik denk ineens,hey,ik zie de ingewanden van mijn camera,kan nooit goed zijn Haha! !(ik moet die dingen ook niet zo vaak laten vallen Schijnheilig ) .Ik dacht trouwens dat je niet wilde dat Bokt wist dat jij ze had gemaakt Haha!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 14:49

Aaaa nog een wolliebollie draver Lovers Haha! (met een mooi dekje Vingers aflikken ) Leuke foto's! Gaaf dat je Rythem onder het zadel hebt Ik muts weet niet meer of hij gekoerst heeft?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 19:09

Jup,ze is sinds september/oktober niet meer in training Lachen .Nouja,nu is ze bij mij in rijpaard training Knipoog .Ik heb volgende week misschien les,misschien dat er dan wat scherpere foto's op komen Lachen