Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimvicious schreef:Ik zit op een mega roze wolk.![]()
![]()
Daihyo schreef:Oh fijn, zo’n koele kikker!
We gaan zondag verhuizen
Bellatrix schreef:Hopen dat het stapjes in de goede richting zijn. Lastig als je niet weet waar het vandaan komt.Hij liep vandaag al beter maar de hoefsmid kon niets vinden...paar dagen rust en pijnstilling.
Zertab schreef:Aanstaande vrijdag ga ik eindelijk weer paardrijden!
En verder vandaag druk met de shetlanders van de buurman. Maar ze eet weer en doet het weer helemaal prima gelukkig!
corine1981 schreef:Ik blijf ook verliefd op dat paard, ze gaat nooit de beste western poownie worden qua gangen maar ze is zo heerlijk braaf en enthousiast, dat maakt veel goed
xDenies schreef:Sorry, ik heb geen fut om even algemeen te reageren. We hebben genoten vandaag! Maar ben echt versleten.
Kimvicious schreef:Wat goed"Onze" Johndoe won de $10.000 added bronze open trophy!! Wat een mega avond. Wat een mega paard
miereneter schreef:Ja, eerste keer. Hij is echt zijn gewicht in goud waard. Zadelmak maken zelf heb ik goede hulp voor. Voor het western trainen zou ik inderdaad nog iemand nodig hebben. Goede tips dus welkom! Omgeving Amsterdam (Noord). Ik weet dat Anick Worp relatief in de buurt zit.
xDenies schreef:Ik denk dat je mij bedoelt in plaats van Kim? Maar ik was nieuwsgierig want heel typisch Arabier ziet ie er niet uit zo vanaf de foto; kan ook vertekenen natuurlijkEn goed, mijn arabische volbloed x anglo arabier merrie was ook als KWPN aan me verkocht
En je moet doen waar jij je goed bij voelt. Zoals ik al zei, ik zat er ook eerder zonder zadel en dergelijke op dan met zadel.
corine1981 schreef:xDenies schreef:Ik denk dat je mij bedoelt in plaats van Kim? Maar ik was nieuwsgierig want heel typisch Arabier ziet ie er niet uit zo vanaf de foto; kan ook vertekenen natuurlijkEn goed, mijn arabische volbloed x anglo arabier merrie was ook als KWPN aan me verkocht
En je moet doen waar jij je goed bij voelt. Zoals ik al zei, ik zat er ook eerder zonder zadel en dergelijke op dan met zadel.
Nou hij heeft toch een mooie dish zo te zien bij het inzoomen.
Wat is zijn afstamming?
xDenies schreef:Ik denk dat je mij bedoelt in plaats van Kim?
corine1981 schreef:Hij is een mix van Russisch, Pools en Egyptisch (als ik het goed heb). Aviv-Wahid x Shifara H, opa's zijn Prismen en Bas Manaqua. Ik heb 'm gekocht omdat hij zo lief keek, ben niet zo heel bekend met de bloedlijnen.Nou hij heeft toch een mooie dish zo te zien bij het inzoomen.
Wat is zijn afstamming?
Daihyo schreef:De rest volgt later. Nu eerst eten. Ik ben kapot. Zo’n verhuizing met Jim kost me 10 jaar van mijn leven
Kimvicious schreef:Vandaag was het de beurt aan moeders om te wandelen. Niet de grootste held met "vreemde" paarden maar Lilo liet even zien dat er niks spannends aan was
Daihyo schreef:Oh tof dier die arabier. Niet zo’n showpoppetje, maar een werkpaard. Fijne dieren zijn dat vaak.